تبلت اوپو Pad Neo موفق به دریافت گواهینامه NBTC شد


در سال جاری میلادی، Oppo Pad 2 در چین معرفی شد. هم اکنون به نظر می‌رسد که این کمپانی در حال کار بر روی یک تبلت جدید است. تبلت اوپو Pad Neo با شماره مدل OPD2303، در میان داده های وب‌سایت صدور گواهینامه NBTC تایلند مشاهده شده است.

تبلت اوپو Pad Neo احتمالا نسخه ری‌برند شده OnePlus Pad Go خواهد بود

اوپو پد نئو چهارمین تبلت این کمپانی است. اوپو تا کنون سه تبلت Oppo Pad 2، Pad Air و Oppo Pad را معرفی کرده است. هم اکنون به نظر می‌رسد که محصول جدیدی در راه است. همان طور که که از نام Pad Neo مشخص است، این دستگاه یک تبلت مقرون به صرفه خواهد بود. این محصول در وب‌سایت صدور گواهینامه NBTC تایلند ظاهر شده است.

در میان داده های گواهی مذکور، نام Oppo Pad Neo و شماره مدل OPD2303 نشان داده شده است. متاسفانه داده های NBTC چیزی را در مورد این تبلت فاش نمی‌کند. در حال حاضر مشخص نیست که Oppo Pad Neo جانشین Pad Air سال گذشته خواهد بود یا این کمپانی سه سری مختلف در مجموعه تبلت‌های خود خواهد داشت.

داده های NBTC

همان طور که اشاره شد، اوپو پد نئو دارای شماره مدل OPD2303 بوده که بسیار شبیه به شماره مدل OnePlus Pad Go است. به تازگی، یک منبع آگاه ادعا کرده که وان پلاس پد گو دارای شماره مدل OPD2304 و OPD2305 خواهد بود.

این تشابه نشان می‌دهد که احتمالا Oppo Pad Neo و OnePlus Pad Go نسخه هایی از یکدیگر خواهند بود. همان طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، این موضوع اصلاً تعجب آور نیست، زیرا که OnePlus Pad و Oppo Pad 2 نیز نسخه های ری‌برند شده یکدیگر بودند. انتظار داریم که در روز ها/هفته های آینده، اطلاعات بیشتری از اوپو پد نئو در سایر وب‌سایت های صدور گواهینامه مشاهده شود.

مشخصات وان پلاس Pad Go فاش شد: تراشه Helio G99 و باتری ۸,۰۰۰ میلی آمپری

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره Oppo Pad Neo چیست؟