نکات سالم و میان وعده


تغذیه نوجوانان می تواند سخت باشد! در اینجا چند تنقلات و نکات غذایی برای نوجوانان ، به همراه نکاتی برای بهتر خوردن آنها آمده است.

نوجوان من اخیراً در آشپزخانه پرسه می زد ، در یخچال ، فریزر و درهای کمد را باز می کرد ، وقتی چیزی را بیان کرد که خانواده جوان را می خواست: “آنچه اتفاق افتاد این بود که من گرسنه بودم ، بنابراین من چیزی عادل بودم و احساس سیری می کردم. 10 دقیقه بعد دوباره گرسنه شدم و به نظر می رسید چیزی نمی خورم. و این برای همیشه و تا ابد ثابت می شود. ”

شهوت جوان یک شوخی نیست. و دادن جوانان می تواند سخت باشد. همیشه مطمئن نیستید که نوجوان شما با وعده های غذایی (بسیار) مغذی خانواده خود را راضی می کند.

شاید شما هم دوست داشته باشید: بهترین 100 میان وعده برای جوانانی که همیشه گرسنه هستند

آشپزهای جوان واقعاً به آن احتیاج دارند

در بین همه کودکان ، کیفیت غذا بین سنین 14-18 سال پایین ترین بوده است دستورالعمل های رژیم غذایی برای بومیان آمریکاییبه این یعنی آنها در معرض خطر هستند زیرا غذای مورد نیاز خود را دریافت نمی کنندبه در اینجا چند جوان که ممکن است به غذا نیاز داشته باشند ، آورده شده است. بر اساس گزارش علمی– منابع غذایی ارائه دهید که می تواند به پر کردن شکاف کمک کند:

  • فولاد (دختران): غلات اجباری ، لوبیا ، عدس ، گوشت گاو ، توفو
  • پروتئین (دختران): لوبیا ، کینوا ، شیر ، گوشت ، توفو
  • فولات (دختران): دانه های غنی شده ، اسفناج ، کلم بروکلی ، پرتقال ، موز
  • ویتامین B6 (دختران): نخود ، سیب زمینی ، گوشت گاو ، مرغ ، پنیر
  • ویتامین B12 (دختران): خوردن مخمر، ماهی قزل آلا ، گوشت ، شیر ، شیر
  • فسفر (دختران و پسران): شیر ، پنیر ، عدس ، بادام زمینی ، برنج قهوه ای
  • منیزیم (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، کره بادام زمینی ، سیب زمینی
  • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، مرغ ، لوبیا ، جوانه بروکسل

چرا تغذیه جوانان می تواند سخت باشد

چرا کیفیت غذا بین جوانان تقسیم می شود؟ اگرچه ممکن است علاقه و اشتیاق آنها عالی باشد ، اما چند چیز تصمیم گرفت که به دست آوردن آنچه نیاز دارند را برای آنها سخت تر کند:

  • آزادی بیشتر: آنها به طور مستقل ، با پول شخصی خود ، غذاهای بیشتری انتخاب می کنند – و این انتخاب ها همیشه تحت تأثیر دوستانشان است.
  • فروش: فست فود ، نوشابه و شیرینی همه محصولات بسیار قدرتمندی برای نوجوانان هستند ، از جمله در بسترهای آنلاین که هر روز استفاده می کنند.
  • برنامه های کاری: بین تکالیف ، ورزش ، گروه ها و زندگی اجتماعی ، جوانان تمایلی ندارند و می توانند بنشینند تا غذا بخورند و میان وعده بخورند. این بدان معناست که تنقلات آسان تری برای خوردن وجود دارد.

7 نکته برای کمک به جوانان

طی یک سال گذشته ، گام هایی برداشته ام تا تغذیه کودک را راحت تر و راحت تر انتخاب کنم. تماس گرفتم “عملیات: به گرسنگان غذا دهید“. در اینجا خلاصه ای از این نکات است – امیدوارم آنها نیز به شما کمک کنند!

1. وعده های صبحانه یا Burritos

صبحانه

قدم بزرگی در فریزر خود بردارید و برای راحتی ، صبحانه ، ناهار یا میان وعده گرم کنید. در اینجا طرز تهیه این میان وعده های صبحانه آورده شده است (حتی دستورالعملهای مربوط به تمدید آنها را نیز ارسال کنید). شما می توانید همین کار را با بوریتو انجام دهید. اینها شامل تخم مرغ شکم پر ، سوسیس ، پنیر و کمی فلفل پخته شده است.

