در این پادکست ، من درباره علم خودکنترلی و قدرت اراده با منو هانسلمنز بحث می کنم.

منو به تازگی کتابی با این نام منتشر کرده است علم خودکنترلییک دیدگاه مبتنی بر شواهد از نحوه بهره وری بیشتر است. این حتی کتاب معمول خودیاری شما نیست ، پر از داستان و کرک. این کتاب مانند یک کتاب درسی است به این معنا که در آن بیش از 500 مقاله علمی آورده شده است که نکات عملی در مورد چگونگی افزایش کنترل خود را ارائه می دهد.

کتاب منو به هرکسی کمک می کند تا بفهمد خودکنترلی چیست و چگونه می توانید به خود انگیزه دهید تا بتوانید رژیم غذایی را بهتر با چوب ، هوشمند (نه سخت) و کلمات ساده اجرا کنید. بگویید ، بهتر باشید.

در این مصاحبه ، منو و نظریه دو سیستم خودکنترلی ، علل عدم اراده ، نکات ساده برای افزایش تمرکز (از جمله استراحت های خیالی!) ، و خیلی بیشتر ، فقط در مورد خاراندن سطح بحث می کنیم. از چیز کتاب اوبه

منو بوده است آ تکرار میهمانان در پادکست من ، اما اگر با آن آشنایی ندارید ، او یک مشاور تجاری سابق است که تبدیل به یک سخنران عمومی بین المللی ، مربی ، نویسنده ، دانشمند نشر و مربی فیزیکی شده است که به ورزشکاران جدی کمک می کند تا به اندام ایده آل خود برسند. او نیز روشن است هیئت مشورتی علمی شرکت تغذیه ورزشی من ، لژیون.

بنابراین اگر می خواهید با علم خودکنترلی و اینکه چگونه می توانیم از کشفیات علمی برای افزایش اراده و بهره وری بیشتر استفاده کنیم ، این مصاحبه را مطالعه کنید!

در نهایت ، اگر می خواهید از نمایش حمایت کنید ، لطفاً یک بررسی سریع در iTunes بگذارید. واقعاً کمک می کند!

زمان بندی:

6: 26-چه چیزی شما را واداشت تا علم کنترل خود را بنویسید؟

11: 17-2 نظریه سیستم چیست و چرا درک کنترل خود اهمیت دارد؟

23: 38-نکات کاربردی برای بهبود کنترل خود.

28: 11-راههای مبتنی بر شواهد برای غلبه بر کسالت چیست؟

35:48 – چگونه روز خود را ساختار می دهید؟

48:14 – بهترین طول برای چرت زدن.

50:22 – قدرت شکستن خیالی.

در نمایش ذکر شده است:

کتاب جدید منو: علم خودکنترلی

وب سایت منو

مربیگری تک نفره لژیون VIP

نظر شما در مورد این داستان چیست؟ آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

رتبه بندی خوانندگان

بدون رتبه بندی