رونمایی از Nothing Ear و Nothing Ear (a) در رویداد ۳۰ فروردین ۱۴۰۳


آخر هفته گذشته بود که برای شما نوشتیم ایربادز Nothing Ear 3 احتمالاً در تاریخ 30 فروردین معرفی خواهد شد. به تازگی این موضوع تایید شده اما یک تغییر وجود دارد. نسل جدید ایربادزهای ناتینگ دیگر با عدد شمرده نمی‌شوند و صرفا با پسوند “جدید” شناخته خواهند شد. به تازگی تایید شده که رونمایی از Nothing Ear و Nothing Ear (a) در رویداد ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

رونمایی از Nothing Ear و Nothing Ear (a)

اگر به یاد داشته باشید، اساسا اولین محصول برند ناتینگ یک ایربادز بود که با نام Nothing Ear (1) شناخته می‌شد. حالا رونمایی از نسل جدید این دسته محصولات بسیار نزدیک است.

پیش‌تر تایید شده بود که ناتینگ برای ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ رویدادی خواهد داشت. حالا رسما تایید شده که در این رویداد چه محصولاتی مورد انتظار است:

همانطور که بالاتر گفتیم، این شرک تصمیم گرفته تا نام‌گذاری محصولات دسته لوازم جانبی صوتی خود را تغییر دهد. اگر روند قبلی بود باید این محصولت با نام Nothing Ear (3) رونمایی می‌شد. با این حال آن‌ها تصمیم دارند با همین اسم Nothing Ear ادامه بدهند و هر سال یک شماره جدید به انتهای اسم آن اضافه نکنند.

البته که این باعث سردرگمی کاربر می‌شود و تمایز محصول جدید با قدیم را کمی سخت می‌کند، اما این تصمیمی‌است که گرفته شده و فعلا روند به این شکل خواهد بود.

ناتینگ می‌گوید با چشم پوشی از اعداد می‌تواند “تمرکز را بر روی محصول و تجربه منحصر به فردی که برای هر کاربر ارائه می دهد” قرار دهد.

اما موضوعی که درباره این رونمایی کاملا مورد انتظار است، نسبت مدل Nothing Ear و Nothing Ear (a) است. مدل دارای پسوند a احتمالا یک نمونه اقتصادی‌تر نسبت به مدل عادی است. برند ناتینگ تاکنون از پسوند a به این صورت استفاده کرده است.

ناتینگ وعده می‌دهد که “محصولی پریمیوم را برای همه کاربران ارائه کند و این فقط درباره قیمت محصول نیست، بلکه برمبنای نیاز آن‌ها خواهد بود”.

منتظر محصول جدید ناتینگ هستید؟



منبع