سه چیز که باید قبل از شروع تغذیه برای بدنسازان زن رعایت کنید

آیا شما یک بدنساز زن هستید که برای اولین بار روی صحنه آماده می شوید؟ اگر چنین است، ممکن است شنیده باشید که رژیم گرفتن قبل از مسابقه می تواند خسته کننده و چالش برانگیز باشد و بسیاری از بدنسازان زن مشتاق نمی توانند این نظم را حفظ کنند.

در اینجا سه ​​کار سریع وجود دارد که می توانید برای کاهش شانس شکست خود هنگام شروع یک رژیم غذایی معمولی قبل از مسابقه برای بدنسازان زن انجام دهید:

  • قبل از شروع رژیم مسابقه، خانه خود را آماده کنید! این بدان معنی است که اگر غذاهای سالم خود را به صورت فله ای تهیه می کنید، باید ظروف نگهداری مواد غذایی زیادی داشته باشید. همچنین، از شر غذاهای ناسالم یا هر غذای دیگری که ممکن است شما را از دستیابی به اهدافتان باز دارد، خلاص شوید. و ادویه ها یا سایر چاشنی های مناسب را برای رژیم بدنسازی زنانه مورد تایید قرار دهید
  • از شر “خاطرات غذای ناسالم” در سراسر خانه خلاص شوید! این تصاویر را روی یخچال قرار دهید که در آن کیک تولد می خورید یا کوکتل می نوشید، تولد دوست خود را جشن بگیرید، جایی دیگر که در آن وسوسه نمی شوید!
  • یک یادآوری بصری از اهداف خود که اغلب خواهید دید قرار دهید. به عنوان مثال، تصویری از سر خود را روی بدنی که فکر می‌کنید می‌توانید در ۱۲ تا ۱۶ هفته آینده به‌طور واقع بینانه به دست آورید، کپی و جای‌گذاری کنید. اگر انگیزه عمیقی برای رقابت خود دارید (مثلاً تمرینات خود را به یک موسسه خیریه یا یکی از اعضای بیمار خانواده اختصاص می دهید)، پس یک یادآوری بصری از اینکه چرا این رژیم غذایی را انجام می دهید، اضافه کنید. یادآوری را در مکانی مانند یخچال، درب ورودی، رایانه یا روی آینه قرار دهید تا اغلب آن را ببینید.

قبل از شروع رژیم مسابقه با این سه نکته شروع کنید، و حتی اگر آخرین غذای تقلب را شب قبل از شروع رژیم مسابقه خود بخورید، شانس موفقیت خود را افزایش خواهید داد. این نکات مفید خواهند بود، به خصوص اگر در هفته نهم وسوسه شوید که در رژیم غذایی خود تقلب کنید!

سریعترین رژیم لاغری