سالم ماندن – راهنمای زنان

بسیاری از مردم اهمیت انتخاب خوب برای سالم ماندن را دست کم می گیرند. انجام اقدامات پیشگیرانه بخش مهمی از زندگی هر فرد است. سلامتی یک فرد می‌تواند به سرعت از بین برود، و زمانی که سلامت فرد شروع به از بین رفتن کند، می‌تواند مسیر طولانی برای بهبودی باشد. تغذیه مناسب، ورزش و تمایل به همیشه تلاش برای انتخاب درست در مورد بدن خود برای حفظ سلامتی شما ضروری است.

با این حال، زنان و مردان در مورد سلامتی نیازهای متفاوتی دارند و این مهم است که در نظر داشته باشید. حفظ سلامت برای زنان عمدتاً شامل دستورالعمل‌های یکسانی است، اما تفاوت‌های جزئی بین سلامت مردان و سلامت زنان وجود دارد.

به عنوان مثال، رژیم غذایی زن باید با رژیم غذایی مرد متفاوت باشد. زنان نسبت به مردان به کلسیم، آهن و فیبر کمتری نیاز دارند. این به دلیل روشی است که بدن شما ویتامین ها و مواد معدنی را پردازش می کند و برای چه چیزی استفاده می شود. زنان بسیار بیشتر از مردان مستعد ابتلا به پوکی استخوان هستند و بنابراین باید کلسیم بیشتری در بدن خود داشته باشند. مطالعات نشان می دهد که زنان به دلایل فیزیولوژیکی حدود ۱۰۰ درصد بیشتر از مردان به آهن و حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد بیشتر از مردان به کلسیم نیاز دارند. علاوه بر نیاز اضافی به ویتامین ها و مواد معدنی خاص، زنان معمولاً باید کالری کمتری در روز نسبت به مردان مصرف کنند. این برای تصویر یا دلیلی برای انجام با غرور نیست. این فقط به این دلیل است که زنان معمولا وزن کمتری نسبت به مردان دارند. از آنجایی که یک رژیم غذایی متعادل بر اساس وزن فرد است، زنان معمولاً باید کمتر از مردان غذا بخورند.

با این حال، رژیم غذایی به تنهایی به سالم ماندن یک زن کمک نمی کند. ورزش همچنین عامل مهمی در حفظ سلامت بدن است و به همین دلیل، زنان باید برای ورزش وقت بگذارند. با این حال، زمانی که صحبت از تفاوت‌های بین زن و مرد می‌شود، تمرین بسیار همگن‌تر از رژیم غذایی است. به طور سنتی، زنان توده عضلانی بدون چربی بیشتری دارند در حالی که مردان باید حجم عضلانی بیشتری داشته باشند. با این حال، این کاملاً یک ترجیح شخصی است زیرا برخی از زنان ممکن است بخواهند توده عضلانی به دست آورند در حالی که برخی دیگر ممکن است بخواهند وزن کم کنند. همه اینها یک موضوع ترجیحی شخصی است و بنابراین آموزش باید متناسب با اهداف فردی باشد. اگر زنی می‌خواهد سایز خود را افزایش دهد، باید کمتر کاردیو انجام دهد، وزنه‌های سنگین‌تری بلند کند و تا شکست تمرین کند. با این حال، اگر زنی می خواهد لحن خود را کم کند، باید تکرارهای بیشتری را با وزن کمتر انجام دهد و تمرینات هوازی با شدت بالاتر را به ترکیب اضافه کند.

حفظ سلامتی یکی از جنبه های بسیار مهم زندگی است که بسیاری از مردم آن را بدیهی می دانند. مردان و زنان به طور یکسان باید سعی کنند از بدن خود مراقبت کنند زیرا این تلاشی است که بیشتر مردم فقط یک بار به آن ضربه می زنند. در حالی که تفاوت‌هایی در نحوه غذا خوردن و ورزش کردن مردان و زنان وجود دارد، اهداف مشابه هستند… داشتن زندگی طولانی‌تر و شادتر از طریق آمادگی جسمانی.

سریعترین رژیم لاغری