چگونه فرزندان خود را به ناهار خود تبدیل کنیم (در نهایت!)


فرزندان خود را به کیسه های ناهار رایگان تبدیل کنید! در اینجا پنج گام آسان برای ترغیب فرزندان به ناهار آمده است. بگذار این اتفاق بیفتد!

این پست به عنوان بخشی از مشارکت من با پروژه خانواده سالمبه خوشحالم که بخشی از برنامه انرژی ناهار شما برای کمک به کودکان در آشپزخانه هستم.

اگر می خواهید ، یک صبح را بدون بسته بندی جعبه ناهار تصور کنید. آیا تو:

  • کمی راحت تر قهوه خود را بنوشید؟
  • 15 دقیقه بیشتر بخوابید؟
  • آیا مثل همیشه غمگین یا سریع نیستید؟

من شب قبل از بسته بندی غذا می خوردم. و وقتی یک جعبه ناهار برای بچه هایم ایجاد کردم ، انجام هر لباس غذا بعد از شام بسیار راحت بود. شما احساس آزادی می کنید!

به فرزندان خود بیاموزید که به عنوان ناهار به آنها فرصت دهند تا اوقات فراغت داشته باشند.

اما همچنین چیز دیگری را ارائه می دهد که بسیار مهم است. فرزندان شما با آموختن اصول اولیه زندگی ، نحوه تهیه غذا برای خود ، در آشپزخانه استقلال و استقلال خود را به دست می آورند. بگذار این اتفاق بیفتد!

چگونه فرزندان خود را به ناهار اختصاص دهید

روز اول: در مورد این ایده با فرزندان خود صحبت کنید

برخی از شما ممکن است فرزندانی داشته باشید که دوست دارند همه کارها را برای خود انجام دهند. یا شاید بچه های شما مثل من هستند و وقتی همه کارها را انجام دهید خوشحال خواهند شد که بنشینند. بنابراین واکنش آنها نسبت به این گزارشها ممکن است متفاوت باشد! در اینجا نکاتی وجود دارد که باید با آنها به اشتراک بگذارید:

  • آنها بالغ هستند و می توانند ناهار خود را ترکیب کنند
  • همه اعضای خانواده به کارکردن خانه کمک می کنند و جمع آوری ناهار خودشان یکی از راه های انجام این کار است
  • درست کردن ناهار به این معنی که آنها می توانند آنچه را که نمی خواهند انتخاب کنند (با کمی فشار از طرف شما)
  • شما ابتدا به آنها کمک می کنید و راه هایی را برای سهولت کار ایجاد می کنید
  • اگر آنها اقلامی برای جعبه ناهار خود می خواهند ، شما با هم به فروشگاه می روید و خرید می کنید

روز دوم: آنها را با اصول اولیه بنویسید

نگرانی عمده ای که من از والدین می شنوم این نگرانی است که فرزندانشان اگر به حال خودشان گذاشته شود برای ناهار جعبه های چوب گرانولا جمع آوری کنند. اما شما می توانید اصول اولیه بسته بندی ناهار را به فرزندان خود بیاموزید در حالی که به آنها آزادی انتخاب آنچه دوست دارند می دهید.

با کودکان خود فهرستی از دسته هایی مانند میوه ها ، سبزیجات ، غذاهای غنی و غلات کامل-یا هر دسته ای که بیشتر مناسب رژیم غذایی خانگی شما و انواع غذاهایی است که متناسب با هر دسته است ، تهیه کنید. توضیح دهید که یک ناهار متعادل ، که به آنها انرژی می دهد تا آنها را برای ناهار در مدرسه سیر نگه دارند ، شامل غذاهای دسته های مختلف است.

برای سهولت کار ، یک نشریه رایگان برای شما ایجاد کردم. برخی از چاپگرهای بسته بندی ناهار در حال حاضر پر از گزینه ها هستند. من خودم طراحی کردم تا بتوانید آن را با غذاهای ذخیره شده در یخچال و محل نگهداری خود پر کنید. آن را چاپ کنید ، پر کنید و به جایی که فرزندانتان می توانند ببینند ، ارسال کنید ، مانند یخچال یا داخل درب انبار.

به فرزندان خود بیاموزید که یک ناهار جامع شوند! چاپ رایگان ناهار خود را بردارید.

انتشار رایگان برای آموزش ناهار شدن به بچه ها!

در اینجا نمونه ای از نحوه پر کردن آورده شده است:

  • غذای اصلی: بوقلمون یا میان وعده ، PBJ ، باقی مانده در قمقمه ، هموس ، پنیر ، تخم مرغ پخته شده
  • میوه: برش های پرتقال ، موز ، فنجان میوه ، سس سیب ، انواع توت ها
  • سبزیجات: هویج ، نخود فرنگی ، خیار ، گوجه فرنگی گیلاسی
  • غلات کامل: نان ، سبد ، پیتا ، تورتیلا
  • موارد اضافی: ذرت بوداده ، لوله شیر ، کارتن شیر

این نیز زمان مناسبی است تا در مورد نوع چیزهایی که می خواهند در ناهار خود ببینند با آنها صحبت کنید. من همیشه توصیه می کنم صادقانه با کودکان درباره آنچه دوست دارند ، دوست ندارند ، یا از ناهار خود دور می ریزند (یا معامله می کنند) صحبت کنید. با هم به فروشگاه بروید تا گزینه هایی را انتخاب کنید که در مورد هر دو احساس خوبی دارد.

