4 هفته پروتکل روده و 4 هفته برای هر بدن


اگر با مشکلات معده سر و کار دارید ، تنها نیستید. مواردی مانند استرس ، خواب ، ورزش و آنچه می خورید می تواند بر سلامت معده شما تأثیر بگذارد.

پاییز کالابراس فوق العاده مربی و متخصص تغذیه Beachbody با مشکلات معده بیگانه نیست.

او سالهاست با این مسئله دست و پنجه نرم می کند – اما پس از آزمایش و خطای زیاد و همکاری نزدیک با پزشکش ، سرانجام یاد گرفت که “محرک” های خود را کشف کند.

و حالا شما نیز می توانید.

ساده است: غذاهایی را که باعث حساسیت شما می شوند حذف کنید. شامل ورزش با عوارض جانبی باشد.

فال با ترکیب اولین تجربه و تخصص خود ، راهی برای مقابله با مشکلات جسمانی و احساسی دستگاه گوارش در حالی که به برنامه ورزشی ساده و آسان عمل می کند ، پیدا کرد.

همه چیز از آنجا شروع می شود پروتکل پایان 4 هفته -یک برنامه تغذیه ای جامع و منحصر به فرد که از برنامه حذف گام به گام پیروی می کند تا به شناسایی و جداسازی محرک های غذایی کمک کند.

این برنامه می تواند به شما در کشف غذاهایی که بر سلامت دستگاه گوارش شما تأثیر می گذارد ، کمک کند و وسایلی را برای تسکین ناراحتی در اختیار شما قرار دهد.

از آنجا که مطالعات نشان می دهد ورزش ملایم می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت روده شما داشته باشد ، پاییز نیز 4 هفته برای هر بدن برای به حداکثر رساندن مزایای پروتکل پایان 4 هفتهبه

حتی اگر مشکلات معده را تجربه نکرده اید ، 4 هفته برای هر بدن می تواند به تنهایی انجام شود و برای افرادی که می خواهند تأثیر مفاصل خود را کاهش دهند مناسب است.

با یکدیگر 4 هفته پایان پروتکل و 4 هفته برای هر بدن می تواند به شما ابزاری برای حمایت از شیوه زندگی سالم روده و ایجاد برنامه متعادل غذا و تناسب اندام برای شما کمک کند.

پروتکل پایان 4 هفته

پروتکل پایان 4 هفته چیست؟

پروتکل روده 4 هفته یک برنامه تغذیه ای منحصر به فرد و جامع است که برای کمک به ارتقاء سلامت کلی روده با شناسایی و حذف محرک های غذایی که اغلب باعث مشکلات معده می شوند ، طراحی شده است.

از این برنامه چه انتظاری باید داشته باشم؟

اجازه ندهید کلمه “انقراض” شما را بترساند-پاییز فیلم های آموزشی گام به گام را به شما نشان می دهد تا به شما نشان دهد که چه کار کنید ، چه موقع این کار را انجام دهید و چگونه این کار را انجام دهید که غذاهای بالقوه مشکل ساز را از هم جدا می کند. به

در طول 4 هفته ، او به شما نشان می دهد که چگونه 7 غذای مشکل ساز را حذف کنید تا بتوانید به آرامی ، موثر حذف ، تغییر و تعادل دهید.

چه کسی باید این برنامه را انجام دهد؟

هر کسی که مشکلات گوارشی دارد می تواند از پروتکل 4 هفته ای آخر هفته بهره مند شود.

آیا می توانم دستور العمل ها و توصیه هایی را در مورد چه غذاهایی بخورم؟

البته! شما لیست وعده های غذایی ، 8 فیلم دستورالعمل دوستدار برنامه و PDF ، و نکات هفتگی را برای تشویق و آموزش در طول مسیر پیدا خواهید کرد.

کدام مکمل را باید مصرف کنم؟

پاییز پیشنهاد می کند که برای آنزیم های بدن میانی که به جذب مواد مغذی و فراهمی زیستی کمک می کنند ، تقلید شود. برای کمک به فلور مفید روده ، بدن راش پیش و پروبیوتیک را احیا کنید و از Vegan Shacology روزانه استفاده می شود تا به شما کمک کند حداکثر استفاده را از پروتکل 4 هفته ای آخر هفته ببرید.

