لپتاپ مایکروسافت Surface Laptop Studio 2 رسما معرفی شد: قوی‌ترین سرفیس مایکروسافت با قیمت ۲۰۰۰ دلاری و بیشتر


پس از آشنایی با سرفیس لپتاپ گو ۳ مایکروسافت حالا وقت آن است که با قوی‌ترین محصول برند Surface آشنا شویم. لپتاپ مایکروسافت Surface Laptop Studio 2 در رویداد پاییزه این شرکت رسما معرفی شد و با قیمت ۲۰۰۰ دلاری و بیشتر عرضه می‌شود.

لپتاپ مایکروسافت Surface Laptop Studio 2

Surface Laptop Studio 2

Surface Laptop Studio 2

سرفیس لپ‌تاپ استودیو ۲ به لطف پردازنده‌های i7  کلاس H نسل سیزدهم اینتل و پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA RTX 4050 یا 4060، دو برابر توان CPU و GPU بیشتری را نسبت به نسل قبلی خود ارائه می‌کند.

این GPUها برای سرعت و بازی انتخاب شده‌اند، اما می‌توان به جای این‌ها از مدل RTX2000 Adas استفاده کرد که برای کار رندر گرافیکی فشرده مفید است.

سرفیس لپ‌تاپ استودیو ۲ را می‌توان با حداکثر 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی و 64 گیگابایت رم سفارش‌گذاری کرد.

صفحه نمایش لمسی آن از یک پد لمسی تطبیقی برخوردار است و به Surface Slim Pen 2 مجهز شده است. اندازه آن همچنان 14.4 اینچی و با رفرش‌ریت 120 هرتز در کنار استانداردهای Dolby IQ و HDR خواهد بود.

همانطور که از دو تصویر ابتدایی مطلب مشخص است، صفحه نمایش را می‌توان به سمت جلوی کیبرد متمایل کرد. در مورد عمر باتری، مایکروسافت ادعا می‌کند که Surface Laptop Studio 2 با یک بار شارژ تا 18 ساعت کار می کند.

شایان ذکر است، Surface Laptop Studio 2 همچنین دارای یک واحد پردازش عصبی یا NPU است که می‌تواند کاربردهای هوش مصنوعی را تقویت کند. به ظاهر این اولین NPU اینتل در یک لپ‌تاپ ویندوزی است.

از نظر ارتباطات این لپتاپ قدرتمند مایکروسافت میزبان یک پورت USB-A، دو پورت برای USB-C و یک کارت خوان microSD خواهد بود.

قیمت سرفیس لپتاپ استودیو ۲ مایکروسافت چند است؟

مایکروسافت Surface Laptop Studio 2 با قیمتی که از 1999 دلار شروع می شود، برای کاربران در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره این لپتاپ قدرتمند ۲۰۲۳ مایکروسافت چیست؟