ایربادز Nothing Ear و Nothing Ear (a) با ANC و عمر باتری بیشتر رسماً معرفی شدند


اگر به یاد داشته باشید، برند ناتینگ حدود دو سال پیش کار خود را با عرضه یک ایربادز با عنوان Nothing Ear (1) شروع کرد. از آن زمان، این شرکت سه گوشی هوشمند و دو ایربادز دیگر را نیز عرضه کرده است. در راستای عملکرد عالی و مثبت ناتینگ، این برند امروز دو مدل جدید از ایربادز خود را با تغییراتی در نام‌گذاری این دسته از محصولات خود معرفی کرده است: Nothing Ear و Nothing Ear (a).

ایربادز Nothing Ear و Nothing Ear (a)

همان‌طور که می‌بینید، سیستم اصلاح‌شده نام‌گذاری ایربادزهای ناتینگ شامل حذف اعداد از نام آن‌هاست. ناتینگ اعلام کرده است که این کار را انجام داده تا مشتریان کمتر احساس کنند که هر بار که نسخه جدیدی عرضه می‌شود، باید آن را ارتقا دهند. درعوض، اکنون مجموعه‌ای از هدفون‌های Nothing را خریداری می‌کنید و بعداً زمانی که احساس می‌کنید ممکن است ارتقاء لازم باشد، یک مجموعه جدید از همان سری را خریداری می‌کنید.

بااین‌حال،‌ ناتینگ در مورد اینکه آیا طرح نام‌گذاری جدید برای سایر محصولات این برند ازجمله گوشی‌های هوشمند نیز اعمال می‌شود، چیزی نگفته است. با توجه به اینکه Nothing Phone 2a چند هفته پیش عرضه شد، فرض می‌کنیم که اعداد همچنان بخشی از مجموعه گوشی‌های هوشمند این شرکت خواهند بود.

در ادامه، بیایید به بررسی ایربادزهای جدید Nothing Ear و Nothing Ear (a) بپردازیم:

Nothing Ear

اول از همه، ما مدل برتر را داریم: Nothing Ear. درحالی‌که ممکن بود این مدل با نام Nothing Ear 3 نیز معرفی شود، اما به‌دلیل رها کردن شماره‌های ذکرشده قبلی، این شرکت آن را با این نام صدا نمی‌زند.

علاوه بر این، مدل جدید بیشتر شبیه Nothing 2.5 هستند تا یک ارتقاء عددی کامل. این ایربادز کاملاً شبیه Nothing Ear 2 است و از همان طراحی بدنه و رنگ‌های موجود (شفاف سیاه یا سفید) بهره می‌برد.

Nothing Ear

Nothing Ear

بااین‌حال، تفاوت‌هایی وجود دارد که در اینجا برای شما لیست می‌کنیم:

حذف نویز فعال (ANC) اکنون به 45 دسی‌بل رسیده است که یک پیشرفت خوب نسبت‌به 40 دسی‌بل Ear 2 است.

عمر باتری بهبود یافته است و Nothing ادعا می‌کند 5.2 ساعت استفاده از Ear با ANC فعال در مقایسه با 4 ساعت برای Ear 2 امکان‌پذیر است.

این هدفون‌ها اکنون از LDAC و همچنین LHDC پشتیبانی می‌کنند، به این معنی که با صدای با کیفیت بالا در گوشی‌های بیشتری سازگار هستند.

متأسفانه پسرفت‌هایی نیز در اینجا دیده می‌شود. Nothing Ear دارای درایورهای سفارشی 11 میلی‌متری است، درحالی‌که Ear 2 از درایورهای سفارشی 11.6 میلی‌متری بهره می‌برد. اگرچه این کاهش اندازه درایور احتمالاً به‌اندازه کافی تفاوت بزرگی نیست که کاربران متوجه آن شوند.

به‌غیر از این، Nothing Ear اساساً مشابه Nothing Ear 2 است. بنابراین، اگر از قبل Nothing Ear 2 را دارید، دلیل زیادی برای ارتقاء وجود ندارد.

بااین‌حال، اگر قصد خرید یک ایربادز ناتینگ را دارید، می‌توانید مدل بهتر Nothing Ear را با قیمت 149 دلار/149 یورو/129 پوند خریداری کنید که معادل همان قیمت Ear 2 است. پیش‌سفارش‌های این محصول اکنون در Nothing.tech باز هستند و فروش عمومی آن از 22 آوریل 2024 آغاز می‌شود

Nothing Ear (a)

درحالی‌که Nothing Ear یک ارتقاء تکراری نسبت‌به Nothing Ear 2 به‌شمار می‌رود، Nothing Ear (a) یک دسته محصول کاملاً جدید است. البته می‌توان تصور کرد که این مدل نیز جانشین معنوی Nothing Ear Stick است، اما بیشتر شبیه یک نسخه کمی ارتقایافته از Nothing Ear 1 می‌باشد.

Nothing Ear (a)

Nothing Ear (a)

یکی از استدلال‌های پشت این نظریه این است که Nothing Ear (a) به دلیل دارا بودن طراحی in-ear، برخلاف Nothing Ear Stick به‌سادگی در مجرای گوش شما قرار می‌گیرند. این طراحی به ایربادز امکان می‌دهد از ANC پشتیبانی کند، چیزی که با Ear Stick امکان‌پذیر نبود.

Nothing Ear (a) همچنین دارای یک طراحی کاملاً جدید است که برخلاف آنچه قبلاً این شرکت انجام داده است، می‌باشد. کیس این مدل کمی کوچک‌تر و منحنی‌تر از کیس‌های Ear/Ear 1/Ear 2 است و هیچ شباهتی به کیس استوانه‌ای Ear Stick ندارد. همچنین یک رنگ جدید در اینجا به چشم می‌خورد: زرد. این یک انتخاب سرگرم‌کننده برای افرادی است که از رنگ‌های معمول سیاه/سفید خسته شده‌اند.

در مورد مشخصات، کراس‌اوورهای زیادی را از Nothing Ear در اینجا خواهید یافت، ازجمله درایورهای 11 میلی‌متری، حذف نویز فعال 45 دسی‌بل، میکروفون سه‌گانه، پشتیبانی از LDAC (اما بدون LHDC) و چند ویژگی دیگر. اگرچه چند تفاوت قابل‌توجه نیز وجود دارد:

برخلاف Nothing Ear، کیس Nothing Ear (a) از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

عمر باتری Nothing Ear (a) کمی بهتر است. به گفته Nothing، می‌توان از این ایربادز با روشن بودن ANC تا 5.5 ساعت استفاده کرد که حدود 0.3 ساعت بهتر از Nothing Ear است.

دیافراگم Nothing Ear از مواد سرامیکی درجه‌یک ساخته شده است، درحالی‌که Nothing Ear (a) دیافراگم‌های PMI + TPU را دریافت می‌کند که آن‌قدرها هم درجه‌یک نیست.

به‌عبارت‌دیگر، ساده‌ترین کار این است که Nothing Ear (a) را نسخه ارزان‌تری از Nothing Ear بدانیم تا دنباله‌ای برای هر ایربادز دیگری از Nothing.

Nothing Ear (a) با قیمت 99 دلار/99 یورو/99 پوند به‌فروش می‌رسد. همچنین اگر Nothing Ear Stick یا Nothing Ear 1 را می‌خواهید، باید به‌زودی آن‌ها را خریداری کنید، زیرا به‌زودی تولید آن‌ها متوقف خواهد شد.



منبع