رژیم لاغری معده – رژیم لاغری


رژیم لاغری معده

رژیم لاغری معده

امروزه اکثر افراد دارای چربی لنفاوی هستند. چربی دور شکم و باسن نسبتاً طبیعی است و به بدن آسیبی نمی رساند ، اما اگر از مقدار مجاز بیشتر شود ، می تواند صدمات زیادی به بدن وارد کند و خطرناک است.

مقداری چربی فقط زیر پوست است. سایر چربی ها در اعماق قلب ، ریه ها ، کبد و سایر اندام ها قرار دارند و بین چربی های زیر پوست پنهان شده اند.

این چربی چربی احشایی است که باعث سفت شدن چربی شکم و متورم شدن معده می شود.

طرف اغلب همراه با شکم شروع به چاق شدن می کند و مشکلات ما را دوچندان می کند. بنابراین ، قبل از اینکه بتوانیم بدون ورزش یا ورزش ورزش کنیم ، یا قرص های شیمیایی مضر ، و قبل از اینکه بتوانیم از چاقی جلوگیری کنیم ، باید علل چاقی شکمی را بدانیم ، زیرا کسی در هر دو مورد ، پیشگیری درمان بهتری است.

رژیم غذایی برای نازک شدن معده

غذاهای موجود در رژیم غذایی به طور طبیعی نباید شما را از انواع غذاهای مفید برای بدن محروم کنند.

بهترین رژیم غذایی برای نازک شدن معده و کمر ، مصرف همه مواد مفید و جایگزینی غذای مفید با غذاهای فرآوری شده است که مضر و کم مصرف هستند.

به شرح زیر ، ما غذاهایی را برای رقیق شدن لنف ارائه و بررسی می کنیم

انواع چربی ها

  • تری گلیسیریدهایی که در خون گردش می کنند.
  • زیر پوست چربی زیر پوست نامیده می شود.
  • چربی احشایی که چربی شکمی است و خطرناک است و این چربی در زیر ماهیچه های شکم قرار دارد.

به دلیل چاقی شکمی

دلایل زیادی برای چاقی شکمی وجود دارد ، از جمله:

  • سیگار کشیدن
  • شام دیروقت
  • رژیم غذایی پرچرب داشته باشید
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی
  • میان وعده هایی با محتوای انرژی بالا بخورید
  • رژیم غذایی بدون کنه پروبیوتیک
  • افسردگی
  • خوردن نوشیدنی های فیجی
  • مقدارزیادی غذا
  • عادت شبکه های اجتماعی
  • استرس شدید در زندگی

برای کاهش وزن چکار کنیم؟

بسیاری از افراد به چاق شدن اهمیت نمی دهند و فکر می کنند زیبا است و به خود می گویند من آنچه را که می خواهم می خواهم و مردم از من قدردانی نمی کنند ، اما این نظریه اشتباه است زیرا چاق بودن خوب است مادامی که اینطور نباشد به بدن آسیب می رساند ، در غیر این صورت هزینه زیادی صرف خواهد کرد فقط وزن خود را کاهش دهید و وزن خود را افزایش ندهید.

چربی احشایی بسیار خطرناکتر از چربی پوست است و باید با دقت مورد توجه قرار گیرد زیرا چربی احشایی قابل مشاهده در شکم می تواند از طریق هورمون ها و مواد شیمیایی به هر اندامی منتقل شده و خطری جدی برای سلامتی ایجاد کند.

ساده ترین راه برای کاهش وزن تغییر سبک زندگی است.

یک شیوه زندگی سالم ما را به انجام و عدم انجام کارهایی که شامل رژیم غذایی مناسب ، ورزش و تحرک و پایبندی به اصول رفتاری است ، سوق می دهد.

آلت تناسلی مرد نیز عامل مهمی در نازک شدن شکم است زیرا در مردان ، زنان چربی احشایی بیشتری در ناحیه شکم و چین و چروک نسبت به موش ها جذب می کنند.

برای نازک شدن شکم ورزش کنید

انواع مختلفی از تمرینات چربی شکمی وجود دارد که می توانید با انجام این تمرینات و رعایت رژیم غذایی برای سوزاندن چربی شکم روزانه انجام دهید.

بسیاری از تمرینات مانند شنا ، پیاده روی یا دویدن ، دوچرخه سواری یا کوهنوردی به سوزاندن چربی شکم کمک می کند.

اما از آنجایی که این روزها افراد به دلیل مشغله کاری کمتر مشغول فعالیت هستند ، ما چند تمرین ورزشی ساده در خانه برای کاهش وزن را به شما آموزش می دهیم که می توان آنها را در هر مکانی انجام داد و به تجهیزات زیادی نیاز ندارد.

پیاده روی روزانه

اگر برنامه ورزشی خاصی ندارید ، پیاده روی یک نقطه ورود عالی برای افراد است. روزانه 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی همچنین متابولیسم بدن را بهبود می بخشد و در طی آن متابولیسم بهتری خواهید داشت. معده با گذشت زمان کوچکتر می شود.

