ظرفیت باتری Galaxy Buds 3 Pro سامسونگ فاش شد


ظرفیت باتری Galaxy Buds 3 Pro به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این ایربادز آینده سامسونگ به همراه Galaxy Buds 3 در اواخر سال جاری میلادی معرفی شود. این محصول در میان داده های گواهینامه TUV و BIS مشاهده شده است. دریافت تأییدیه BIS نشان‌دهنده عرضه این ایربادز در کشور هند است.

ظرفیت باتری Galaxy Buds 3 Pro مشابه نسل قبل است

داده های گواهینامه TUV، ظرفیت باتری Galaxy Buds 3 Pro سامسونگ را نشان می‌دهد. کیس این ایربادز از باتری ۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود. در مقایسه با Galaxy Buds 2 Pro هیچ تغییر رخ نداده است. زیرا این محصول نیز از باتری ۵,۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بود. لازم به ذکر است که هر کدام از سری های گلکسی بادز ۲ پرو از باتری ۵۸ میلی‌آمپری بهره‌مندند. تاکنون اطلاعاتی درباره باتری در نظر گرفته شده برای سری های بادز ۳ پرو سامسونگ، منتشر نشده است.

ظرفیت باتری گلکسی بادز ۳ پرو

مطابق با گزارش منبع، گلکسی بادز ۳ پرو با شماره مدل EB-BR630ABY موفق به دریافت گواهینامه های TUV و BIS شده است. گواهی BIS هیچ یک از مشخصات این ایربادز آینده سامسونگ را فاش نمی‌کند؛ اما تأیید می‌کند که شاهد عرضه Galaxy Buds 3 Pro در کشور هند خواهیم بود. جزئیات زیادی درباره این ایربادز در دست نیست. اما انتظار ارتقای کلی از نظر عمر باتری، کیفیت صدا و سایر ویژگی ها را داریم. این ایربادز جانشین گلکسی بادز ۲ پرو خواهد شد که در سال ۲۰۲۲ با قیمت ۱۷,۹۹۹ روپیه (حدوداً معادل ۲۱۵ دلار) در دسترس کاربران هندی قرار گرفت.

گلکسی بادز ۲ پرو دارای ۳ میکروفون، فناوری حذف نویز فعال (ANC) و عمر باتری ۱۸ ساعته است. شارژدهی این محصول (بدون کیس) با ANC روشن حدود ۵ ساعت بوده اما با خاموش کردن ANC به ۸ ساعت افزایش پیدا می‌کند. Galaxy Buds 2 Pro دارای کیفیت صدای ۲۴ بیتی Hi-Fi بوده و از استاندارد IPX7 (به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب) برخوردار است.

گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ با صدای Hi-Fi معرفی شد

انتظار می‌رود که Galaxy Buds 3 Pro در دومین رویداد Unpacked سامسونگ رونمایی شود. شایعه شده که این رویداد در ماه جولای برگزار خواهد شد. احتمالا سامسونگ در آن از گوشی های تاشو گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ نیز رونمایی می‌کند.

نظر شما درباره این ایربادز آینده سامسونگ چیست؟



منبع