روز سوم: ایستگاه های بسته بندی یا جعبه بسازید

کودکان بزرگتر در پیدا کردن آنچه که نیاز دارند در آشپزخانه بهتر عمل می کنند. کودکان خردسال ممکن است کمی بیشتر به کمک نیاز داشته باشند.

یک ایده این است که همه چیز را در یک مغازه تک نفره که دسترسی به آن آسان است ، جمع کنید. وسایل ناهار مورد نیاز کودک خود را جمع آوری کنید – مانند جعبه ناهار ، جعبه ، بخاری ، بطری آب ، لباس ، مواد بازیافتی و لوازم جانبی مانند قوطی مافین سیلیکونی برای تقسیم جعبه ها. برای خرید وسایل بسته بندی ناهار مورد علاقه خود از فروشگاه آنلاین آمازون من دیدن کنید.

برای غذای ناهار ، من یک کیسه برای پیشخوان قفسه و یک کیف برای اقلام سرد در یخچال نگه می دارم (نحوه عملکرد این روش را ببینید: چگونه پورت های بسته بندی ناهار درست کنیم)

اما می توانید آن را به فنجان های جداگانه تقسیم کنید. از شاخه های چاپگر (اصلی ، میوه ، سبزیجات و غیره) یا شاخه های خود استفاده کنید و به آنها نشان دهید که از هر جعبه چه تعداد را انتخاب کنید.

توجه: خوب است که در مورد خوردن انواع غذاها به فرزند خود بیاموزید ، اما اجازه دهید در میزان تجمع پیش قدم شود. آنها علاقه خود را به خوبی می دانند!

در اینجا چند نکته برای جعبه میوه آورده شده است:

  • میوه های کامل مانند نارنگی ، سیب و آلو
  • کنسرو میوه و سیب
  • میوه خشک شده یا یخ زده

در اینجا چند پیشنهاد برای غذاهای غنی از پروتئین آورده شده است:

همچنین می توانید میان وعده ها و مهمانی ها (به همراه فرزند خود) را در ظروف قابل بازیافت که به راحتی در دست گرفته و فریز می شوند ، بسته بندی کنید. پیشنهادهایی برای تنقلات:

  • نخود تازه
  • میوه خشک شده
  • مفصل جاده
  • سبدها
  • ذرت بو داده

روز چهارم: ناهار را با هم گره بزنید

با استفاده از چاپگر و ایستگاه های خود ، ناهار را با هم تهیه کنید. اجازه دهید آنها قسمت های خود را انتخاب کنند ، حتی اگر فکر می کنید این مقدار زیاد یا خیلی کم است (آزمایش و خطا بخشی از این فرایند است). در صورت نیاز با هر گونه پیشنهاد یا یادآوری ثبت نام کنید.

به فرزندان خود بیاموزید که ناهار خود را جمع آوری کنند

روز 5: آثار را امضا کنید

زمان آن فرا رسیده است که به فرزند خود اجازه دهید ناهار خود را درست کند. سعی کنید زیاد مخلوط نکنید!

هنگامی که آنها به خانه می رسند ، می توانید در مورد اینکه آیا قسمت ها مناسب هستند ، چه چیزهایی را دوست دارند و دوست ندارند و آنچه گاهی اوقات می توانند متفاوت انجام دهند صحبت کنید. از بازخورد برای پر کردن ایستگاه های بسته بندی یا جعبه ها با هم هر هفته استفاده کنید.

بقیه سال تحصیلی را بشویید و دوباره گرم کنید!

سوالات متداول

کودکان در چه سنی باید ناهار را خودشان تهیه کنند؟

هر کودک متفاوت است – و شما فرزند خود و نقاط قوت او را به خوبی می شناسید – بنابراین هیچ قانون سخت و سریع وجود ندارد. اما بیشتر کودکان می توانند بسته بندی را به طور مستقل در مدرسه ابتدایی شروع کنند.

حتی نوجوانان و دانش آموزانی که به مهد کودک و مدرسه می روند می توانند به شما در قرار دادن وسایل در جعبه ناهار ، آوردن یک بسته سرد از یخچال فریزر یا کمک به شما برای ایجاد روشهای دیگر کمک کنند.

به یاد داشته باشید: هنوز دیر نشده است! حتی دانش آموزان دبیرستانی می توانند به این شغل برسند.

اگر بچه های من ناهار متوسط ​​نخورند چه می شود؟

من مدیر نوع A هستم ، بنابراین برای من اینقدر قدرت دارد که در مورد چیزهایی که بچه هایم جمع آوری می کنند سر و صدای زیادی ایجاد نکنم.

