آیا در روانشناسی دیابت وجود دارد؟


احتمالاً از قبل می دانید که اگر می خواهید سالم و متناسب باشید ، روانشناسی می تواند نقش مهمی در رسیدن به این هدف داشته باشد.

این مکمل غذای فوق العاده باعث می شود برخی از کمبودهای تغذیه ای در رژیم غذایی شما با مواد تشکیل دهنده ای که می تواند برای سلامت کلی شما مفید باشد ، از انرژی سالم پشتیبانی کند و از سلامت دستگاه گوارش شما پشتیبانی کند ، پر شود.

وقتی روزانه روانشناسی می نوشید ، می تواند به شما کمک کند یک پایه تغذیه ای قوی برای چالش های بزرگی مانند برنامه تناسب اندام یا رژیم غذایی سالم ایجاد کنید.

روانشناسی شامل پروتئین ها ، کربوهیدرات ها ، فیبر ، مواد مغذی گیاهی ، آنتی اکسیدان ها ، آنزیم های آنزیمی ، پیش و پروبیوتیک ها ، آداپتوژن ، ویتامین ها و مواد معدنی است.

اما احتمالاً به خودتان فکر می کنید ، “خوب ، همه چیز عالی به نظر می رسد ، اما قند چطور؟ ”

این کار شایسته ای است و باید به همین جا ختم شود. بنابراین ، بله ، خوب است که میزان قند مصرفی روزانه خود را پیگیری کنید.

در اینجا 411 درباره دیابت و روانشناسی آورده شده است.

توجه: این مقاله برای بینندگان بریتانیایی است. برای مشاهده نسخه آمریکایی اینجا را کلیک کنید.

محتوای شاکولوژی دیابت

روانشناسی شامل ترکیبی از شکر نیشکر ارگانیک و غلاف میوه های مختلف فوق العاده با هفت گرم شکر در هر وعده است. (شکلات گیاهی گیاهی حاوی شش گرم در گرم است.)

برای بیان بهتر ، یک موز متوسط ​​حاوی 14 گرم شکر و یک سیب متوسط ​​حاوی 19 گرم شکر است.

ما Shacology را با استفاده از یک سیستم شیرین کننده با دقت انتخاب شده که شامل قند نیشکر ارگانیک و عصاره برگ گیاهی استویا ، بدون کالری ، استویا است که 150 برابر شیرین تر از شکر است ، توسعه دادیم.

خودشه.

شکر در مقابل شیرینی

شیرین کننده ها را می توان از چند طریق بدست آورد: اول ، شکر وجود دارد که می توان آن را تحت عنوان “قند” در کل اجزای کربوهیدرات موجود در برچسب – که شامل ترکیبات بر اساس قند و قندهای موجود در محصول است – ذکر کرد. سایر عناصر گیاه شناسی محصول شامل می شوند.

مواد تشکیل دهنده بر پایه قند اشکال مختلفی دارند ، از جمله شکر نیشکر ، عسل ، ملاس و مواد بحث برانگیزتر مانند شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS).

شکر را می توان در سایر مواد موجود در یک محصول مانند پودر شیر بدون چربی که حاوی لاکتوز (قند شیر) و پودر میوه است که حاوی قند میوه (فروکتوز) است نیز یافت.

شکر مغذی است ، به این معنی که حاوی کالری است ، در مقابل شیرین کننده های غیر مغذی ، یعنی ترکیباتی که طعم را اضافه می کنند اما کالری کم یا زیاد.

دسرهای غیر مغذی شامل شیرین کننده های مصنوعی مانند آسپارتام و ساکارز و همچنین شیرینی های گیاهی مانند استویا است.

ساده ترین راه برای شیرین کردن چیزی این است که فقط شکر اضافه کنید ، اما کالری را افزایش می دهد ، که همیشه بهترین راه نیست.

اگرچه شیرین کننده های غیر مغذی مسئله کالری را حل می کنند ، اما ویژگی ها و چالش های خاص خود را دارند.

بنابراین ، اغلب عاقلانه است که از ترکیب شکر و شیرینی برای پیدا کردن تعادل طعم ، شیرینی و ارزش غذایی استفاده کنید.

اطلاعات محتوای دیابت

برای مشاهده میزان قند در یک محصول ، کادر اعلامیه تغذیه در پشت برچسب را علامت بزنید ، که برای فهرست بندی قندهای یک محصول ضروری است.

برخی از محصولات ادعا می کنند که “بدون قند” در جلوی بسته بندی آنها وجود دارد. اما این بدان معنا نیست که این محصولات کاملاً فاقد قند هستند. این بدان معناست که این محصول حاوی “قندهای افزودنی” نیست. در عوض ، قندها حاوی مواد دیگری هستند.

دیابت می تواند نام های مختلفی داشته باشد ، بنابراین مهم است که راه های دیگری برای پنهان کردن قند در لیست مواد تشکیل دهنده خود شناسایی کنید:

  • روی آب میوه ها تمرکز کنید
  • آب نیشکر
  • توربوشارژ
  • شربت مالت
  • جامد شربت ذرت
  • دکسترین
  • کلماتی که به -ose ختم می شوند ، مانند مالتوز ، دکستروز و فروکتوز

در بخش “محتوا” یک برچسب معمولی مواد غذایی ، آنها به ترتیب حداقل مقدار ذکر شده اند.

خط پایین

رعایت رژیم غذایی سالم و متعادل به معنای حذف کامل قند نیست. با انتخاب غذاهای هوشمند ، هنوز می توانید از شیرینی زندگی لذت ببرید!

ویتامین های C ، B6 و B12 به متابولیسم آزادسازی انرژی طبیعی کمک می کنند.

کلسیم به عملکرد طبیعی آنزیم ها کمک می کند.

صرفه جوییصرفه جویی

دیدگاهتان را بنویسید