نازک شدن شکم با تردمیل معادل راه رفتن است و روزانه 20 تا 30 دقیقه پیاده روی روی تردمیل کافی است.

یک مطالعه کوچک که در NCBI منتشر شد نشان داد که زنان چاقی که سه روز در هفته حدود 60 دقیقه پیاده روی می کردند در 12 هفته چربی شدید احشایی را تجربه کردند.

بنابراین شما باید پیاده روی را در برنامه خود بگنجانید تا به نتیجه دلخواه برسید.

اگر می خواهید چربی خود را از دست بدهید ، باید تا حد امکان عضلات خود را کار کنید.

برای کاهش وزن چه بخوریم؟

غذاها و نوشیدنی های زیادی برای سوزاندن چربی شکم وجود دارد ، از جمله:

چای سبز

چای سبز برای کاهش وزن بسیار مفید است و غدد عروقی بدن را فعال کرده و چربی ها را می سوزاند.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است.

چای سبز حاوی ماده ای به نام آنتی اکسیدان کاتچین است که ساده ترین راه برای از بین بردن چربی شکم بدون خروج از سلول های چربی شکم را فراهم می کند.

صبحانه بخورید تا بدون ورزش سریع وزن کم کنید

هرچه مقدار منیزیم ، پتاسیم و کلسیم را افزایش دهید ، وزن بیشتری کاهش خواهید یافت. ما در حال حاضر با یک ماده مغذی که هر سه می خورند سرو می کنیم ، شیر.

صبحانه خود را با شیر شروع کنید تا بدن شما در ابتدای روز مقدار کافی کلسیم دریافت کند. کلسیم لازم متابولیسم را برای سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن تحریک می کند.

نوشیدن شیر در طول روز را فراموش نکنید ، اگرچه می توانید میان وعده خود را از چای به شیر تغییر دهید ، علاوه بر سلامتی ، کاهش وزن را نیز تجربه خواهید کرد.

معده و چین و چروک را با زنجبیل رقیق کنید

زنجبیل گیاهی گرم است که از ریشه آن برای رقیق کردن معده استفاده می شود.

یکی از خواص زنجبیل برای کاهش وزن کاهش اشتها است. زنجبیل کالری محدودی دارد و می توان آن را همراه غذا یا نوشیدنی استفاده کرد.

زنجبیل متابولیسم را افزایش می دهد ، می توانید زنجبیل را با چای ، لیمو و عسل بنوشید تا متابولیسم شما تقویت شود.زنجبیل علاوه بر نقش آنتی اکسیدانی ، نقش عمده ای در کاهش وزن دارد.

غذاهای شور را کاهش دهید

نمک به حفظ آب در بدن کمک می کند و باعث ایجاد نفخ در معده می شود ، بنابراین از غذاهای شور و پر نمک در رژیم غذایی خود اجتناب کنید.

غذای تند بخورید

خوردن غذاهای تند متابولیسم را افزایش می دهد و باعث می شود چربی و کالری بیشتری بسوزانید و وزن کم کنید.

گرسنگی نکشید

رژیم اصلی رژیم غذایی است که در آن فرد گرسنه نمی ماند. اگر برنامه رژیم غذایی دارید که شما را برای مدت طولانی گرسنه نگه می دارد ، بدن شما فکر می کند زمان تماس فرا رسیده است بنابراین کالری ذخیره کرده و آن را نمی سوزاند. این منجر به چاقی می شود.

سرکه سیب

سرکه سیب سطح قند خون را تنظیم کرده و با تحریک آنزیم های سوزاندن چربی ، گرسنگی و احساس رضایت را کاهش می دهد.

اغلب توصیه می شود روز خود را با سرکه سیب برای هضم در طول روز شروع کنید.

سرکه سیب یک محرک عالی صفراوی است و سطح PH معده را متعادل می کند ، که می تواند به شما کمک کند شکمی صاف داشته باشید.

سرکه سیب باعث افزایش رضایت و سرکوب اشتها می شود. باید هر روز یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را با آب گرم با معده خالی مصرف کنید.

میوه

تحقیقات نشان داده افرادی که مقدار زیادی ویتامین C مصرف می کنند 30 درصد بیشتر از سایرین چربی می سوزانند.

فلفل قرمز و کیوی از جمله میوه هایی هستند که سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند پنی سیلین (ترکیباتی که مانع تولید چربی می شوند) هستند.

استرس خود را کاهش دهید

استرس ترشح هورمون ها در بدن را افزایش می دهد که تعادل و عادات غذایی بدن را بر هم می زند و میل به غذای شیرین یا شور را افزایش می دهد.

نعناع

نعناع به هضم سریع غذا کمک می کند و از تجمع چربی جلوگیری می کند.

این ماده به از بین بردن نفخ کمک می کند ، که به دلیل عدم هضم مناسب غذا باعث تجمع چربی در معده می شود.

گیاهانی مانند نعناع یک سم زدای قوی هستند و به ویژه در پردازش و از بین بردن چربی شکم مفید هستند.

