تناسب اندام برای زنان بالای ۵۰ سال

من اکنون به یک جشن تولد نزدیک می شوم – ۵۰ سالگی. من غذاهای بسته بندی شده از قرص لاغری جادویی تا رژیم های مایع را امتحان کرده ام. اخلاقیات داستان این است که تنها راه برای دستیابی به کاهش وزن پایدار و دائمی، رژیم غذایی و ورزش است. منظور من از رژیم غذایی هویج و کرفس نیست – منظور من یک برنامه غذایی سالم با میوه، سبزیجات، پروتئین و گوشت بدون چربی است. بهترین برنامه های کاهش وزن برای خانم ها برنامه هایی هستند که تغذیه مناسب را با ورزش ترکیب کنند. چه فایده ای دارد اگر وزن کم کنید و ظاهر و احساس وحشتناکی داشته باشید، بنابراین چاقو زدن به خودتان قطعاً یک گزینه نیست. اثربخشی هر برنامه کاهش وزن تضمین پایداری است – بنابراین آنچه که مستلزم این است تغییر سبک زندگی است که در آن تغذیه مناسب و ورزش بخشی از زندگی روزانه شماست. این در مورد انتخاب های پایدار و سالم است.

ورزش: ورزش برای تناسب اندام ضروری است و به کاهش وزن سریع کمک می کند. بهترین اشکال ورزش برای کاهش وزن، ترکیب تمرینات قدرتی و کاردیو است. واقعاً نیازی به عضویت در باشگاه نیست. هر نوع فعالیت قلبی عروقی متناوب با تمرینات قدرتی حداقل ۵ بار در هفته به مدت ۵۰ تا ۶۰ دقیقه فرمول بهینه برای کاهش وزن است. پیشنهاد می کنم چند دی وی دی تمرین همراه با کتل بل و چند دمبل تهیه کنید. حالا دیگر نیازی به عذرخواهی برای ورزش نکردن نیست! شما باید هر روز زمانی را در نظر بگیرید – صبح یا عصر یا هر زمان که برنامه شما اجازه می دهد. شما این زمان را مدیون خودتان هستید! احساس بهتری خواهید داشت و به شما امکان می دهد استرس روزانه خود را بهتر مدیریت کنید و قبل از اینکه متوجه شوید، عالی به نظر خواهید رسید! ذهن و بدن شما از شما تشکر خواهند کرد.

بدون رژیم غذایی: برای رسیدن به وزن مناسب، باید از رژیم غذایی خودداری کنید. آنها کاری برای شما انجام نمی دهند، اما به شما این توهم را می دهند که در حال کاهش وزن هستید در حالی که واقعاً سلامت خود را به خطر می اندازید. کاری که رژیم های مد روز انجام می دهند این است که مواد مغذی مورد نیاز بدن را از بین می برند. زمانی که رژیم را کنار بگذارید و وزن خود را دوباره به وزن خود برگردانید و گاهی اوقات حتی وزن بیشتری نیز داشته باشید، بهتر دیده می شود. این به این دلیل است که بدن خود را از چربی‌ها، مواد مغذی و کالری‌های ضروری که برای عملکرد صحیح نیاز دارد، محروم کرده‌اید. بنابراین اگر در رژیم غذایی مد روز هستید، همین الان دست از این رژیم بردارید!

برای مصرف غذا برنامه ریزی کنید: صبحانه: عنصر کلیدی، روز خود را با یک تکه میوه شروع کنید. میوه سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد و هر چه زودتر آن را بخورید، کالری سریعتر سوزانده می شود. قندهای طبیعی موجود در میوه به عنوان قندهای خوب جذب می شوند و بر خلاف زمان های دیگر برای بدن مضر نیستند. بعد از خوردن میوه نیم ساعت صبر کنید و صبحانه تاکسی بخورید. ناهار: یک رژیم غذایی متعادل شامل تمام مواد مغذی – پروتئین، چربی، گوشت بدون چربی، سویا، همراه با مقدار زیادی سبزیجات رنگارنگ داشته باشید. هر رنگ ماده مغذی متفاوتی دارد. بدن ما برای سلامتی به هر روز نیاز دارد. خودت را محروم نکن شام: شام خود را به کوچکترین قسمت روز تبدیل کنید. شاید ماهی کبابی، مرغ و سالاد. از خوردن غذا در اواخر شب خودداری کنید. سعی کنید حداقل ۲ ساعت قبل از خواب چیزی بخورید. خوب بخوابی. خواب یکی از اجزای مهم کاهش وزن سالم است.