تبلت ریلمی پد ۲ بیست و هشتم تیر ماه معرفی خواهد شد


طبق یک صفحه مشاهده شده در وب‌سایت Flipkart، تبلت ریلمی پد ۲ در ۱۹ جولای (۲۸ تیر ماه) از راه خواهد رسید. این تبلت از صفحه نمایش ۱۱.۵ اینچی با حاشیه های کمی برخوردار است. نمایشگر این دستگاه رفرش ریت بالایی را در اختیار کاربران می‌گذارد. یک هفته پس از رونمایی Realme Pad 2، فروش این تبلت آغاز خواهد شد.

تبلت ریلمی پد ۲ از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی برخوردار است

تصاویر ریلمی پد ۲ نیز در وب‌سایت Flipkart مشاهده شده است. البته تصاویر و صفحه مربوط این دستگاه هم اکنون از وب‌سایت مذکور حذف شده است. تبلت آینده ریلمی دارای یک ماژول دوربین دایره ای شکل و چهار اسپیکر است. هنگامی که این دستگاه را در حالت افقی بگیرید، دو اسپیکر در سمت راست و دو اسپیکر نیز در لبه سمت چپ فریم مشاهده می‌شود. صفحه نمایش Realme Pad 2 از رزولوشن 2K برخوردار بوده و این پنل ۱۰ بیتی توانایی نمایش ۱ میلیارد رنگ را دارد. صفحه نمایش این تبلت از روشنایی تطبیقی با فناوری O1 Ultra Vision Engine است.

Realme Pad 2

Realme Pad 2

پوستر های منتشر شده از تبلت ریلمی پد ۲، حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیتی صفحه نمایش این دستگاه را نشان می‌دهند. که البته این موضوع چندان مهم نیست. نمایشگر Realme Pad نیز توانایی تولید حداکثر همین میزان روشنایی را داشت. Realme Pad X حتی روشنایی بیشتری نیز تولید می‌کرد. این تبلت بزرگ آینده ریلمی دارای پورت USB type-C خواهد بود. متاسفانه اما در تصاویر منتشر شده، جک ۳.۵ میلی متری صدا مشاهده نمی‌شود. افراد باید لوازم جانبی خود را به طور بی سیم به Realme Pad 2 متصل کرده یا موسیقی و صداهای بازی را در فضای باز پخش کنند!

Realme Pad 2

گزارش ها حاکی از آن است که تبلت ریلمی پد ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه هلیو G99 تأمین خواهد کرد. گفته می‌شود که این دستگاه تنها در نسخه LTE عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که ریلمی پد ۲ ابتدا در بازار هند عرضه شده و سپس راهی سایر بازار های جهانی شود.

طراحی و مشخصات ریلمی پد ۲ فاش شد: به کارگیری تراشه هلیو G99

نظر شما درباره Realme Pad 2 چیست؟