تاریخ رونمایی شیائومی ۱۳ اولترا شاید ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ باشد


توسعه Xiaomi 13 Ultra چندین ماه پیش توسط مدیرعامل این شرکت تایید شد. او عنوان کرد که این دستگاه برخلاف Xiaomi 12S Ultra برای بازار جهانی هم در دسترس خواهد بود. اگر منتظر این پرچمدار پریمیوم شیائومی برای سال ۲۰۲۳ هستید، خبر خوبی برای شما داریم. به تازگی شنیده می‌شود که شاید تاریخ رونمایی شیائومی ۱۳ اولترا ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ باشد.

شیائومی ۱۳ اولترا

به تازگی پوستری منتسب به Xiaomi 13 Ultra منتشر شده که تاریخ رونمایی این دستگاه را ارائه می‌کند. البته حتی منبع منتشرکننده این پوستر مطمئن نیست که این پوستر ساختگی است یا واقعی، پس کمی با شک‌وتردید به آن نگاه کنید.

با این حال جزئیات منطقی روی پوستر دیده می‌شود. مثلا وقتی به تصویر بالا نگاه می‌کنید، برند Leica را خیلی کمرنگ درون دایره آبی می‌بینید. همچنین بخشی از مشخصاتی که معمولا شیائومی دور دوربین دستگاه‌های پرچمدار خود درج می‌کند هم دیده می‌شوند.

پوستر منتسب به شیائومی ۱۳ اولترا

پوستر منتسب به شیائومی ۱۳ اولترا

همانطور که توجه دارید، این پوستر به زبان چینی است. در نتیجه هنوز مشخص نیست که این تاریخ رونمایی برای بازار چین خواهد بودیا برای بازار جهانی. به هر صورت برای هر بازاری که باشد ما با مشخصات دستگاه آشنا خواهیم شد و سپس رونمایی هر بازار، قیمت و زمان عرضه را مشخص می‌کند.

مجموعه اطلاعاتی که تا کنون درباره شیائومی ۱۳ اولترا داریم به شارژر سیمی ۹۰ واتی، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی، چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2، صفحه نمایش به رزلوشن QHD+ از نوع LTPO OLED، سیستم دوربین لایکا و رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ خلاصه می‌شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این گزارش تاریخ رونمایی Xiaomi 13 Ultra صحیح باشد؟