گودوسار

خوردن بلغور جو دوسر در وعده صبحانه شما را تا ناهار پر انرژی نگه می دارد و نمی خواهید غذاهای پرکالری بخورید. در نتیجه ، متابولیسم شما را تسریع کرده و وزن خود را کاهش می دهید.

کنجد

کنجد گرمی دارد و چربی شکم را می سوزاند و وزن خود را کاهش می دهدبه

سیاه دانه ها

دانه های سیاه خواص زیادی برای سوزاندن چربی و لاغری دارند ، بنابراین این مورد را نادیده نگیرید.

چوب میخک

چوب میخک تاثیر خوبی در کاهش وزن دارد ، بنابراین آن را با غذاهای مضر جایگزین کنید.

زردچوبه

از زردچوبه برای بهبود سلامت و افزایش جذب و هضم چربی استفاده کنید.

آجیل

گردو سرشار از فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است که به کاهش کلسترول و وزن شما کمک می کند.

باید بدانید که انواع غذاها برای کاهش وزن شکم نباید چربی روزانه ما را کاهش دهد زیرا بدن به چربی ضروری نیاز دارد.

گردو حاوی چربی های مفید و مفید است و روزانه 28 گرم دانه مانند بادام یا پسته یا فندق مصرف می کند و هر آجیل می تواند روند نازک شدن شکم و کمر را بیشتر کند.

دارچین

دارچین طبیعت گرمی دارد و برای افراد لاغر با مزاج سرد مفید است زیرا متابولیسم و ​​چربی سوزی را افزایش می دهد.

اب

برای کاهش وزن همیشه آب بنوشید زیرا آب اشتها را کاهش می دهد و متابولیسم را تسریع می کند و بدن را تمیز می کند ، بنابراین همیشه 8 لیوان آب در روز بنوشید و قبل از غذا سرد شوید تا بدن گرم شود تا کالری بیشتری بسوزد. حتما آب بنوشید و بسوزانید آی تی. وزن.

فواید نوشیدن آب برای همه آشکار است. آب کالری ندارد ، اما به شما احساس سیری می دهد. نوشیدن بیش از حد آب سرد نیز کالری می سوزاند. این به این دلیل است که آب یخ باید وارد بدن شود تا با دمای بدن گرم شود ، که به مرخص شدن نیاز دارد. استفاده از 2 لیتر آب سرد در روز می تواند 70 کالری بسوزاند.

علاوه بر این ، نوشیدن آب به کلیه ها کمک می کند تا به جای کبد کار کنند ، بنابراین مواد زائد را از بدن دفع می کند. یکی از وظایف اصلی کبد تبدیل چربی بدن به چربی است. اگر کبد وظیفه دفع مواد زائد را بر عهده بگیرد ، کبد چربی بدن را می سوزاند و آن را به زباله تبدیل می کند.

لطفا

هل به دلیل داشتن خواص چربی سوزی باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

سوزاندن 3500 کالری

برای از دست دادن نیم کیلو چربی بدن ، باید 3500 کالری بسوزانید ، یعنی باید 500 کالری در هفته بسوزانید.

لاغری سطحی شکم

امروزه تبلیغات زیادی در مورد دستگاه های مختلف لاغری و حتی جراحی ها مشاهده می کنیم که به افراد قول می دهد بدون ورزش سریع وزن خود را کاهش دهند ، اما همیشه م effectiveثر نیستند.

شکم را با وسایل لاغری و ژل رقیق کنید

قبل از هر چیز باید بگوییم که نازک شدن شکم و باسن بدون ورزش و رژیم غذایی مناسب امکان پذیر نیست و گاهی خطرناک است.

نازک شدن محلی شکم با وسایلی مانند نازک شدن لنف یا نازک شدن شکم با وسایل خاصی که به شکم متصل شده اند و تا حدی امکان سوزاندن آب و چربی بدن با حرارت زیاد وجود دارد. و با این کار تغذیه مناسب و تحرک زیاد مورد نیاز هستند.

کرم ها و ژل های نازک کننده شکم نیز به همین ترتیب است.

عمل جراحي

جراحی لاغری بیشتر در افرادی که اضافه وزن و چاقی دارند رایج است.

جراحی همیشه آخرین راه حل برای سلامتی است و اگر روش های دیگر م don’tثر واقع نشد ، به جراحی مراجعه کنید.

این جراحی ها ممکن است سریعترین راه برای کاهش وزن در ناحیه شکم باشد ، اما عواقب و خطرات و خطرات آن را نیز باید در نظر گرفت.

جراحی لاغری بیشتر بر دستگاه گوارش تأثیر می گذارد و مقدار کمی غذا وارد معده می شود و فرد وزن کم می کند.

برخی از جراحی های دیگر چربی را مستقیماً از بدن خارج می کنند.

انواع جراحی های لاغری

بای پس معده Rox-N-Y

حلقه شکمی (تنظیم شده)

تزریق چربی

آستین معده

دیدگاهتان را بنویسید