در اینجا حقیقت در مورد کودکان و نوشیدنی های ورزشی آمده است


آیا کودکان باید Gatorade و سایر نوشیدنی های ورزشی بنوشند؟ حقیقت را دریاب!

روز دیگر از فروشگاه سخت افزار بیرون آمدم و چیزی غیر منتظره را روی شانه ام گذاشته بودم: قاب بطری های براق Gatorade.

دلیل غیر منتظره چیست؟ سالهاست که علاقمندم نوشیدنی های ورزشی را با آب در زمین های محلی فوتبال جایگزین کنم و به والدین دیگر در اجتماعات خود کمک کنم. (راهنمای تنقلات ورزشی رایگان من را دریافت کنید اگر می خواهید به تغییر سبک میان وعده های ورزشی از طرف فرزند خود کمک کنید.)

از آنجا که هنرمندان pee-wee که در یک میدان به مدت 30 دقیقه سرگردان هستند نیازی به Gatorade ندارند. تنیس بازان در یک روز گرم در رقابت چند ساعته رقابت می کنند؟ آن داستان دیگری است.

نوشیدنی های ورزشی چیست؟

نوشیدنی های ورزشی مانند Gatorade برای ورزشکاران نخبه و مقرون به صرفه ایجاد شده است ، تا ترکیبی از سرعت گیر و کربوهیدرات و جایگزینی الکترولیت در حین ورزش را ارائه دهد. اجزای اصلی نوشیدنی های ورزشی عبارتند از:

  • اب: برای جلوگیری از خشکی
  • کربوهیدرات در برخی از انواع قند اضافه شده: برای تقویت عضلات در حین ورزش ، سطح قند خون را ثابت نگه دارید ، آن را شیرین کنید
  • الکترونیک مانند سدیم و پتاسیم: برای جایگزینی مواد معدنی از دست رفته از طریق عرق (سدیم همچنین طعم را افزایش می دهد)

آیا Gatorade یک نوشیدنی انرژی زا است؟

اگرچه مصرف کنندگان گاهی اوقات آنها را اشتباه می گیرند ، اما نوشیدنی های ورزشی مانند نوشیدنی های انرژی زا نیستند. نوشیدنی های انرژی زا اغلب حاوی کافئین و سایر محرک ها هستند و برای کودکان مناسب نیستند.

اکثر کودکان نیازی به نوشیدنی های ورزشی ندارند

آنها ممکن است برای ورزشکاران مشهور طراحی شده باشند ، اما نوشیدنی های ورزشی در همه سطوح و شدت ورزش ها ، از جمله بازی های pee-wee ظاهر می شوند. و اکثر بچه ها به آنها احتیاج ندارند. آنچه به جای آن نیاز دارند: آب ساده.

آکادمی اطفال آمریکا در گزارش بیمارستان خود در مورد نوشیدنی های ورزشی و نوشیدنی های انرژی زا در سال 2011 گفت:

“آب همچنین اولین انتخاب مناسب برای پمپاژ آب قبل ، حین و بعد از بسیاری از برنامه های ورزشی است … برای بسیاری از کودکان و نوجوانان ، نیازهای الکتریکی روزانه با یک رژیم غذایی سالم به طور کامل برآورده می شود. بنابراین ، نوشیدنی های ورزشی علاقه کمی به آب ساده دارند. ”

آکادمی کودکان آمریکا

بدست آوردن الکترولیت ها دشوار نیست

لوازم الکترونیکی ضروری نیستند ، عناصری که فقط در نوشیدنی های ورزشی یافت می شوند. سدیم و پتاسیم ، که ممکن است از طریق عرق از بین بروند ، برای بسیاری از کودکان به راحتی با غذا جایگزین می شود.

غذاها و میان وعده هایی مانند موز ، نصف میان وعده ، کراکر و پنیر ، یا شیر و میوه می توانند سدیم و پتاسیم از دست رفته را دوباره پر کرده و مواد مغذی مانند پروتئین را تأمین کنند.

بازاریابی بی ثبات است

AAP هشدار می دهد که نوشیدنی های ورزشی و انرژی زا “برای بسیاری از موارد نامناسب” به کودکان و جوانان فروخته می شود.

این فروش باعث شده است که برخی از والدین بر این باورند که نوشیدنی های ورزشی برای هر نوع رویداد ورزشی ضروری است ، مانند بازی های فوتبال pee-wee یا بازی های توپ t که بیشتر از نشستن و انتظار کشیدن و انتظار کشیدن مستلزم نشستن و انتظار است.

من همچنین از والدین شنیده ام که می گویند بچه ها در صورتی که در هوای گرم ورزش می کنند یا فقط رفت و برگشت انجام می دهند به آنها نیاز دارند.

