مراقب قند بالای این میوه ها باشید! – دکتر. رویا خادمیان


میوه با قند بالامراقب قند بالای این میوه ها باشید!

برخی از میوه ها دارای قند بیشتری نسبت به بقیه هستند که نباید به مقدار زیاد مصرف شوند. در زیر لیستی از میوه های دارای قند بالا آمده است:

میوه هایی با قند بالا

انبه

یک انبه بزرگ حاوی 45 گرم شکر است که اگر می خواهید وزن یا قند مصرفی خود را کنترل کنید گزینه مناسبی نیست. این امکان وجود دارد که دو تکه بخورید و بقیه را بعداً نگه دارید.

انگور

یک فنجان انگور حاوی حدود 23 گرم شکر است که برای چیزهایی که به راحتی جویده می شوند کافی است.

انگور - میوه های دارای قند بالا: مراقب قند بالای این میوه ها باشید!

گیلاس

یک لیوان گیلاس حاوی 18 گرم شکر است و اگر یک کاسه بزرگ را با آن پر کنید ، می توانید با خیال راحت آن را بخورید. میان وعده های خود را از قبل اندازه بگیرید تا ببینید چقدر قند دریافت می کنید.

گلابی

یک دانه گلابی خالص متوسط ​​حاوی 17 گرم شکر است. اگر می خواهید قند خود را کاهش دهید ، همه اینها را نخورید ، مقداری شیر کم چرب یا چند تکه همراه سالاد خود بخورید.

.jpg - میوه هایی با قند بالا: مراقب قند زیاد در این میوه ها باشید!

هندوانه

برش های سینه میوه های تابستانی امسال حاوی 17 گرم قند است. همانطور که از نامش پیداست ، این میوه پر از آب است و حاوی یک ماده معدنی خاص به نام الکترولیت است که بدن شما مدت کوتاهی پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب به آن احتیاج دارد. سعی کنید فقط یک یا دو تکه از آن را بخورید.

زیتون

دو زیتون متوسط ​​دارای 16 گرم شکر هستند. اگر سعی می کنید میزان مصرف قند خود را کنترل کنید ، می توانید مقداری پنیر بریده و مقداری انجیر را برای رژیم غذایی با پروتئین بالا پهن کنید.

موز

یک موز متوسط ​​حاوی 14 گرم قند است. اگر این مقدار بیش از نیاز شماست ، آن را در غلات صبحانه خود نصف کنید یا یک تکه کوچک را بین ساندویچ های کره بادام زمینی له کنید.

وی همچنین از میوه هایی که قند کمتری نسبت به سایر میوه ها دارند ، یاد کرد:

میوه هایی با قند کم

آووکادو

طعم همه میوه ها شیرین نیست. آووکادو کامل فقط 1.33 گرم قند دارد. آن را در سالاد بگذارید ، روی نان تست بگذارید و لذت ببرید.
اما آووکادو کالری کمی دارد و کالری بالایی دارد ، بنابراین ممکن است ایده خوبی نباشد که افرادی که رژیم کم کالری دارند ، آن را به یک عادت روزانه تبدیل کنند.

گواوا

هر میوه گواوا حاوی 5 گرم قند و حدود 3 گرم فیبر است. این بیشتر از چیزی است که از برنج قهوه ای یا خرده نان سبوس دار دریافت می کنید. اگر گواوا را به پوست خود و همچنین اسموتی خود اضافه کنید ، فیبر بیشتری دریافت خواهید کرد.

ناشناس 1 - میوه های قندی بالا: مراقب قند بالای این میوه ها باشید!

تمشک

این میوه حاوی مقدار زیادی فیبر ، حدود 8 گرم در فنجان – و فقط 5 گرم شکر است. فیبر برای هضم خوب است و می تواند به شما کمک کند با کالری کمتری احساس سیری کنید.

خربزه

یک قطعه طالبی به طور متوسط ​​حاوی حدود 5 گرم قند – و تنها 23 کالری است.

میوه پاپایا

نصف یک دانه کوچک پاپایا حاوی 6 گرم شکر است. بنابراین نیمی از آنها برای خوردن در یک زمان کافی است.

1399073010592339021478634 - میوه های دارای قند بالا: مراقب قند زیاد این میوه ها باشید!

توت فرنگی

یک لیوان توت فرنگی کامل فقط 7 گرم شکر دارد. آن را به سالاد اضافه کنید و با شیر تازه یا بستنی سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید