رندر های اپل واچ ایکس جزئیات طراحی این ساعت هوشمند را نشان می‌دهند + ویدئو


شایعه شده که اپل در حال آماده شدن برای ایجاد تغییرات اساسی در ساعت های هوشمند آینده خود است. هم‌اکنون، رندر های اپل واچ ایکس به بیرون درز کرده است. این ساعت هوشمند طراحی کاملاً جدیدی داشته و ویژگی های پیشرفته پایش سلامت را به همراه سیستم اصلاح‌شده اتصال بند ها، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اپل واچ ایکس با ضخامت کمتر و سیستم اتصال بند مغناطیسی در راه است

افشاگر اطلاعات، مارک گورمن، ادعا می‌کند که اپل نام‌گذاری سنتی ساعت های هوشمند خود را کنار گذاشته و ساعت جدیدی را با نام «Apple Watch X» معرفی خواهد کرد. این محصول به مناسبت دهمین سالگرد اپل واچ رونمایی خواهد شد. در سال ۲۰۱۴ بود که اپل برای اولین بار، ساعت های هوشمند Apple Watch را معرفی کرد.

طراحی Apple Watch X

یک یوتیوبر معروف به نام سام کوهل، که به خاطر بررسی محصولات اپل شهرت دارد، با یک طراح گرافیک همکاری کرده و رندر های اپل واچ ایکس را به اشتراک گذاشته است. این تصاویر، بر اساس شایعات و افشاگری های موجود ایجاد شده‌اند. رندر های منتشر شده، نشان می‌دهند که Apple Watch X احتمالا ۱۰ تا ۱۵ درصد باریک‌تر از مدل های فعلی خواهد بود. این محصول دارای Digital Crown (با کارکرد مشابه دکمه Action) خواهد بود.

بزرگترین تغییر طراحی اپل واچ ایکس، احتمالا به‌کارگیری سیستم جدید مغناطیسی برای اتصال بند های ساعت است. این بدان معناست که Apple Watch X از بند های قدیمی پشتیبانی نخواهد کرد. سیستم اتصال بند فعلی، فضای باارزشی از داخل ساعت را اشغال می‌کند. سیستم نوار های مغناطیسی جدید، این مشکل را از بین برده و فضا را برای طراحی باریک‌تر و حتی ایجاد ویژگی های بیشتر، آزاد می‌کند.

طراحی اپل واچ ایکس

با وجود آنکه قبلاً شایعه شده بود که اپل به سراغ استفاده از نمایشگر های microLED، در ساعت های هوشمند خود می‌رود؛ اما این کار بعید به نظر می‌رسد. احتمالا اپل به دلیل هزینه های بالا، از نمایشگر های OLED استفاده می‌کند. با این حال، انتظار می‌رود که پنل OLED جدید، روشن‌تر و کم مصرف‌تر باشد. همین مصرف کمتر، می‌تواند باعث عمر باتری طولانی‌تر اپل واچ ایکس شود.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، ویژگی های پایش سلامت، همیشه یکی از جنبه های اصلی اپل واچ بوده است. Watch X ممکن است اولین دستگاهی باشد که امکان «پایش فشار خون» را، در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. احتمالا این ساعت هوشمند دارای ویژگی‌«نظارت بر آپنه خواب» خواهد بود.

اپل واچ X با طراحی کاملاً جدید سال آینده معرفی خواهد شد

در نهایت اما بسیار مهم است به یاد داشته باشید که این اطلاعات در حد شایعه هستند. با وجود آنکه ممکن است برخی جزئیات درست باشند، اما احتمالا برخی از اطلاعات نیز نادرست خواهند بود.

نظر شما درباره Apple Watch X چیست؟



منبع