سionsالاتی در مورد تغذیه غلات و آرد خیسانده: تغذیه


سرم با اطلاعات جنجالی درهم پیچیده است تا جایی که بیان همه آنها در کلمات کمی دشوار است.

من آموخته ام که یکی از مزایای اصلی خیساندن / جوانه زنی دانه ها فقدان فیتات ها است که به مواد مغذی و مواد معدنی (مانند آهن / روی / منیزیم) که بدن جذب می کند متصل شده است. به

با این حال ، شخصی به من گفت که این جای نگرانی نیست ، زیرا با گذشت زمان باکتری های روده با میزان مصرف فیتات ها سازگار می شوند و مشکل قبلی در نهایت برطرف می شود. او همچنین گفت که از آنجا که غذاهای غنی از فیتات دارای فیبر هستند که باعث رشد باکتری های خوب روده می شوند ، جذب مواد مغذی را افزایش می دهند و غذاهای غنی از آهن حاوی ویتامین C (رژیم غذایی متفاوت. روش) جذب کلی تغذیه را افزایش می دهد. وی در پایان می گوید رژیم غذایی غنی از فیتات باعث جذب مواد مغذی می شود ، اما به هیچ یک از این ادعاها اشاره نمی کند.

من همچنین دریافتم که 80 درصد مواد مغذی موجود در آرد در مدت 3 روز اکسیده می شوند. (باز هم ، بدون منبع) اگر این اتفاق بیفتد ، اگر آرد تازه آسیاب شده ، بلافاصله در آرد مخلوط شده و به حالت محکم / فریز در آید ، محتوای تغذیه ای چه می شود؟

خسته کننده است ، کدام یک درست است؟

دیدگاهتان را بنویسید