8 تشویق سلامت روان از جشن ها


افراد مشهور به خاطر موارد زیادی شناخته می شوند: لباس های براق ، دستورالعمل های مراقبت از پوست در 12 سطح ، شکم های تن دار ، فیدهای عالی اینستاگرام ، و چند مورد دیگر. اما گروهی از ورزشکاران ، هنرمندان و موسیقیدانان و دیگر شخصیت های برجسته به خاطر چیزهای متفاوتی مشهور شده اند: حمایت از سلامت روان. این ستارگان به برقراری تعادل در ارتباط با آرامش روانی کمک می کنند و در این راه توصیه های عاقلانه ای می کنند.

از بهترین (و الهام بخش ترین) شایعات مربوط به سلامت روان برخی از بزرگترین افراد مشهور عصر ما استفاده کنید. از یادگیری نحوه نه گفتن تا آغاز درمان ، 10 راه برای احترام گذاشتن به سلامت روان خود و به طور کلی خودتان خواهید آموخت.

درس شماره 1: روی “شما” تمرکز کنید – نه کسی که جهان از شما انتظار دارد.

سیمون بیلز ، ژیمناست بدنسازی پس از خروج خود از فینال تیم های المپیک 2020 توکیو به ESPN گفت: “ما هنوز باید با یکدیگر روبرو شویم ، زیرا در پایان روز ، ما به ویژه انسان هستیم”. بنابراین ، ما باید از قلب و بدن خود محافظت کنیم. بیا ، بجای اینکه فقط بیرون برویم و آنچه را که جهان از ما می خواهد انجام دهیم. ”

شایعه و تصمیم بیلز بسیار قابل توجه است زیرا ورزشکاران سابقه ندارند – نه تنها سلامت روانی در آینده ، بلکه راشل رایت ، LMFT ، یک متخصص جنسی ، رابطه و بهداشت روانی ، ایده تمرکز بر دهه هاست که خود را در برابر فشارهای جامعه نشان می دهد. او گفت: “حتی در سال 1955 ، آلبرت الیس ، دکترا ، در مورد اعتقادات بی ارزش” شایسته “صحبت می کرد که می تواند علائم جدی ایجاد کند.” رایت توضیح داد: “سیمون با این شایعه بیش از آنچه می دانید حق دارد.” وقتی ما در سطح جهانی روی تمرینات کار می کنیم ، برای دانش علمی ، تجربیات ، افکار و احساسات خود ارزش قائل نیستیم. ما باید به همان اندازه ، اگر نه بیشتر ، به بیرون نگاه کنیم تا به دنبال راهنمایی باشیم. ”

گوش دادن به ایده های خود و شناخت بهتر خود می تواند به شما در تصمیم گیری هایی که سلامت کلی شما را ارتقا می دهد ، کمک کند.

درس شماره 2: همه می توانند از درمان بهره مند شوند.

زنان در طول درمان

لیلی رینهارت ، بازیگر و نویسنده ، در مجموعه ای از استوری های اینستاگرام نوشت: “یادآوری دوستانه برای هرکسی که باید بشنود: درمان چیزی نیست که از آن شرمسار باشیم.” “همه می توانند به پزشک مراجعه کنند. مهم نیست چقدر سعی می کنید سن داشته باشید یا افتخار کنید. ”

رایت این ثانیه وی گفت: “بدیهی است که همه می توانند سود ببرند.” “من پزشک هستم و عاشق رفتن به درمان هستم. من بیشتر درباره خودم آموختم ، افسردگی و اضطراب خود را کنترل کردم ، به رشد خود ادامه دادم و می دانستم که در صورت نیاز کسی را دارم که با من تماس بگیرد. ”

این تصور وجود دارد که شما برای شروع درمان به دلیل نیاز دارید ، اما ممکن است از حقیقت فراتر نرود. همانطور که رایت توضیح می دهد ، “اگرچه ، بهترین زمان برای رفتن به درمان زمانی است که هیچ بحرانی در جریان نباشد ، بنابراین می توانید با کارفرمای خود رابطه برقرار کنید. به هر حال ، وقتی / اگر اتفاق بزرگی رخ دهد ، می دانید که مکان امنی برای انجام هر آنچه که نیاز دارید ، دارید. ”

درس سوم: شما افکار خود نیستید.

کریستن بل بازیگر زن در پستی در سال 2016 نوشت: “برای من غم غم نیست.” مجله TIMEبه “روز بدی نیست و ما به آغوش نیاز داریم. این به من درک کامل و کاملی از انزوا و وحدت داد. افسردگی او همه گیر بود و او برد مدار مغز من را خاموش کرد. من فکر می کردم بی فایده است ، زیرا هیچ چیزی برای دادن ندارم ، انگار یک شکست خورده هستم. در حال حاضر ، پس از درخواست کمک ، می بینم که این افکار ، بنابراین ، نمی تواند اشتباه تر باشد. برای من مهم است که در این مورد صحبت کنم تا افراد در چنین شرایطی بدانند که چنین هستند این نیست بیهوده است و آنها چیزی برای ارائه ندارند. همه ما ساخته شده ایم. ”

رایت نمی تواند بر اهمیت اطلاعات بل تأکید کند. او می گوید: “وقتی افسردگی یا اضطراب بالینی داریم ، که یکی دو روز استرس زا نیست ، قلب به معنای واقعی کلمه در تعادل است ، که می تواند افکار ناراحت کننده و گاهی دردناک و خطرناک ایجاد کند.” “اگر نمی دانیم که این ایده ها از تومور مغزی ناشی می شوند ، می توان فرض کرد که آنها واقعی هستند و در دنیایی مانند این شروع به کار می کنیم.”

یادگیری تشخیص نوع افکاری که برای شما کار نمی کند یا نه “شما” در واقع می تواند این ذهن را شکست دهد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، درمان به شناسایی آنچه در جریان است کمک می کند و گفتاردرمانی مداوم می تواند به جلوگیری از الگوهای تفکر منفی کمک کند. “این می تواند مغز را تغییر شکل داده و مسیرهای جدیدی را برای سلامت و افکار عادی ایجاد کند.”

درس 4: به خودتان اجازه دهید همه چیز را احساس کند.

خواهری در مجله ای با یک فنجان قهوه از پنجره اش می نویسد و می آموزد که چگونه می تواند به تعادل بین کار و زندگی برسد

هنرمند لیزو در سال 2019 در اینستاگرام توضیح داد: “من از افسردگی به عنوان عامل حواس پرتی در دو سال گذشته استفاده کردم.” “پس از کار بر روی صادق بودن از نظر احساسی ، از افسردگی به عنوان ابزاری برای قدردانی استفاده کردم. او متواضع است و من متشکرم که توانستم این احساسات را احساس کنم ، زیرا می دانستم که به دلیل اندوه ، می توانم احساس خوشبختی کنم. ”

رایت به این توصیه پایبند است و به ما یادآوری می کند که ما نمی توانیم شکایات را به دلخواه انتخاب کنیم. او توضیح می دهد: “اگر ما احساساتی را که دردناک تر هستند یا احساس آنها سخت تر است حفظ کنیم ، کسانی را که احساساتی هستند حفظ می کنیم و آن را بسیار دوست داریم ، مانند لذت ، شادی و شادی.” لیزو توضیح می دهد که شما می توانید احساس شکرگزاری بیشتری داشته باشید زیرا توانایی خود را در احساس زمان افزایش داده اید. احساس ناراحتی ، بیشتر همه چیز را احساس می کنید. ”

یافتن سیستمی که به شما کمک کند احساسات خود را هدایت کنید می تواند به شما کمک کند ، خواه روزنامه نگاری ، نقاشی ، ورزش یا سایر احساسات مثبت.

درس پنجم: از صحبت کردن در مورد آن نترسید.

هنرمند و بازیگر زن دمی لواتو گفت برش در سال 2017 ، “توصیه ای که من به کسی می کنم که بی سر و صدا تلاش می کند ، لازم نیست اینطور زندگی کنید.” لواتو ، که در مورد مشکلات آنها با سلامت روان صحبت می کند ، همچنان می گوید: “لازم نیست در سکوت بجنگید. می تواند ساکت باشد. شما می توانید با یک بیماری روانی به خوبی زندگی کنید ، مادامی که در مورد آن با کسی صحبت کنید ، زیرا به اشتراک گذاشتن تجربه خود با کسی بسیار مهم است تا بتوانید از کمک مورد نیاز خود برخوردار شوید. ”

رایت اذعان می کند که صحبت کردن می تواند برای سلامت روانی شما تغییری ایجاد کند. با وجود این واقعیت که از هر 5 آمریکایی 1 نفر هر سال نوعی بیماری روانی را تجربه می کند ، طبق نظر آکادمی اطفال آمریکا ، “ما فکر می کنیم که ما تنها کسانی هستیم که رنج می بریم.” این به نوبه خود احساسات و افکار منفی بیشتری ایجاد می کند.

