آیا تو استرس داری آن را امتحان کنید!


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، سخت تلاش می کنیم غذای سالم انتخاب کنیم و ما رژیم می گیریم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصولات) غذای سالم و رژیم غذایی و الف) اما می بینیم که همه این کارها را انجام دادیم ، اما نتیجه مطلوب بود متوجه نشدیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام نقطه مجموعه وجود دارد که می گوید میزان رضایت. نیازهای ما مشروط است

مشکلات عصبی مانند استرس می تواند آزادسازی انرژی مورد نیاز را تأمین کند بدن را تغییر دهید و در نتیجه روند کاهش وزن منجر به مشکلات و شکست ها شود.
در مورد استرس و نقش آن در کاهش وزن ، ابتدا باید توجه داشته باشید که استرس چیست اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. مثل استرس کمی (به عنوان مثال: رانندگی در ترافیک یا محل کار و شرایط استرس زا و غیره)

پس ما چکار کنیم این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا پاسخ ما به آنها را تغییر دهید.
بنابراین یک فرد معمولاً به جای توجه به عوامل سبک زندگی ، در رژیم غذایی چه می کند؟، مصرف وی را بیشتر محدود کرده و فشار بیشتری به بدن او وارد می کند. اما غافل از وزن آن کمتر نخواهد بود.

وقتی از متقاضیان می پرسیم ، “برای کاهش 10 برابر 9 برابر استرس چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

خوب ، شما از آزمون می پرسید ، پس ما چکار کنیم؟ یکی از آنها راه حلی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم یک لیست شخصی از فعالیت ها که به شما کمک می کند از استرس خارج شوید زمان عالی ، آماده باشید!

برای ایجاد و ایجاد یک لیست شخصی بر اساس تجربه من ، این ایده ها می توانند به شما کمک کنند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات تشنه به خون را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

به یک دوست خوب زنگ بزن

بازی های آنلاین را به صورت آنلاین انجام دهید

به قلب طبیعت بروید (پارک نیز عالی است)

بکشید یا بکشید

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید