5 نکته فوق العاده ساده و در عین حال م Healthثر برای سلامت روان


برای موضوع HUM در سپتامبر 2021 Mind Matters ، ما نکات ساده ای را برای رعایت بهداشت روانی به اشتراک می گذاریم تا از طریق مراقبت از خود ، تحمل و رفاه را ارتقا دهیم.

غمگینی؟ مشکل؟ خسته؟ تو تنها نیستی. با افزایش زندگی ما ، آرامش بخشیدن و اطمینان از اینکه مدیتیشن علمی و احساسی خود را در اولویت قرار می دهیم ، چالش برانگیزتر خواهد بود. با این وجود ، سلامت روان به اندازه سلامت جسمانی سزاوار توجه و توجه است. در آن زمان ، ترویج پیروزی های کوچک برای صلح به طور روزانه آسان تر از چیزی بود که تصور می کردید.

به خواندن ادامه دهید تا برخی از بهترین نکات برای سلامت روان (و علم ما) را کشف کنید.

5 نکته برای سلامت روان فعال

در اینجا نگاهی به برخی از نکات ما-برای درمان خود مراقبتی برای سلامت روان است.

1. روز خود را با مدیتیشن صبحگاهی آغاز کنید

اگر روز خود را با جستجوی تلفن ، قهوه و سریعتر برای شروع کار شروع می کنید ، ممکن است بخواهید در روال عادی خود تجدید نظر کنید.

برای دیگران دیوانه ، سعی کنید صبح خود را با یک تمرین مدیتیشن ساده آغاز کنید. برای شروع از مزایای آرام و پیشگامانه مدیتیشن ، مثلاً برای 5 تا 10 دقیقه شروع کنید. به جای فشار آوردن به مدیتیشن برای مدت زمان طولانی ، کلید ورزش منظم است. می توانید بی سر و صدا مدیتیشن کنید ، یکی را از مواد مورد علاقه خود انتخاب کنید ، یا ایده یا الهامی برای هدایت روز خود ایجاد کنید. (اعتماد کنید: صبح دم کرده و ایمیل های شما می توانند منتظر بمانند!)

2- راه بروید و صحبت کنید

صبح ، هنگام استراحت ناهار یا بعد از کار ، با پیاده روی با دوست یا تماس با آنها هنگام قدم گذاشتن ، وقت خود را برای ورزش و نشاط خوب بگذارید. زمان بیرون (متشکرم ، طبیعت!) بلکه دوز سالم ارتباط ، احتمال و پشتیبانی انسان.

3. تعطیلات بگیرید

PSA: شما باید از محل کار استراحت کنید! فرسودگی شغلی یک اصطلاح واقعی است که توسط سازمان بهداشت جهانی در سال 2019 به عنوان یک اسب کار شناخته می شود. این که آیا چند استراحت کوتاه در طول روز کاری خود یاد می گیرید یا از تمرینات بوکس مانند تکنیک پومودورو برای افزایش بهره وری استفاده می کنید. استراحت برای اعمال مراقبت از خود در حین کار ضروری است.

همچنین ، برای تشویق تعادل شیوه زندگی سالم ، مطمئن شوید که از زمان استراحت خود استفاده کرده و به خودتان اجازه دهید روز سلامت روانی خود را در زمان نیاز بهبود بخشید. یک مطالعه در سال 2012 نشان داد که مشارکت در تعطیلات به تحقق کیفیت بالاتر زندگی کمک می کند ، که هم به موقع و هم به موقع به نفع شما خواهد بود. (بله ، حتی اگر پایدار باشد.)

4. مراقبت از خود را برای مراقبت از خود معرفی کنید

یکی دیگر از توصیه های مهم بهداشتی ، نوشتن زمان کافی برای مدیتیشن و سکوت است. در مواقع ضروری مرزها را تعیین کنید و مطمئن شوید که زمان “معنوی” ای را دارید که به شما دعوت شده است تا آرام شوید و از خواسته های شغل ، روابط و مسئولیت های خود رهایی یابید.

برای پیشرفت بیشتر ، ممکن است بخواهید نگاهی شخصی به روزنامه بیندازید. نوشتن افکار ، ایده ها و افکار خود – چه مثبت و چه منفی – به شما امکان می دهد حضور داشته باشید ، حقیقت را با خودتان بررسی کنید و دستاوردها و زمینه های سلامتی خود را برای بهبود در طول زمان پیگیری کنید.

5. مدیریت مشکل با Adaptogens

علاوه بر عادات روزانه شما ، رژیم غذایی شما تأثیر زیادی بر سلامت روان شما دارد که نباید فراموش شود. صادقانه بگویم ، آیا می دانستید غذاهای خاصی وجود دارد که می تواند به کاهش چاقی کمک کند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی خود را با مکمل هایی برای کنترل کاهش وزن ، که شامل عوامل سازگار مانند ashwagandha و Rhodiola rosea است ، تکمیل کنید. سازگار کننده ها بدن و بدن را مستعد ابتلا به فشارهای روانی (جسمی ، احساسی ، محیطی و غیره) می کند ، بنابراین از سکوت ، خنک شدن و بارگیری در هنگام بروز چالش ها بیشتر پشتیبانی می کند.

HUM دو مکمل سازگاری عمده برای کمک به کنترل افسردگی ارائه می دهد: زخم سرماخوردگی (به شکل آدامس گیلاس گیلاس) و Big Chill (Rhodiola rosea اضافی).

پایین پایین

با رعایت یکی ، برخی یا همه این نکات مربوط به سلامت روان (علاوه بر ترجیحات شخصی خود) ، برای مقابله با استرس ، خستگی و موارد دیگر مجهزتر خواهید شد. به این ترتیب ، مهم است که اهمیت فرایند طبیعی مراقبت از خود را بشناسید-زیرا به هر حال ، قلب شما بسیار مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید