آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A54، A53 و S21 FE سامسونگ به زودی عرضه می‌شود


سامسونگ دقیقا اعلام نکرده که آپدیت One UI 6.1 با چه قابلیت‌هایی و برای کدام محصولات غیرپرچمدارش عرضه می‌شود. در حالی که این برند کره‌ای مشغول عرضه آپدیت مذکور برای پرچمدارهای واجد شرایط است، به تازگی گزارش شده که آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A54، A53 و S21 FE سامسونگ به زودی عرضه می‌شود.

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A54، A53 و S21 FE

سامسونگ در عرضه به‌روزرسانی جدید خود برای محصولات سری گلکسی A هنوز قدم رسمی برنداشته است. با این حال یک گزارش از کانادا به ما می‌گوید که آپدیت One UI 6.1 خیلی زود برای ۲ عضو محبوب سری گلکسی A و یک محصول سری S EF عرضه می‌شود.

همانطور که در پست منتشر شده در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) می‌توانید مشاهده کنید، یک منبع نسبتا قابل اعتماد عنوان می‌کند ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آپدیت One UI 6.1 برای سه گوشی زیر عرضه می‌شود:

۱- گلکسی S21 FE

۲- گلکسی A54

۳- گلکسی A53

متاسفانه هنوز مشخص نیست که این به‌روزرسانی شامل ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ می‌شود یا نه. این قابلیت‌ها که در قالب Galaxy AI شناخته می‌شوند در سری گلکسی S23 تقریبا کاملا مشابه با سری گلکسی S24 در دسترس قرار گرفت. با این حال برای سری گلکسی S22 و S21 محدودیت‌هایی داشت.

طبیعتا ما فکر نمی‌کنیم قابلیت‌های هوش مصنوعی به محصولات میان‌رده قدیمی‌تر راه پیدا کند. با این حال بیاید خوشبین باشیم!

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید کره‌ای‌ها چه برنامه‌ای برای آپدیت One UI 6.1 روی گوشی‌های اقتصادی خواهند داشت؟


در ویدئو زیر مجموعا ۱۶ قابلیت جدید رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ را برای شما در مقایسه با One UI 6.0 آماده کرده‌ایم. با تماشای این ویدئو می‌توانید از آپدیت جدید بیشتر لذت ببرید:

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

https://www.youtube.com/watch?v=hMz1yX08384

🔼🔼🔼🔼🔼🔼

 

🔷  همچنین در صورت عدم نمایش کادر بالا، با فیلترشکن روشن روی ✅️  این لینک ✅️ بزنید.



منبع