آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ 4 دلیل برای پرخوری


فلفل دلمه ای خراب ، خراب و کمی شیرین است.

آنها برای آشپزی کم کربوهیدرات محبوب هستند و می توانید آنها را در تمام طول سال در خواربارفروشی محلی خود بیابید (اگرچه در تابستان و پاییز عالی هستند!). اما آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ آره!

بیایید با برخی از فواید فلفل دلمه ای برای سلامتی و نحوه طبخ آن با غذاهای خوشمزه و کم کربوهیدرات آشنا شویم.

فلفل کم کالری و کربوهیدرات دارد

یک فلفل دلمه ای بزرگ و کامل فقط 43 کالری و 10 گرم کربوهیدرات دارد که احتمالاً برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند خوش آمدید.

بنابراین ، آیا فلفل دلمه ای باعث افزایش وزن می شود؟ به احتمال زیاد … نه!

شما در رژیم غذایی خود به دنبال مجرمان دیگری هستید.

هر نوع غذایی به مقدار زیاد می تواند باعث افزایش وزن شود ، اما خوردن کمتر از سه عدد فلفل دلمه ای در حالت نشسته کمتر (129 کیلو کالری) ، که تقریباً در وعده معمولی چیپس سیب زمینی است.

و وقتی نوبت به میان وعده های شور مانند چیپس می رسد ، به احتمال زیاد بیش از یک وعده غذا می خورید.

فلفل دلمه ای دارای مواد مغذی زیادی است

اشتباه نکنید – فلفل دلمه ای ممکن است کالری کمی داشته باشد ، اما سرشار از مواد مغذی است.

آنها حاوی ویتامین A ، C ، B6 و فولات و همچنین پتاسیم و آهن هستند. بنابراین ، چه رنگی فلفل دلمه ای سالم تر است؟

بریتنی کرامپ ، MPH ، RD در Saver Niut Traction می گوید: “از نظر مواد مغذی ، رنگ فلفل دلمه ای شما تفاوت می کند.”

فلفل سبز قبل از قرمز شدن چیده می شود. فلفل سبز در حال حاضر حاوی 150 of از نیاز روزانه شما به ویتامین C است.

یک فلفل قرمز می تواند 350 درصد از نیازهای توصیه شده روزانه شما را تامین کند.

بیایید کمی عمیق تر جستجو کنیم:

  • ویتامین C میزان مجاز توصیه شده برای ویتامین C 75 میلی گرم در روز است.
  • برای مردان ، 90 میلی گرم در روز است.
  • فلفل دلمه ای بزرگ از هر نوع حاوی 128 میلی گرم ویتامین C است.

کرومپ می گوید: فلفل دلمه ای قرمز ، زرد و نارنجی سرشار از لیکوپن و کاروتنوئید است ، بیشتر از فلفل سبز رسیده.

کاروتنوئیدها ترکیباتی شبیه آنتی اکسیدان های گیاهی هستند که می توانند از سلول های شما در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت کنند.

فلفل دلمه ای منبع خوبی از فیبر است

فلفل دلمه قرمز تازه روی تخته چوبی

فلفل دلمه ای در مقایسه با تعداد کالری هایی که به رژیم غذایی شما اضافه می شود ، حاوی مقدار زیادی فیبر است.

خوردن یک فلفل بزرگ و کامل 3.5 گرم فیبر به شما می دهد که به ترتیب 14 و 9 درصد مقدار توصیه شده روزانه برای زنان و مردان است.

خوردن فیبر کافی به ویژه برای کاهش وزن و رفاه عمومی مهم است زیرا به شما کمک می کند تا مدت طولانی احساس سیری کنید و با جلوگیری از یبوست شما را منظم نگه می دارد.

فلفل دلمه ای سبک است و خوردن آن آسان است

چرا فلفل را بر بقیه ترجیح می دهیم؟

کرامپ توضیح می دهد: “اگر فلفل تند را ترجیح می دهید ، فلفل دلمه ای انتخاب سبک تر و بهتری است.” برای افراد دردناک ، فلفل دلمه ای جایگزین مناسبی برای فلفل تند است که می تواند زخم را بدتر کند. ”

برخلاف فلفل ، فلفل دلمه ای حاوی کپسایسین نیست ، ماده ای که فلفل را می سوزاند.

3 روش آسان برای پختن فلفل تاک

فلفل دلمه ای

حالا وقتی سوال می شود که “آیا فلفل برای شما مفید است؟” پاسخ این است ، بیایید در مورد نحوه طبخ با آنها بحث کنیم.

بدون شک ، می توانید از فلفل دلمه ای تازه و خرد شده در چوب میان وعده لذت ببرید ، اما چرا در آشپزخانه خلاقیت بیشتری به خرج ندهید؟

1. فلفل دلمه ای یا شکم پر

فلفل دلمه ای می تواند راهی عالی برای استفاده مجدد از باقی مانده باشد. پوست چیلی توخالی با گوشت چرخ کرده ، تخم مرغ ، پنیر ، لوبیا ، برنج یا سایر سبزیجات پخته تهیه می شود.

البته می توانید همین مواد را روی فلفل دلمه ای خرد شده نیز بریزید و بپزید.

خلاق باشید – همه چیز در مورد چگونگی خرد کردن فلفل دلمه ای است. در اینجا چند دستور العمل برای الهام وجود دارد:

2. فلفل تفت داده یا بو داده

شکر موجود در فلفل دلمه ای را کارامل کنید تا طعم بیشتری از سبزیجات دریافت کنید. می توانید آن را در گریل (دودی) یا فر (سوخته) تهیه کنید.

  • برای کباب کردن فلفل دلمه ای ، آنها را به چهار قسمت بریزید ، آنها را با یک اسپری آشپزی نچسب بپوشانید ، و آنها را مستقیماً بر روی رنده گریل به مدت 5 تا 10 دقیقه قرار دهید.
  • برای تفت دادن فلفل دلمه ای ، آن را به چهار قسمت بریزید ، با اسپری آشپزی نچسب اسپری کنید ، مزه دار کنید و در دمای 450 درجه فارنهایت به مدت 15-20 دقیقه بپزید.

همانطور که هست لذت ببرید یا از فلفل دلمه ای پخته به عنوان عنصر در غذای دیگری مانند:

3. فلفل دلمه ای هم زده

بگذارید این را بپذیریم – فلفل دلمه ای در زیباتر شدن و خوشمزه تر شدن هر غذای سرخ شده با گوشت و سبزیجات مهم است.

آنها یک رنگ قرمز ، زرد یا نارنجی اضافه می کنند ، در غیر این صورت در دریای سبز و قهوه ای قرار دارند.

سرخ کردنی یک گزینه شام ​​آسان و سالم است:

آیا به دنبال اطلاعات تغذیه ای تخصصی تری هستید؟ از BODNutrition.com دیدن کنید و بیاموزید که چگونه با دو برنامه تغذیه ای خود ، 2B Mindset و Portion Fix ، تغذیه سالم تری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید