آیا تا به حال فکر کرده اید برای تناسب اندام دیر شده است؟

خوب ، بدن انسان با افزایش سن به طرق ناخواسته تغییر می کند – راههایی که در واقع علیه سلامتی و رفاه ما توطئه می کنند.

با این حال ، این بدان معنا نیست که شما یک کشتی تناسب اندام را از دست داده اید. این فقط به این معنی است که شما نمی توانید مانند گذشته متناسب باشید.

وقتی جوانتر بودید ، احتمالاً آنچه را که می خواستید می خوردید ، آنطور که می خواستید زندگی می کردید و از اندامی که می خواستید لذت می بردید – طرز تهیه ای که دیگر کار نمی کند و دیگر هرگز کار نخواهد کرد.

با این حال ، تحقیقات علمی بیشتری نشان می دهد که اگرچه “bungapa” اختیاری نیست ، اما ژنتیک سن و طول عمر را بسیار کمتر از آنچه بسیاری از مردم تصور می کنند ، تحت تأثیر قرار می دهد.

به زبان ساده: چه ظاهر می شود برای تحت تأثیر قرار دادن سن ما زمان نیست بلکه شیوه زندگی است.

با متوقف کردن ورزش و پرخوری ، سنگین تر و ضعیف تر می شویم. مفاصل ما به دلیل وزن زیاد و راه رفتن بسیار کم آسیب می بینند. و ما دچار بیماری و ناتوانی جنسی می شویم زیرا اجازه می دهیم بدن ما راکد و ترش شود.

بنابراین ، در حالی که ما نمی توانیم سن تقویم خود را تغییر دهیم ، مطالعات نشان می دهد که می توانیم سن بیولوژیکی خود را معکوس کرده و نشاط سالهای جوانی خود را بازیابی کنیم.

در واقع ، کم و بیش هر جنبه منفی افزایش سن را می توان با ورزش مناسب (به ویژه تمرینات قدرتی) ، رژیم غذایی ، خواب و مکمل ها کاهش داد.

آیا می خواهید خودتان ببینید؟

سپس کتاب جدیدم را پیش خرید کنید ماهیچه برای زندگیکه یک چارچوب مبتنی بر علم برای غذا خوردن و ورزش است که هرکسی در هر سن و سطح آمادگی می تواند از آن پیروی کند.

به طور دقیق تر ، من این کتاب را برای افرادی نوشتم که به به

  1. در سن 40 یا 50 سالگی یا بالاتر هستند و در تمرینات قدرتی جدید یا نسبتاً جدید هستند ، یا ؛
  2. برای کاهش وزن (25 درصد یا بیشتر از وزن بدن) وزن زیادی را حفظ کنید و در تمرینات قدرتی جدید یا نسبتاً جدید هستید ، یا ؛
  3. می خواهید تمرینات قدرتی را شروع کنید اما برای تمرینات با هالتر سنگین آماده نیستید.
  4. سالم هستند و می خواهند عادات اساسی را اتخاذ کنند و راههای ساده ای برای بهبود رژیم غذایی و قوانین آموزشی خود بیابند.

اگر با یکی از این جزئیات موافق هستید ، ماهیچه برای زندگی به شما نشان می دهد که چگونه احساس کنید و چگونه بهترین عملکرد را داشته باشید.

و بدیهی است ، این می تواند آخرین کتاب تناسب اندام باشد که باید بخوانید.