رایت می گوید: “وقتی ما دعواهای خود را با یکدیگر در میان می گذاریم ، به افرادی که ما را دوست دارند اجازه می دهیم خود را برای ما ابراز کنند و به دیگران در آنجا نشان می دهیم که رنج و مبارزه بخشی از زندگی است.”

درس شماره 6: نه گفتن خوب است.

خوب ، شما قبلاً این را شنیده اید ، اما آیا از نظر خود مادر هیولا قانع کننده تر به نظر نمی رسید؟

لیدی گاگا در کنفرانس انقلاب 2015 فاش کرد: “من شروع کردم به نه گفتن.” “من این کار را نکردم.” “من نمی خواهم این کار را انجام دهم.” “من آن عکس را نگرفتم ، به آن رویداد نرفتم ، در کنار آن ایستادم زیرا این چیزی نیست که من از آن دفاع می کنم.” و به آرامی اما مطمئناً به یاد می آورم که چه کسی بودم. و سپس به خانه رفت و در آینه نگاه کرد و این گونه بود: “بله ، من می توانم با شما هر شب. به خاطر آن شخص ، من آن شخص را می شناسم. ”

به گفته رایت ، یک فرد عاشق همیشه راهی مطمئن برای از دست دادن خود در شخص دیگری (یا چیزی) است. وی گفت: “وقتی می گوییم بله یا نه ، به خود و محدودیت ها ، محدودیت ها و انتخاب های خود احترام می گذاریم.”

با توجه به تحقیقات واقع شده ، تعیین مرزها همچنین می تواند به شما در جلوگیری از سوختن ، که در ابتدا است ، کمک کند.

درس شماره 7: وقت گذاشتن به معنای شکست نیست.

در اطلاعات اختصاصی به شخص در سال 2019 ، سلنا گومز ، خواننده و بازیگر ، دو درس اصلی برای ما گذاشت. اول ، سلامت روان و سلامت جسمی با هم مرتبط هستند:

“همانطور که بسیاری از شما می دانید ، حدود یک سال پیش من فاش کردم که من مبتلا به لوپوس هستم ، بیماری که می تواند افراد را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار دهد. من کشف کرده ام که اضطراب ، حملات وحشت زدگی و افسردگی می توانند از عوارض جانبی لوپوس باشند که می تواند چالش های آنها را توضیح دهد. ”

و حتی بیشتر ، اینکه سرعت را خوب کنید ، می گوید: “من می خواهم سخت گیر باشم و بر حفظ سلامتی و خوشبختی خود تمرکز کنم و مصمم هستم که بهترین راه پیش روی این است که کمی وقت بگذارم.”

رایت گفت که شجاعت مدیریت این وضعیت را دارد ، اما بسیار مهم است. “جامعه ما است بنابراین متمرکز بر تولید است که این یک بحث است. استراحت به عنوان بخشی از جایی که هستید مهم است در حال انجامبه مشابه نحوه ارتباطات در مورد صحبت کردن و گوش دادن – چگونه یک فرد هم کار می کند و هم غذا می خورد. ” “به هر حال ، ما یک انسان هستیم اییان، نه مرد اقداماتبه ”

درس 8: دوستان خود را بررسی کنید.

تماس تصویری مرد با زن

در آن اکنون بدنام است نیویورک تایمز در پایان ، مگان مارکل همه ما را به چالش کشید تا “تصمیم بگیریم از دیگران بپرسیم ، خوب هستی؟”

او نوشت: “تا آنجا که می توانیم ، تا آنجا که می توانیم فیزیکی باشیم ، حقیقت این است که ما به دلیل همه چیزهایی که امسال بصورت خصوصی و جمعی متحمل شدیم ، بیش از هر زمان دیگری به هم متصل هستیم.”

نگرش پرسیدن نحوه عملکرد دیگران لوتو ورزش هم به موقع و هم به عنوان راهی برای تسهیل مکالمات سالم و احساسی ، چه در محل کار و چه با دوستان و خانواده مفید است. حتی افرادی که به نظر می رسد قوی ترین افرادی هستند که می شناسید ممکن است گاهی به شانه ای برای تعظیم نیاز داشته باشند.

رایت گفت: “انسانها حیوانات هستند و ما هرگز از نظر علمی از این طرز فکر خارج نشده ایم.” وی افزود: “بیماریهای روانی مانند اضطراب و افسردگی ، علائم انزوای و اضطراب هستند. هنگامی که با افرادی که ما را دوست دارند در تماس هستیم ، به احتمال زیاد در مسیر خود باقی خواهیم ماند و حمایت خود را ادامه می دهیم. ”



دیدگاهتان را بنویسید