گردو 101: تغذیه و فواید گردو


گردو می تواند یک غذای پیچیده باشد – خوشمزه و سالم است ، اما کالری بالایی نیز دارد. برای خواندن همه چیز در مورد گردو ، فواید احتمالی آن و نحوه استفاده از آنها در برنامه غذایی سالم خود ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

حقایق تغذیه گردو

کین وو ، متخصص تغذیه در BeachBody Chef می گوید: گردو کالری بالایی دارد. “بنابراین شما نمی خواهید زیاد از آنها بخورید. با این حال ، آنها هنوز هم می توانند در برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن گنجانده شوند. ”

وو توصیه می کند که اگر از طعم ساده آنها خوشتان نیامده است – مانند روانشناسی شکلات گردویی BlackBerry Walnut – یا آنها را به صورت خام و شور خریداری کرده و ادویه های مورد علاقه خود را اضافه کنید.

به طور کلی ، گردو حاوی آهن ، منیزیم و فسفر و همچنین چربی ها و پروتئین های سالم است.

در اینجا تجزیه و تحلیل اطلاعات تغذیه ای آجیل است.

ارزش غذایی گردو

گردو خام ، 1 اونس ، حدود 14 نصف

کالری 185
پروتئین 4.31 گرم
چاق 18.5 گرم
کربوهیدرات ها 3.88 گرم
فیبر 1.9 گرم
کلسیم 27.8 میلی گرم
آهن ، Fe .825 میلی گرم
منیزیم 44.8 میلی گرم
فسفر 98.1 میلی گرم
مس 0.451 میلی گرم

اکنون که اطلاعات تغذیه ای گردو را مرور کرده ایم ، به راحتی می توان با این آجیل های حاوی کالری زیاد افراط کرد ، اما افزودن چیزی به رژیم غذایی روزانه به شما کمک می کند تا از مزایای آن استفاده کنید.

همانطور که وو می گوید ، خوردن گردو هر روز بستگی به اهداف تغذیه ای شما و سایر منابع چربی برای روز شما دارد.

او می گوید: “به طور کلی ، بیش از یک تا دو قاشق غذاخوری در هر وعده غذا نخورید.” “به خاطر داشته باشید که اگر سعی می کنید میزان سدیم خود را در روز بررسی کنید ، بدون نمک بهتر است ، زیرا نسخه های شور نیز به مصرف کل سدیم شما کمک می کند.”

سعی کنید مقداری آجیل به غذاهای کم چرب مانند سالاد رومی کبابی و گردو اضافه کنید.

1. گردو حاوی چربی های “خوب” و اسیدهای چرب امگا 3 است

خون عمان خوردن غذای مدیترانه ای

گردو اگرچه چربی بالایی دارد ، اما چربی های خوبی دارد – اسیدهای چرب غیر اشباع.

طبق مطالعه ای که بر روی تأثیر گردو بر چربی خون و سلامت قلب انجام شده است ، رژیم غذایی با گردو می تواند کلسترول کل و کلسترول LDL ، کلسترول “بد” را کاهش دهد ، که می تواند خطر تشنج را افزایش دهد.

گردو همچنین سرشار از لینولنیک اسید ، اسید چرب امگا 3 است که می تواند مزایای سلامتی را به همراه داشته باشد.

2. گردو حاوی ترکیباتی شبیه آنتی اکسیدان است

بر اساس یک مطالعه در سال 2020 ، گردو دارای خواص آنتی اکسیدانی است که می تواند به کاهش عوارض جانبی ناشی از خارش کمک کند.

هدر هنکس ، مشاور پزشکی و متخصص تغذیه می گوید ، گردوها اغلب غذاهای مغزی نامیده می شوند زیرا نشان داده شده است که مزایای شناختی بالقوه ای را در افراد مسن ایجاد می کند و به آنها در هر رژیم غذایی کمک می کند.

هنکس دوست دارد برای خوردن یک میان وعده خوشمزه یک مهره در یک خرما medzol بپیچد یا یک توپ انرژی تولید شده در خانه را در گردوی خرد شده بچرخاند.

اگر سعی می کنید سبزیجات خود را پرورش دهید ، مقداری سالاد توت فرنگی و اسفناج به آن اضافه کنید.

3. گردو حاوی مواد معدنی است

مس ، چیزی که بدن شما نمی تواند به تنهایی بسازد اما به آن نیاز دارد ، در گردو یافت می شود.

هنگامی که مس مصرف می کنید ، با آهن کار می کند تا سلول های خونی و شریان ها را سالم نگه دارد و به جذب آهن برای استخوان های سالم کمک می کند.

4. گردو به ارتقاء رضایت کمک می کند

دستور تهیه بلوند سیب

اگر این مزایای بالقوه دیگر تغذیه گردو جذاب به نظر می رسد ، این چیزی است که می توانید هر روز مشاهده کنید.

آیا متوجه شده اید که قبل از ناهار ناپدید شده اید یا در ساعت 3 بعد از ظهر پاییز را تماشا می کنید.

خبر بزرگ: طبق یک مطالعه کوچک ، گردو می تواند به شما کمک کند احساس سیری کنید.

بنابراین روی عطر ماست صبحگاهی خود چیزی بپاشید یا یک مشت گردو را از میان وعده بیش از حد پردازش شده دستگاه فروشنده اداری بردارید.

در اینجا چند دستور العمل دیگر برای امتحان کردن وجود دارد:

آجیل توت فرنگی و جو دوسر کم عمق

بلوندهای سیب بدون پخته با گردو

فنجان جو دوسر پخته با کشمش و گردو

آیا به دنبال اطلاعات تغذیه ای تخصصی تری هستید؟ از BODNutrition.com دیدن کنید و بیاموزید که چگونه با استفاده از دو برنامه تغذیه ای خود ، 2B Mindset و Portion Fix ، برای طولانی مدت تغذیه سالم داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید