30+ نکات بهداشتی ناهار برای نوجوانان در خانه


آیا به نکات ناهار سالم برای نوجوانان نیاز دارید؟ در اینجا چند الهام برای شما وجود دارد!

ناهار برای هر کودکی می تواند چالش برانگیز باشد. اما ناهار برای جوانان ، با افزایش اشتیاق و برنامه های شلوغ ، ممکن است چیپوتل را مجبور به برنامه ریزی برای تکرار کند. من از شما الهام می گیرم ، آیا نوجوان شما برای تعطیلات تابستانی یا زمستانی در خانه است – یا فقط برای تعطیلات آخر هفته به راهنمایی نیاز دارد.

از اینجا شروع کنید: ناهار سالم برای نوجوانان چیست؟

  • وعده های غذایی مناسب: پروتئین و چربی به ناهار در انتقال انرژی کمک می کند
  • گروه های غذایی فراوان: برخی از بچه ها (مثل من) از غذاهای تمام نشاسته ای لذت می برند. ستاره هایی مانند نان و ماکارونی ایرادی ندارند ، اما بسیاری از گروه های غذایی به کودک شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کند (مرتبط: چگونه جوانان گرسنه خود را تغذیه کنیم)
  • میوه و سبزیجات: آنها حاوی فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی ضروری مانند ویتامین A و پتاسیم هستند. اکثر کودکان (و بزرگسالان!) محصولات کافی دریافت نمی کنند. ناهار یک راه عالی برای کمک به کودکان (و بزرگسالان) است.
  • سهم مناسب برای آنها: هر کودکی متفاوت است. هر روز متفاوت است. به فرزند خود اعتماد کنید که مقدار مورد نیاز خود را بخورد و از محدود کردن یا محدود کردن رژیم غذایی خود اجتناب کنید.
شیرینی پیتزا: نکات ناهار برای نوجوانان

نکات ناهار سالم برای نوجوانان

نکات ناهار داغ برای نوجوانان

  • مدرسه پیتزای قدیمی بیگل یا پیتزای نان فرانسوی: نان شیرینی بریده شده یا نان باگت را با سس پیتزا ، پنیر ، و مواد دلخواه آنها بریزید و زیر مرغ گوشتی یا توستر فر گرم کنید.
  • پاستا tio tutunini (مانند تورتلینی یا راویولی): با سس قرمز یا روغن زیتون و پنیر پارمزان بجوشانید و سرو کنید
  • باقی مانده شام ​​گرم شده: بگذارید داخل جعبه های شیشه ای پارتیشن آنها همچنین می توانند در مایکروویو گرم شوند
تخم مرغ در سوراخ: نکات ناهار برای نوجوانان
  • ماکارونی با جعبه و پنیر یک سالاد جانبی یا مقداری سبزیجات مخلوط تازه به آن اضافه کنید
  • سوپ یا چیلی (مغازه یا خانگی)
  • کسادیا: تهیه شده با پنیر ، لوبیا تصفیه شده ، سبزیجات سرخ شده ، مرغ سرخ شده باقی مانده و غیره
Quesadilla با سالاد: نکات ناهار برای نوجوانان
  • پنیر کبابی
  • برگر گیاهی یا سگ گیاهی (ما Morningstar را دوست داریم)
  • Burrito tio tutunini (بارگیری یا سنتی)
بوریتوس گوشت گاو را منجمد کنید
  • سیب زمینی پخته شده: روی آن پنیر ، فلفل یا سبزیجات خشک کنید
  • غذا: در میوه و آجیل قرار دهید

نکات ناهار سرد برای نوجوانان

  • بشقاب میان وعده
  • ساندویچ گوشتی یا سبزیجات یا نتیجه گیری
  • کیک نان تست (تخم مرغ سرخ شده را به آن اضافه کنید!)
کیک کیک: نکات ناهار برای نوجوانان
  • سالاد تن ماهی یا میان وعده سالاد مرغ
  • PB&J (یا SB & J – Sunbutter + Jelly)
  • هموس + پیتا و سبزیجات (مانند هویج و خیار)
  • سبز سالاد: از مواد غنی از پروتئین مانند نخود ، کنسرو ماهی تن یا تخم مرغ آب پز استفاده کنید
  • پاستا یا سالاد کینوا
  • پیتزای سرد باقی مانده
  • اسموتی اکان

نکات سالم برای ناهار برای نوجوانان: دستور غذا

در اینجا چند مرحله است که شما یا نوجوانتان می توانید برای گذراندن هر هفته انجام دهید.

توفو ناگتز با سس گوجه فرنگی
رول سوشی خیار
مشترکین آسان کوفته

چگونه در ناهار جوان خود میوه و سبزیجات بیشتری را تشویق کنید

  • یک اسموتی میوه (یا جمع آوری کیسه های اسموتی بنابراین برای آنها آسان است که سریع آن را تهیه کنند)
  • کاهو و گوجه فرنگی را به ساندویچ ها اضافه کنید
  • با چنگال روی بشقاب میان وعده یا به عنوان جانبی
  • ناهار را با یک سالاد جانبی یا یک فنجان سوپ سبزیجات میل کنید
  • یک طرف چیپس و سالسا اضافه کنید
  • فنجان های میوه و سس سیب ناخوشایند را ذخیره کنید تا بتوانند با آن مبارزه کنند
  • پیشنهاد کنید سیب خرد شده را به پنیر کنسرو شده یا اسفناج تازه را به تخم مرغ های خشک اضافه کنید

نکات بیشتر برای دادن به جوانان



دیدگاهتان را بنویسید