این مکمل ها می توانند از سلامت دستگاه گوارش پشتیبانی کرده و به بدن در حفظ محیط مناسب برای فلور روده سالم کمک کنند. *به

پاییز می تواند به شما در یافتن جایگزین هایی که در بازار شما موجود نیستند کمک کند.

آیا برای انجام این برنامه باید Portion Fix یا 2B Mindset را دنبال کنم؟

خیر ، هرکسی می تواند به برنامه بپیوندد ، اگرچه بر اساس ظرف است و به خوبی با رفع بخش ها ادغام می شود.

آیا هنگام ورزش باید ورزش کنم؟

تحقیقات نشان می دهد که ورزش می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت روده داشته باشد و انجام این کار در طول پروتکل پایان 4 هفته ممکن است به افزایش نتایج شما کمک کند ، اما ضروری نیست.1

برای جلوگیری از تأثیر بیش از حد بر بدن ، فال یک برنامه تناسب اندام 4 هفته ای غیر مctiveثر برای هر بدن ایجاد کرد که می تواند به تنهایی انجام شود یا با یک پروتکل پایان 4 هفته ای ترکیب شود.

4 هفته برای هر بدن

چه نوع تمریناتی در برنامه وجود دارد؟

4 هفته برای هر بدن همراه مناسب تناسب اندام پروتکل پاییز 4 هفته ای است – یک برنامه بی اثر که برای هر بدن ثبات و نتایج را بدست می آورد.

هنگامی که قصد حذف غذا را دارید ورزش توصیه می شود ، نباید آنقدر سخت باشد که در کار بدن شما در کمک به معده شما اختلال ایجاد کند.

پاییز به طرز ماهرانه ای این تمرینات را پیرامون کار سخت ، نه اثرات ، طراحی کرده است تا با سفر شفا روده شما سازگار شود.

شما در کل 16 تمرین – 4 تمرین در هفته به مدت 4 هفته – همه کمتر از 30 دقیقه (شامل گرم شدن و سرد شدن!) انجام می دهید.

همچنین 4 دوچرخه سواری اختیاری در داخل خانه وجود دارد که می توانید آنها را با تمرین معمولی خود ترکیب کنید.

تمرکز بر تمرینات منحصر به فرد (طولانی) است که از مزایای زمان تحت استرس برای به حداکثر رساندن نتایج استفاده می کنند.

هر دقیقه هدفمند و م effectiveثر است – و برای تکمیل نتایجی که می توانید با پروتکل 4 آخر هفته به دست آورید طراحی شده است.

4 هفته برای هر بدن چقدر است؟

4 نفر برای هر بدن برای هر کسی که به دنبال راهی قابل کنترل برای دستیابی به نتایج است – یک برنامه تناسب اندام ساده اما فوق العاده م effectiveثر که برای مفاصل آسان است ، در نظر گرفته شده است.

تمرینات غیرحرفه ای ، حفظ هماهنگی با تمرینات بدون تأثیر را که به قدرت کلی ، تحرک و نشاط شما کمک می کند ، آسان تر می کند ، بنابراین هر بدن می تواند به نتایج برسد.

به چه تجهیزاتی نیاز خواهم داشت؟

شما به یک جفت دمبل احتیاج دارید و یک توپ اصلی توصیه می شود.

چه زمانی می توانم به پروتکل پایان 4 هفته و برای هر بدن 4 هفته برسم؟

هر دو برنامه در مارس 2022 در دسترس خواهند بود.

کالبرهای پاییزی کیست؟

پاییز کالبریج 4 هفته برای هر بدن ، 9 هفته کنترل عجیب ، 21 روز رفع و سایر برنامه های تناسب اندام ، و همچنین 4 هفته برنامه های تغذیه ، پروتکل ها و بخش هایی از یک سیستم کاهش وزن موفق است.

یکی از پرفروش ترین نویسندگان دیوانه وزن کم کنید حتی اگر زندگی شما دیوانه وار باشد و مجری برنامه آشپزی Fixet ، او دارای مربی سلامت عمومی دارای گواهینامه IIN است و گواهینامه هایی از NSM و AFPA دریافت کرده است.

1اخبار پزشکی امروز

ممکن است همه محصولات در بازار شما موجود نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید