شیر شکلات: یک میان وعده ورزشی؟


ما در طول سالها شنیده ایم که مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای بهبود بعد از تمرین است …

او می گوید: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

به طور کلی ، شرکت ها و سایت های مختلف از اصطلاحات بازاریابی شیر شکلات استفاده می کنند ، که من برای شما اینجا آورده ام:

نوشیدنی ریکاوری اصلی

بدن شما پس از انجام تمرینات سنگین به مایعات ، کربوهیدرات ها و پروتئین نیاز دارد تا ریکاوری و عملکرد خود را به حداکثر برساند.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

اصلاح جنسیت

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای آزادسازی انرژی در حین فعالیت شدید هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات ، مانند یک تمرین 30 دقیقه ای ، به تجدید ذخایر مهم کربوهیدرات کمک می کند تا برای تمرین فردا آماده باشید.

بازسازی

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیت بالا است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها کمک می کند تا دفعه بعد محکم ، طولانی ، سریع و قوی شوند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی بدنسازی را در ورزش روزانه درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، با وجود این واقعیت که شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، یک میان وعده “کامل” بعد از تمرین است. خطا!

بیایید امروز لحظه ای به مقادیر کمی نگاه کنیم (این اطلاعات از برگه اطلاعات شکلات شیر ​​است که از وب سایت سازنده تهیه کردم):

فقط برای این که بدانید ، باید بدانید که با خوردن یک لیوان شکلات میهن ، روزانه 26 گرم قند اضافی و حدود 8 گرم پروتئین (کمی بیشتر از میزان پروتئین در تخم مرغ !!) و آخرین مورد این است که اگر فقط یک لیوان شیر شکلات می خورید و اگر بیشتر از آن بخورید ، مقدار شکر دریافتی شما بیش از حد خواهد بود !!!

حتی تحقیقات جدید نشان می دهد که شیر گاو ممکن است جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) را مختل کند. و در نتیجه ، شیر بادام یا کتان عالی است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما می گویم ، من شکلات یا هر شکلاتی را در آن خریداری می کنم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو بعد از ورزش به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” معرفی می شود. چیزی که من از شما می خواهم این است که وقتی این نوشیدنی را می بینید ، فکر کنید که یک غذای خوشمزه است و باید به صورت محدود مصرف شود و باید برای مناسبت های خاص رها شود ، نه این که هر حرکتی را به شما انجام دهد. یا بعد از بازی

بنابراین اکنون بیایید و از برخی ایده های زیر برای خود یا فرزندان خود به عنوان وعده های بعد از تمرین استفاده کنید:

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام از سیب زمینی شیرین و گوشت در امان بود
  • پودر پروتئین را بریزید و پروتئین را با یک قاشق میوه صاف کنید

بسیاری از غذاهای دیگر وجود دارد که می توانید مصرف کنید ، اما تمرکز اصلی وعده غذایی یا میان وعده بعد از تمرین باید در مورد کربوهیدرات ها و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در زمینه تبلیغات کمک کند!

من دوست دارم بشنوم که برای رژیم غذایی بعد از تمرین چه می خورید.

وعده غذایی یا میان وعده خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید