چرا قند رومیزی به اندازه شکر دیر جذب قبل از ورزش خوب نیست؟ : تغذیه


اگر سفید تصفیه شده / شکر رومیزی به آسانی در دسترس انرژی به شکل گلوکز است ، چرا از نظر تولید برگ میوه بهتر از میوه کامل یا کربوهیدراتهای ساده (که معمولاً بیشترین توصیه می شود) نیست؟

فقط برای رفع سوء تفاهم ، من 50 گرم شکر دومینو را قبل از جلسه بلند کردن پیشنهاد نمی کنم ، بلکه فقط به این دلیل است که “خرد” من این را به من می گوید. با این حال ، از نظر تئوریک (از نظریه های کوچکی که می دانم) ، من نمی دانم چرا این امر لزوماً ایده بدی است ، اگر شما در حال برنامه ریزی برای افزایش قدرت یا فعالیت های سریع سوزاندن انرژی هستید. بنابراین به محض شروع قند افزایش یابد ، زمان آن جهش قطعاً همه چیز را تعیین می کند (سوال بعدی که می خواستم بپرسم).

یک پاسخ رایج که من آنلاین دریافت می کنم – “زیرا شکر ارزش غذایی ندارد” پاسخی نیست که من به دنبال آن هستم. من در مورد این ایده صحبت می کنم که کالری کالری ، انرژی انرژی ، انرژی است و فکر می کنم تغذیه در عضله سازی مهم است ، اما چرا این انرژی با خروجی ارتباط دارد؟

گمانه زنی نیز استقبال می شود. لطفاً فقط مشخص کنید که هنگام انجام این کار حدس می زنید.

دیدگاهتان را بنویسید