ناتینگ فون ۲ رسما رونمایی شد


پس از شایعات بسیار بالاخره دومین گوشی برند Nothing رسما رونمایی شد. نام این دستگاه ناتینگ فون ۲ یا آنطور که این شرکت دوست دارد اعلام کند، Nothing Phone (2) است و با همان طراحی متفاوت نسل قبل که این‌بار کمی بهبودیافته، عرضه می‌شود. امسال اما قطعا این دستگاه یک محصول بالارده خواهد بود و دیگر از موقعیت میان‌رده نسل قبل فاصله می‌گیرد.

ناتینگ فون ۲

برند Nothing تصمیم گرفته تا نمایشگر دومین موبایل خود را با یک پنل ۶.۷۲ اینچی مجهز کند. این نمایشگر رزلوشن +FHD دارد و با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز همراه خواهد بود. خوشبتخاته این پنل از نوع LTPO OLED است که رفرش‌ریت متغییر جذاب‌تری ارائه می‌کند.

ناتینگ فون ۲

ناتینگ فون ۲

این دستگاه به تراشه قدرتمندتری از سری ۸ اسنپدراگون کوالکام مجهز شده است. نسل قبلی با تراشه سری ۷ عرضه شد که آن را یک محصول میان‌رده می‌کرد. ناتینگ برای Phone (2) به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تکیه می‌کند.

هر چند این تراشه پرچمدار به‌روز کوالکام نیست اما به عنوان یک نسل عقب‌تر از جدیدترین تراشه موجود می‌تواند انتخاب خوبی باشد، به خصوص برای قیمتی که این دستگاه دارد.

تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 همراه خواهد شد.

دوربین ناتینگ فون ۲

دوربین ناتینگ فون ۲

برای دوربین اصلی این برند تصمیم گرفته ۲ دوربین ارائه کند. هر دو این دوربین‌ها ۵۰ مگاپیکسلی هستند. دوربین دوم با لنز فوق عریض ارائه می‌شود. هنوز درباره توانایی‌های دوربین اصلی اطلاعات دقیقی ارائه نشده است اما انتظار نداریم این دستگاه تمرکز خیلی بالایی روی دوربین داشته باشد.

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی حالا در سوراخ نمایشگری که به وسط لبه‌ی بالای نمایشگر منتقل شده است، قرار دارد.

ناتینگ فون ۲

ناتینگ فون ۲

 

 

مطلب در دست تکمیل است …