حقیقت این است که اکثر بچه های ورزشی آنقدرها که والدین تصور می کنند ورزش نمی کنند. بیش از نیمی از ورزش های جوانان در فعالیت های کم تحرک یا با شدت کم انجام می شود، طبق تحقیقات دانشگاه مینه سوتابه

ورزش هاله سالم می نوشد

در یک مطالعه تحقیقی از دانشگاه ییلبیش از یک چهارم والدین نوشیدنی های ورزشی را “تا حدی سالم” یا “بسیار سالم” ارزیابی می کنند. این اعتقاد وجود دارد که نوشیدنی های ورزشی برای کودکان بهتر از سایر نوشیدنی های شیرین است.

اما بطری 12 اونسی Gatorade همچنین دارای بیش از پنج قاشق چای خوری شکر افزوده شده است (که تقریباً به مقدار توصیه شده توسط رژیم غذایی آمریکایی برای کل روز). نوشیدنی هایی که طعم نوشابه و نوشیدنی های ورزشی دارند منبع شماره یک قند اضافه شده برای کودکان و نوجوانان.

در اینجا مواد موجود در بطری Gatorade Fruit Punch عبارتند از: آب ، شکر ، دکستروز ، اسید سیتریک ، نمک ، سدیم سدیم ، فسفات منوپاتاسیوم ، نشاسته اصلاح شده ، طعم گالایکرول ESTER OF ROSIN 40 ، RED 40 ،

به عبارت دیگر:

  • دو نوع شکر اضافه شده
  • اسید سیتریک ، که می تواند مینای دندان را از بین ببرد
  • رنگ آمیزی مواد غذایی مصنوعی
  • امولسیفایرها و نرم کننده ها
  • سدیم و پتاسیم که کودکان می توانند با خوردن آن دریافت کنند

اینها همه مواد تایید شده و بی خطر هستند. اما برای بسیاری از کودکان ، آب ساده بهترین انتخاب است.

نوشیدنی های ورزشی می توانند برای دندان ها مضر باشند

ممکن است گازدار نباشند ، اما نوشیدنی های ورزشی مانند نوشابه اسیدی هستند. pH نوشیدنی های ورزشی بیشتر 3-4 است (اسید سیتریک اضافه شده می تواند مینای دندان را از بین ببرد). قندها و اسیدهای موجود در نوشیدنی های ورزشی نیز خطر هوس را افزایش می دهند.

چه زمانی نوشیدنی های ورزشی کمک می کنند؟

من آن قاب گاتوراد را خریدم زیرا تیم پسرم در هوای گرم ده ساعت تنیس بازی می کرد. تنیس یک ورزش قدرتمند است و کودکان بازی های متعددی را در زیر نور آفتاب و گرما انجام می دهند. ارائه بطری های کوچک Gatorade به عنوان یک گزینه برای من منطقی است.

اگر بچه ها بیش از 60 دقیقه ورزش می کنند یا ورزش های شدید انجام می دهند و در حین تمرین نیاز به سیر شدن سریع دارند ، نوشیدنی های ورزشی می تواند کمک کننده باشد. نوشیدن چند جرعه نوشیدنی ورزشی در زمان استراحت سریع بین بازی ها بسیار راحت تر است (و از نظر شکم فروتنانه است) تا نشستن و خوردن یک میان وعده.

نوشیدنی های ورزشی همچنین برای ورزشکارانی مانند دوندگان ورزشی که نیاز به بازگشت مجدد به باشگاه دارند مفید است.

اما در مورد فعالیتها و بازیهای مختلف باغ ، خوردن یک میان وعده یا غذای سالم به کودک کمک می کند. لیست 21 اسنک ورزشی مخصوص کودکان را دریافت کنیدبه

چگونه در مورد نوشیدنی های ورزشی با کودکان صحبت کنیم

بله ، نوشیدنی های ورزشی در یک دنیا. اما بیشتر دلارهای فروش صرف جابجایی نوشیدنی ها به افرادی می شود که نیازی به آن ندارند ، از جمله کودکان و نوجوانان.

بنابراین اطمینان حاصل کنید که فرزندان شما می دانند که نوشیدنی های ورزشی بدون توجه به آنچه در تبلیغات و تبلیغات آنلاین مشاهده می کنند ، در زمین فوتبال سریع جادویی نخواهد بود یا شانس بیشتری برای فوق العاده شدن در فوتبال خواهند داشت -و مگر اینکه برای مدت طولانی ورزش کرده باشند. مدت طولانی ، به ویژه در هوای گرم ، فلات عالی است.

خودتان نوشیدنی ورزشی برای بچه ها درست کنید

بله ، شما می توانید نوشیدنی برقی خانگی خود را تهیه کنید! و مواد کمتری نسبت به آنچه در فروشگاه خریداری می کنید دارد. در اینجا یک دستور ساده از رستوران Jill Castle آمده است.



دیدگاهتان را بنویسید