ردمی K70 Ultra با ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5T در راه است


سری Redmi K70 هم اکنون در کشور چین عرضه می‌شود. این سری در حال حاضر شامل سه عضو K70، K70 Pro و K70e است. شایعه شده است که ردمی در حال کار بر روی K70 Ultra است. این گوشی پرچمدار، به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز خواهد بود. افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در ویبو برخی از مشخصات این تلفن هوشمند آینده ردمی را به اشتراک گذاشته است.

ردمی K70 Ultra احتمالا اولین گوشی دنیا با ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5T است

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی Digital Chat Station، ردمی کی ۷۰ اولترا دارای صفحه نمایش 8T LTPO با رزولوشن 1.5K خواهد بود. نمایشگر این دستگاه از فناوری کاهش نور DC Dimming بهرمند بوده و حداکثر روشنایی آن مشابه نسل قبل است. Redmi K60 Ultra دارای صفحه نمایشی با حداکثر روشنایی ۲,۶۰۰ نیت و فناوری کاهش نور PWM با فرمت ۲,۸۸۰ هرتز بود.

این منبع ادعا می‌کند که نمونه اولیه Redmi K70 Ultra در دست توسعه و آزمایش قرار دارد. گفته شده که تراشه پرچمدار مدیاتک Dimensity 9300 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را بر عهده خواهد داشت. گران‌قیمت‌ترین نسخه این دستگاه دارای ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5T و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 است، که کاملاً در سطح یک گوشی پرچمدار خواهد بود.

پست Digital Chat Station

احتمالا ردمی کی ۷۰ اولترا اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که با ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5T معرفی می‌شود. با وجود آنکه Digital Chat Station اشاره ای نمی‌کند، اما انتظار می‌رود که این پرچمدار آینده ردمی همانند نسل قبل دارای نمایشگری رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی با پشتیبانی از محتوای HDR10+ و Dolby Vision باشد. دیمنسیتی ۹۳۰۰ همان تراشه ای است که در نسخه های چینی و جهانی Vivo X100 و X100 Pro به کار گرفته شده است. این چیپست از پردازنده گرافیکی Mali-G720 Immortalis MP12 بهره می‌برد.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که ردمی K70 Ultra دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری باشد. این دستگاه احتمالا از شارژ سریع ۱۲۰ واتی به همراه قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود که برای دوربین اصلی این دستگاه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX LYTIA 800 به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایش Redmi K70 Ultra اندازه ۶.۶۷ اینچی داشته و پنل آن از نوع OLED با وضوح 2K خواهد بود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در آینده ای نزدیک برای عرضه در بازار چین معرفی شود. احتمالا این دستگاه از الگوی نسل قبل پیروی کرده و با نام Xiaomi 14T Pro راهی بازار جهانی می‌شود.

ردمی K70 Ultra با دیمنسیتی ۹۳۰۰ و پشتیبانی از شارژر ۱۵۰ واتی از راه می‌رسد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده ردمی چیست؟



منبع