تاریخ رونمایی موتورولا X50 Ultra مشخص شد: ۲۷ اردیبهشت ماه


موتورولا در حال آماده شدن برای رونمایی از یک گوشی هوشمند پیشرفته جدید در چین است. تاریخ رونمایی موتورولا X50 Ultra اعلام شده، انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند نسخه تغییر نام یافته Edge 50 Ultra باشد که چندی پیش در اروپا معرفی شد.

موتورولا X50 Ultra با تراشه قدرتمند اسنپدراگون در راه عرضه به بازار چین است

موتورولا آماده می‌شود تا سری Edge 50 را در بازار جهانی عرضه کند. این تلفن های هوشمند شامل Edge 50 Pro، Edge 50 Fusion و Edge 50 Ultra می‌شود. قرار است که اج ۵۰ فیوژن در هفته آینده عرضه شود. اما دو مدل دیگر، چندی پیش در برخی بازار ها عرضه شده‌اند. همچنین موتورولا اعلام کرده است که X50 Ultra در تاریخ ۱۶ می (۲۷ اردیبهشت ماه) رونمایی خواهد شد. این دستگاه، نسخه تغییر نام یافته Edge 50 Ultra برای عرضه در بازار چین است.

تاریخ رونمایی موتورولا ایکس ۵۰ اولترا

در پوستر منتشر شده از سوی موتورولا، می‌توان رنگ Biege ایکس ۵۰ اولترا را مشاهده کرد. البته با توجه به آنکه اج ۵۰ اولترا در رنگ های مشکی و هلویی هم عرضه می‌شود، انتظار داریم که X50 Ultra نیز در سه رنگ متفاوت قابل تهیه باشد. احتمالا این تلفن هوشمند آینده موتورولا دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی pOLED با رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی و حداکثر روشنایی ۲,۵۰۰ نیت خواهد بود.

انتظار می‌رود که تراشه Snapdragon 8s Gen 3 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Moto X50 Ultra را بر عهده داشته باشد. این دستگاه حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 به دست کاربران خواهد رسید. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود. دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی در قاب پشتی موتورولا ایکس ۵۰ اولترا قرار دارد. دوربین سلفی این دستگاه نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار می‌رود که باتری این گوشی هوشمند از ظرفیت ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری داشته باشد و از شارژ سریع ۱۲۵ واتی (به همراه شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی) پشتیبانی کند.

موتورولا Edge 50 Ultra با تراشه Snapdragon 8s Gen 3 و دوربین پریسکوپی معرفی شد

نظر شما درباره Motorola X50 Ultra چیست؟



منبع