2. Pot Trail Mix

یک شیشه را با مخلوطی از آجیل ، دانه ها ، میوه های خشک ، تکه های غلات ، چیپس شکلات ، گرانول ، پوره ، پاپ کورن یا هر چیز دیگری که بچه ها دوست دارند پر کنید. آنها می توانند مقدار زیادی از مخلوط کامل را هنگام گرسنگی تکان دهند.

3. ناهار آماده شده

هنگام شام غذای اضافی درست کنید و آن را به جعبه های گرم و سرو تقسیم کنید (من جعبه های خود را در Costco دارم اما این جعبه های آماده سازی غذا شیشه ای نوع را ببینید) برای نوجوانان به نکات ناهار بیشتری نیاز دارید؟ بررسی 40 نکته ناهار آسان برای بچه ها در خانه

4. Home Depot + میان وعده

میله های جو دوسر شکلاتی بدون شکلات

روزهای یکشنبه صحنه ای بگذارید تا نوجوان شما بتواند هر هفته آنها را دریافت کند. دستورالعمل های ساده برای یک کودک تأیید شده را بررسی کنید:

5. صفحه Lift-Me-Up

گاهی اوقات فقط با احساس گرسنگی به کودک غذا می دهم (همیشه اینطور است). من سال گذشته زمانی که بچه هایم در حال آموزش آنلاین بودند ، شروع به کار کردن “بشقاب های من را ببر” کردم. غذاها ترکیبی از پروتئین ، کربوهیدرات و چربی هستند و شامل چیزهایی مانند کراکر ، پنیر ، آجیل ، آجیل و سبزیجات هستند. این یک پایه کوچک است ، یک ساندویچ روی بشقاب – با نام خوشمزه.

6. کتابهای اسموتی

مواد تشکیل دهنده اسموتی در یک کیسه قابل استفاده مجدد

با درج کیسه ها (یا زیپ تاپ یا.) درخشش را برای نوجوان خود آسان کنید کیسه های بازیافتی مانند این) با همه چیز به جز آب. کودک شما می تواند محتویات را در مخلوط کن خالی کرده و شیر (شیر یا غیر لبنی) و عروسک شیر را اضافه کنید. یا مکعب های شیر را در کیسه های براق خود قرار دهید (این سینی یخ مکعبی است که من دارم و دوست دارم) تلاش زیاد برای نوجوان خسته شما؟ اسموتی را ترکیب کرده و داخل آن بریزید قالب های یخ به شکل زیر قالب می گیرند شدن.

7. غذاهای رضایت بخش

با وجود آنچه ممکن است شنیده باشید ، خرید مواد غذایی در موارد مشکلی ندارد. من نمی دانم چگونه کسی می تواند نوجوانان را در خانه داشته باشد و غذاهای بسته بندی شده را بسته بندی نکند! (من دوست دارم قفسه های پایدار را در یک ظرف روی میز بچینم تا بتوان آنها را به راحتی تشخیص داد و نوشید.) در اینجا چند نکته برای غذاهای سالم برای نوجوانان آمده است:

  • Burritos tio tutunini
  • وافل های خرید تازه
  • همبرگر و کیک بدون گوشت (ما Morningstar Farms Chik Patties را دوست داریم)
  • چوب پنیر
  • شیر
  • ابزارها (ما Pipe و Clif را دوست داریم)
  • همه کشاورزان غلات (ما Triscuits و Wasa را دوست داریم)
  • گرانولا (برای دنبال کردن مسیر یا تهیه پارافات شیر)
  • گوشت گاو و بوقلمون تند
  • میوه های خشک و انجماد
  • میوه ها و دانه ها
  • غلات کامل (ما گندم خرد شده و Cheerios را ترجیح می دهیم)
  • کیسه های جو دوسر بلافاصله
  • بسته های آجیل و کره دانه ای یکبار مصرف
  • فنجان میوه (موجود در آب میوه)
  • حمام های هوموس و گواکامول
  • کدو سرخ کرده
  • قفسه های ثابت شیر ​​نرم را قفسه بندی می کند

من یک شرکت کننده در Partners Program Services LLC هستم ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای ایجاد راهی برای کسب درآمد از طریق پیوند به Amazon.com و سایت های مرتبط طراحی شده است.



دیدگاهتان را بنویسید