کالبدشکافی گلکسی A14 سامسونگ امتیاز بالای تعمیرپذیری آن را نشان می‌دهد


گوشی‌های اقتصادی سری Galaxy A1x از پرفروش‌ترین محصولات سامسونگ هستند. کاربران خرید گوشی اقتصادی معمولا دوام بالای دستگاه برایشان اهمیت بالایی دارد. جدیدترین گوشی این سری Galaxy A14 است و یک ویدیو کالبدشکافی از آن منتشر شده است. کالبدشکافی گلکسی A14 سامسونگ امتیاز بالای تعمیرپذیری آن را نشان می‌دهد.

کالبدشکافی گلکسی A14

گلکسی A14

گلکسی A14

برخی از خریداران گلکسی A14 شاید از ظاهر نسبتا ساده سامسونگ گلکسی A14 5G و نزدیک شدن طراحی کلی آن به محصولات پریمیوم‌تر این برند (به ویژه از نظر دوربین های سه گانه پشتی آن) استقبال کنند. با توجه به کالبدشکافی منتشر شده از این دستگاه باید گفت که حتی تعمیرکارها هم احتمالا از این دستگاه استقبال نمایند.

کالبدشکافی گلکسی A14 توسط PBKReviews انجام شده و نشان از تعمیرپذیری آسان آن دارد. نه تنها به لطف قاب پشتی پلاستیکی آن به راحتی قابل بازکردن است، بلکه به نظر می‌رسد سامسونگ از روشی که اغلب به دلیل ممانعت از تعویض قطعات در گوشی‌های هوشمندش مورد انتقاد قرار می‌گرفت، کنار کشیده است.

 

 

تولیدکنندگان اغلب از چسب برای نصب باتری در موبایل ها استفاده می کنند، بنابراین تعویض آنها بدون خطرِ وارد کردن آسیب دشوار می شود. با این حال، گلکسی A14 به جای آن به یک برچسب برای جدا کردن چسب باتری مجهز شده است.

علاوه بر این، طراحی گلکسی A14 به این صورت است که برخی از قطعات مانند ماژول دوربین عقب برای تعمیر نیازی به باز کردن کامل دستگاه ندارد اما بازشدن نمایشگر ۹۰ هرتزی مورد نیاز است.

نظر شما درباره فاکتور تعمیرپذیری موبایل چیست؟ در خرید شما چقدر تاثیر دارد؟