اگر متوجه شدم که ناهار آنها شکست خورده است ، گاهی اوقات با یک پیشنهاد وارد می شوم.

  • اگر فرزند من یک میان وعده ، تنقلات ، پاستیل و یک کلوچه درست می کند ، من یک میوه پیشنهاد می کنم.
  • اگر برای شام هویج بریزم ، از پسرم می پرسم که فردای بعد ناهار بیشتری می خواهد؟

اگر نه ، سعی می کنم آن را رها کنم. باور کنید ، ناهارهایی که بچه های من می خورند “کامل” نیستند. اما آنها در مورد تعادل و اشتیاق خود ، در مورد اینکه به چه غذاهایی اهمیت می دهند و چقدر نیاز دارند یاد می گیرند.

من می توانم برای ناهارهای سالم به آنها بلوک بدهم و با پیشنهادات گاه و بیگاه آنها را راهنمایی کنم ، اما در نهایت ، من می خواهم آنها تصمیمات خود را بگیرند – درست مانند روزهای خودشان.

بچه ها را وادار کنید تا ناهار خود را آماده کنند

اگر بچه های من چیزی نباشند که جمع آوری می کنند ، چطور؟؟

من از بسیاری از والدین می شنوم که از میزان غذای ناتمام در جعبه های ناهار فرزندان خود ناراضی هستند.

اگر بخواهید فرزندتان ناهار خود را جمع آوری کند ، باید بخشی از این زباله ها را کاهش دهد ، زیرا آنها غذاهای مورد علاقه خود و بخش هایی را که برای آنها مناسب است جمع می کنند.

من اغلب والدین را تشویق می کنم که در مورد غذاهای ناتمام با فرزندان خود صحبت کنند – از منظر کنجکاوی ، نه نظم و انضباط. آیا زمان ناهار خیلی کوتاه است؟ آیا آنها با یک بسته یا یک ظرف مشکل دارند؟

اگر هنوز غذا دست نخورده به خانه برمی گردد ، آنچه در جعبه ناهار آنها وجود دارد را در خانه سرو کنید ، مانند سبزیجات در وعده شام ​​یا میوه های تازه در مدرسه بعد از مدرسه.

کمک! این که بچه هایم ناهار خود را جمع کنند صبح را لذت بخش تر می کند و نه کمتربه

با فرزندان خود صبور باشید و بدانید که این یک فرایند است. شاید لازم باشد ابتدا به آنها کمک کنید ، سپس به آرامی خود را از تصویر حذف کنید. اگر صبح ها وسایل بسته بندی بسیار شلوغ است ، از بچه های خود بخواهید ناهار خود را شب قبل (یا بهتر بگوییم ، بلافاصله بعد از شام وقتی آشپزخانه با غذا برگشت و بقیه آماده مبارزه و یخ زدن هستند).

جعبه ناهار مورد علاقه من - غذای واقعی مامان

تو مرا می شناسی دیر کار کردن و وقت نداشتن برای یخ زدنبه باید چکار کنم؟

در هر صورت ، کودکان در نهایت باید با پیامدهای ضعف مدیریت زمان روبرو شوند ، چیزی که همه ما باید در زندگی با آن دست و پنجه نرم کنیم. خرید ناهار مدرسه یک شبکه ایمنی برای صبح هایی است که مشغول نیستند ، این یک فکر است (مخصوصاً برای کودکان بزرگتر).

از سوی دیگر ، من سعی می کنم به فرزندانم لطف کنم. صبح هایی وجود دارد که شخص از چیزی عصبانی می شود یا در واقع از خواب بد بیرون می آید ، بنابراین برای کمک به آنجا آمدم. اما این یک استثنا است ، نه یک قاعده.

درباره همکارم: یک پروژه خانوادگی سالم

من یک حسابدار ثبت نام شده هستم پروژه خانواده سالم، یک سازمان بازاریابی که به ایجاد یک چشم انداز سالم اختصاص داده است. از زمان تأسیس آنها در سال 2002 ، آنها بیش از 7 میلیون دلار برای کمک به کودکان و خانواده ها جمع آوری کرده اند.

برای تبلیغات سالانه تبلیغاتی خود ، شش مارک سالم – Bee Citrus Citrus ، Crispy Green® ، New Nature Farms ، Pero Family Farms® ، Shuman Farms ‘Real Sweet® و Yo Quiero! ® – اهدا 12،000 دلار به بنیاد United Fresh Start، یک سازمان غیر انتفاعی بر افزایش دسترسی کودکان به میوه ها و سبزیجات تازه تمرکز کرده است.

ایده های بیشتری برای بسته بندی ناهار می خواهید؟ می توانید تعداد زیادی دستور العمل آماده برای جعبه ناهار تهیه کرده و ایده هایی را روی آنها بسته بندی کنید قدرت صفحه ناهار شمابه



دیدگاهتان را بنویسید