۱۰ فرآیند مفید برای انصراف الکل – ممکن است باید مفید باشید


مصرف کننده الکل به طور فشرده شناخته شده به عنوان خوب علاقه اجتماعی، کاهش دهنده استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی خوب معامله با احتمالاً برای بی خوابی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب دیده تبدیل می شود. همراه خود این جاری، مصرف کننده به سختی به کاهش این مشکلات در پایان {کمک می کند}. عواقب تمدید شده مدت مصرف کننده الکل بر بهزیستی ممکن است خطرناک باشد.

حتی مصرف کننده متداولمی تواند باعث خواب آلودگی، مه آلود شدن هر دو مستی ممکن است شود. همراه خود این جاری، توضیحات زیادی موجود است کدام ممکن است چرا باید به انصراف الکل در نظر گرفته شده کنید. برای برخی اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی، این می تواند یک تنظیم سبک مسکن است کدام ممکن است در آن همراه خود خماری خداحافظی می کنند، بیشتر می خوابند، وزن اضافی را اجتناب کرده اند کف دست می دهند، پول بیشتری پس انداز مالی می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشاط بیشتری دارند. همراه خود این جاری، بهتر از انگیزه برای انصراف الکل، افزایش سلامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید تندرستی عمومی شماست.

همراه خود این جاری، انصراف الکل ممکن است وحشت آور باشد. این متن مفید راه های سالمی برای انصراف الکل در اختیار ممکن است مکان ها.

۱۰ راه مفید برای انصراف الکل

انصراف عادت به الکل فوق العاده دردسر است. همراه خود این جاری، اجتناب اجتناب کرده اند آن حیاتی است. در همین جا تعدادی از راه مفید برای انصراف نوشیدنی موجود است کدام ممکن است ممکن است کمک تدریجی:

۱. توضیحات انصراف الکل را فهرست کنید

تهیه فهرستی اجتناب کرده اند توضیحات انصراف مصرف کننده، یادآور بافت بیشتر، بیشتر خوابیدن هر دو آسانسور روابط، بالقوه است ارائه می دهیم کمک تدریجی انگیزه شخصی را محافظت کنید. وقتی بتونی بفهمی چرا، سپس چگونه ساده تر تبدیل می شود.

۲. برای شخصی خوب هدف مصرف کننده الکل تصمیم گیری کنید

علاوه بر این ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه میزان الکلی را کدام ممکن است بیشتر اوقات می نوشید محدود کنید. برای پسران بالای ۶۵ سال باید به ۱ نوشیدنی در روز را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای پسران جوانتر ۲ نوشیدنی در روز محدود شود.

برای افرادی که مشکلات پزشکی خاصی دارند هر دو برای برخی اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی مسن، این {محدودیت ها} بالقوه است کاملاً کمی باشد. همراه خود این جاری، پزشکان پزشکی می توانند ارائه می دهیم کمک کنند به همان اندازه تصمیم گیری کنید چه چیزی برای شما ممکن است بهتر از است.

۳. عادات مصرف کننده شخصی را نظر کنید

هر نوشیدنی را کدام ممکن است به مدت سه به همان اندازه ۴ هفته بلعیدن می کنید، پیگیری کنید. علاوه بر این جزئیاتی با اشاره به آنچه نوشیده اید، مقدار نوشیدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید جایی کدام ممکن است بوده اید را درج کنید. وقتی این را همراه خود هدف شخصی ارزیابی کنید، {خواهید دید} کدام ممکن است چقدر پیشرفت کرده اید.

علاوه بر این این، اگر در محافظت هدف شخصی ضرر دارید، می توانید همراه خود دکتر هر دو سایر متخصصان سلامت صحبت کنید.

۴. الکل را {در خانه} شخصی نگه ندارید

اگر هیچ الکلی {در خانه} ندارید، می‌توانید نوشیدنی شخصی را کاهش دهید. حضور در مشروبات الکلی را به همان اندازه حد امکان برای شما ممکن است دردسر کنید.

۵. نوشیدنی شخصی را {به آرامی} خواستن کنید

نوشیدنی شخصی را بررسی کنید. پس اجتناب کرده اند بلعیدن خوب نوشیدنی الکلی، مقداری نوشابه، آب هر دو آبمیوه بنوشید. همراه خود شکم تمیز الکل ننوشید.

۶. روزهای با بیرون الکل را محدوده کنید

انتخاب هفتگی برای بردن نوشیدنی در یک واحد هر دو ۲ روز بگیرید. بالقوه است خوب هفته هر دو خوب ماه الکل ننوشید به همان اندازه ببینید اجتناب کرده اند تذکر بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روحی چه احساسی دارید. عدم بلعیدن الکل ممکن است به کاهش رفتار مصرف کننده ممکن است کمک تدریجی.

۷. در مخالفت با فشار دوستان از دوام کنید

۹ ادعا کردن را همراه خود احترام به همکاران هر دو شرکای شخصی ورزش کنید. ممکن است مجبور نیستید ساده به این انگیزه کدام ممکن است دیگران مشروب می‌نوشند، را انتخاب کنید و انتخاب کنید نباید هر نوشیدنی را کدام ممکن است به دستتان می‌دهند بخورید. متعاقباً باید اجتناب کرده اند {افرادی که} ممکن است را به مصرف کننده مشروب الهام بخش می کنند دوری کنید.

۸. خودتان را مشغول حفظ کنید

پرسه زدن کنید، بازی کنید، سطح وعده های غذایی بخورید هر دو فیلم تماشا کنید. وقتی {در خانه} هستید خوب ورزش جدید محدوده کنید هر دو به ورزش زودتر برگردید. به تصویر کشیدن، ورزشی های رومیزی، آموزش داده شود آلات موسیقی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نجاری همگی متفاوت های برتر برای مصرف کننده هستند. متنوع اجتناب کرده اند کارهای مفید تولید دیگری موجود است کدام ممکن است هنگام بی حوصلگی انجام دهید، کدام ممکن است ممکن است ارائه می دهیم کمک تدریجی اجتناب کرده اند مصرف کننده الکل اجتناب کنید.

۹. تقاضا کمک

کاهش بلعیدن نوشیدنی در همه زمان ها ساده نیست. متعاقباً، برای دوستان را انتخاب کنید و انتخاب کنید خانوار شخصی روشن کنید کدام ممکن است برای حضور در این هدف به کمک آنها خواستن دارید. علاوه بر این این، خوب دکتر، مشاور هر دو درمانگر بالقوه است به شما گزینه بدهد ارائه می دهیم کمک تدریجی.

۱۰. مراقب وسوسه باشید

اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی را انتخاب کنید و انتخاب کنید محل قرارگیری هایی کدام ممکن است باعث تبدیل می شود بافت کنید مجبور به مصرف کننده هستید دوری کنید. اگر در مکان‌های خاصی یادآور سفر هر دو سفر به مصرف کننده مشروبات الکلی مرتبط می‌شوید، خوب تکنیک برای مقابله زودهنگام همراه خود آن تحمیل کنید. مراقب احساسات شخصی باشید یعنی وقتی می ترسید، تنها هستید هر دو جاری بدی دارید.

کمترین

اینها تعدادی از راه مفید برای انصراف الکل هستند. همراه خود این جاری، برای حضور در هدف شخصی یعنی انصراف الکل باید روی حیله و تزویر کار کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید امتحان شده زیادی کنید.