ردمی Note 12s شیائومی با تراشه مدیاتک در راه است؟


اولین شایعه پیرامون نسل جدید گوشی‌های اقتصادی Redmi شیائومی منتشر شده است. این گزارش به Redmi Note 12s اشاره دارد و می‌گوید که شاید تراشه مدیاتک داشته باشد. آنطور که شنیده می‌شود، ردمی Note 12s شیائومی احتمالا اواخر اردیبهشت یا اواخر خرداد ۱۴۰۲ عرضه شود.

ردمی Note 12s شیائومی

شیائومی پیش از این سری Redmi Note 11S و سری Xiaomi 12S و Xiaomi 12T را به عنوان نسخه‌های فرعی و به‌روز شده مدل‌های پایه آن خانواده‌ها معرفی کرد. اینطور که شنیده می‌شود احتمالا باید مدل S سری Redmi Note 12 را در فاصله چندماهه آتی ببینیم.

هیچ مدرک مشخصی از ارائه سری Redmi Note 12S یا مشخصات آن وجود ندارد، با این حال منبع این خبر ادعا می کند که در مورد عرضه این سری از یکی از توزیع کنندگان اروپایی شیائومی، صحبت‌هایی شنیده است.

این نشان می‌دهد که سری Redmi Note 12S به جای اینکه انحصاری بازار چین یا هند باشد، باید به صورت جهانی هم عرضه شود. آنطور که گفته شده، فروش ردمی نوت 12 اس حوالی اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد. البته توجه دارید که دستگاه می‌تواند زودتر از برنامه فروش در بازار، به صورت رسمی معرفی شود.

این منبع می افزاید که دو گوشی هوشمند سری ردمی نوت 12 اس با اسم رمزهای “اقیانوس” و “دریا” در حال توسعه‌اند. البته این اسم رمزها هنوز جای دیگری رصد نشده‌اند.

در حال حاضر، اطلاعات کمی در مورد گوشی‌های دارای اسم رمز “دریا” یا “اقیانوس” وجود دارد. با این حال، منبع خبر ادعا می‌کند که این دو دستگاه ممکن است به چیپست های MediaTek مجهز شوند، البته هنوز مشخص نیست که کدام مدل مدیاتک.

همچنین گفته شده که یک مدل دارای NFC خواهد بود و دیگری این قابلیت را ندارد. از این رو، به نظر می رسد که سری Redmi Note 12S دستگاه های نسبتاً مقرون به صرفه ای باشند. برای مقایسه، شیائومی Redmi Note 11S را با قیمتی حدود 200 یورو در اروپا می‌فروشد.

نظر شما چیست؟ منتظر سری Redmi Note 12s هستید؟