آنر Play 50 و Play 50m با مشخصات مشابه و قیمت متفاوت معرفی شدند


آنر Play 50 و Play 50m بدون سروصدا در کشور چین معرفی شدند. با وجود آنکه این دو گوشی هوشمند دارای مشخصات مشابهی هستند، اما به طور عجیبی قیمت متفاوتی دارند. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

آنر Play 50 و Play 50m طراحی مشابهی دارند

گوشی های Honor Play 50 و Honor Play 50m مشخصات و طراحی مشابهی دارند. البته این دو تلفن هوشمند در رنگ های متفاوتی عرضه می‌شوند. Play 50 در رنگ های بنفش، سبز یشمی و مشکی به دست کاربران می‌رسد. اما Play 50m با رنگ های مشکی و آبی آسمانی (بیشتر مشابه رنگ سبز) عرضه خواهد شد. هر دو این تلفن های هوشمند دارای ابعاد ۷۵.۳۳ در ۸.۳۹ در ۱۶۳.۵۹ میلی‌متر هستند. وزن آنها نیز ۱۹۰ گرم است.

Honor Play 50

Honor Play 50

Honor Play 50

این دو گوشی جدید آنر به یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی TFT LCD با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۱۲ پیکسل و رفرش ریت ۹۰ هرتزی مجهز شده‌اند. دوربین سلفی درون یک ناچ قطره‌ای شکل قرار گرفته است.

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز آنر Play 50 و Play 50m را یر عهده دارد. این دو دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8.0 به دست کاربران می‌رسند. این تراشه، قدرت کافی را برای کار های روزمره و بازی های معمولی، در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

تنها یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در قاب پشتی گوشی های جدید سری Honor Play دیده می‌شود. دوربین سلفی نیز به سنسور ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. نباید انتظار زیادی از عملکرد عکاسی این دو تلفن هوشمند داشت.

Honor Play 50m

آنر پلی ۵۰ و پلی ۵۰ ام دارای باتری پرظرفیت ۵,۲۰۰ میلی‌آمپری هستند که احتمالا شارژدهی مناسبی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این دو تلفن هوشمند از شارژر ۱۰ وات پشتیبانی می‌کنند.

اختلاف قیمت زیادی بین آنر پلی ۵۰ و پلی ۵۰‌ام وجود دارد 

تفاوت میان Honor Play 50 و Play 50m در قیمت آنهاست. نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی Play 50 با قیمت معادل ۱۶۵ دلار به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این تلفن هوشمند نیز با قیمت حدود ۱۹۴ دلار قابل تهیه خواهد بود.

نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی Honor Play 50m با قیمت معادل ۲۰۷ دلار عرضه می‌شود. نسخه ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی این تلفن هوشمند نیز با قیمت ۲۶۲ دلار به دست کاربران خواهد رسید.

علت این اختلاف قیمت چیست؟

با وجود آنکه آنر، به طور واضح دلیل این اختلاف قیمت را توضیح نمی‌دهد؛ اما منبع این گزارش اشاره می‌کند که علت تفاوت قیمت میان Honor Play 50m و Play 50 به دلیل تفاوت در کانال های توزیع است. با این وجود اما، اختلاف قابل توجه قیمت میان این دو تلفن هوشمند کمی عجیب و گیج‌کننده به نظر می‌رسد.

آنر ۹۰ اسمارت با تراشه دیمنسیتی ۶۰۲۰ مدیاتک و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

نظر شما درباره این دو گوشی هوشمند اقتصادی جدید آنر چیست؟



منبع