تیزر لو رفته گلکسی S23 سامسونگ به عملکرد دوربین در شب اشاره دارد


تقریبا هیچ سالی نیست که با عرضه پرچمدارهای جدید، شرکت‌ها ادعایی روی بهبود عملکرد دوربین در شب نداشته باشند. بعضی سال‌ها این عملکردها واقعا بهتر شده و بعضی سال‌ها هم بیشتر شاهد یک ادعای جدید هستیم تا خروجی جذاب. طبق روالی که گفتیم، تیزر لو رفته گلکسی S23 سامسونگ به عملکرد دوربین در شب اشاره دارد. هر چند یک تیزر دیگر هم وجود دارد که درباره رزلوشن اجباب‌آور صحبت می‌کند.

تیزر لو رفته گلکسی S23 سامسونگ

طبق شایعات انتظار داریم که رونمایی Galaxy S23 دوازدهم بهمن ۱۴۰۱ انجام شود. با این تفاسیر تنها حدود ۳ هفته تا رونمایی از مهم‌ترین خانواده پرچمدار گوشی‌های اندرویدی برای سال ۲۰۲۳ فاصله داریم. به تازگی ۲ تیزر ویدیویی از گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس لو رفته است که به جای فرمت ویدیویی در فرمت GIF انتشار پیدا کردند.

این تیزرها پر از کلمات کلیدی مربوط به دوربین است. مثلا عبارات زیر را می‌توان در مجموع ۲ تیزر مهم دانست:

  1. “ساخته شده برای مهتاب”
  2. “عکاسی در شب، حتی در نور کم”
  3. “عکس های شب خیره کننده در راه است”
  4. “مگاپیکسلی که باعث می شود شما بگویید واو”

ما حدس می زنیم که این تیزرهای کوتاه که در حال حاضر به صورت غیررسمی منتشر شده اند، دو مورد از ویدیوهای متعدد در این زمینه است. سایر تیزرهای مشابه احتمالاً روی جنبه های مختلف سری Galaxy S23 مانند طراحی، عملکرد و غیره تمرکز خواهند کرد.

اما از آنچه می توانیم از این دو تیزر برداشت کنیم، عملکرد دوربین در شب و رزلوشن بالای آن‌هاست که این موضوعات به صورت جداگانه در ۲ تیزر منتشر شده است. این تیزرها را می‌توانید از اینچا ببینید.

با نگاهی به طراحی ارائه شده برای دوربین‌ها در این ۲ تیزر باید گفت که بیشتر روی گلکسی اس ۲۳ و گلکسی ۲۳ پلاس متمرکز هستند. بهبود عملکرد در شرایط شب قطعا موضوعی است که انتظار داریم سامسونگ روی آن کار کرده باشد اما درباره افزایش رزلوشن خیلی مطمئن نیستیم. گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس سال گذشته افزایش رزلوشن از ۱۲ به ۵۰ مگاپیکسل را تجربه کردند و اینکه آیا سامسونگ می‌خواهد امسال دوباره ارتقا مشابهی داشته باشد، مشخص نیست.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید خانواده گلکسی اس ۲۳ می‌توانند در زمینه دوربین عملکرد قابل توجهی داشته باشند؟