وان پلاس ۱۱ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای عرضه در بازار جهانی معرفی شد


سرانجام امروز وان پلاس بزرگترین رویداد جهانی خود را برگزار کرد. این برند شش محصول جدید شامل گوشی‌های هوشمند، تلویزیون هوشمند، هدفون بی سیم، تبلت و برخی لوازم جانبی رایانه های شخصی را معرفی کرد. در کنار تمام این محصولات اما نام گوشی وان پلاس ۱۱ بیشتر از بقیه به چشم می‌آید. این محصول ماه گذشته در چین معرفی شده بود اما هم اکنون آماده ورود به بازار های جهانی است. این تلفن هوشمند با گوشی هایی مانند Samsung Galaxy S23، iQOO 11، iPhone 14 Pro و سایر دستگاه های پرچمدار به رقابت خواهد پرداخت.

وان پلاس ۱۱ از شارژر ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند

با نمایشگر شروع می‌کنیم، OnePlus 11 5G دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی سامسونگ E4 AMOLED با لبه های خمیده است. این صفحه نمایش رزولوشن QHD+، فناوری LTPO 3.0 و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. این پنل همچنین از از Dolby Vision و HDR10+ پشتیبانی می‌کند. سنسور اثر انگشت به زیر نمایشگر رفته و صفحه نمایش نیز به وسیله Gorilla Glass Victus محافظت می‌‌شود.

OnePlus 11

وان پلاس ۱۱ دارای فریم فلزی است. ماژول دوربین این تلفن هوشمند طراحی دایره ای شکلی داشته و سه لنز به همراه فلاش LED درون آن دیده می‌شود. در فریم این دستگاه دکمه فیزیکی هشدار نیز دیده می‌شود. کاربران OnePlus 11 می‌توانند با خیال راحت تری از گوشی خود استفاده کنند، زیرا این دستگاه موفق به دریافت گواهینامه IP54 شده و در برابر پاشش آب مقاوم است.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، سه لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند قرار دارد. دوربین اصلی دارای سنسور Sony IMX980 و لرزشگیر اپتیکال است. یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید (برخوردار از سنسور Sony IMX58) و ۳۲ مگاپیکسلی تله فوتو نیز در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. خوشبختانه دوربین تله فوتو این گوشی از لرزشگیر اپتیکال برخوردار بوده و توانایی زوم ۳ برابری اپتیکال دارد. وان پلاس برای توسعه دوربین های این دستگاه با Hasselblad همکاری کرده است. همچنین لازم به ذکر است که دوربین سلفی OnePlus 11 دارای سنسوری با وضوح ۱۶ مگاپیکسلی است.

OnePlus 11

تأمین نیروی پردازشی این دستگاه بر عهده تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است. گران قیمت ترین نسخه وان پلاس ۱۱ به ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 مجهز شده است. این گوشی همانند OnePlus 11R دارای خنک کننده VC است. این دستگاه به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده و به وسیله آداپتور ۱۰۰ واتی شارژ می‌شود. این تلفن هوشمند به طور پیش فرض به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری OxygenOS 13 مجهز می‌شود. وان پلاس ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند ۴ نسخه اندروید را دریافت کرده و تا ۵ سال نیز آپدیت های امنیتی برای آن عرضه خواهد شد. این تلفن هوشمند از وای فای ۷، بلوتوث ۵.۳، دو سیم‌کارت 5G پشتیبانی کرده و از NFC و پورت USB-C برخوردار است.

گوشی هوشمند OnePlus 11 5G با چه قیمتی به دست کاربران می‌رسد؟

نسخه پایه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی این گوشی با برچسب قیمتی ۵۶,۹۹۹ روپیه (۶۸۸ دلار) به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه نیز با قیمت ۶۱,۹۹۹ روپیه (۷۴۸ دلار) قابل تهیه خواهد بود. این گوشی هوشمند در دو رنگ سبز و مشکی عرضه می‌شود. امکان پیش سفارش OnePlus 11 از امروز فراهم است‌. اما فروش آن از ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن ماه) آغاز خواهد شد.

وان پلاس 11R با نمایشگر خمیده و تراشه اسنپدراگون +۸ نسل ۱ معرفی شد

 

نظر شما درباره OnePlus 11 چیست؟