باتری این گوشی از پاوربانک شما بزرگتر است: Oukitel WP33 Pro


برند Oukitel گوشی WP33 Pro را به عنوان جدیدترین محصول مقاوم خود عرضه کرده است. این گوشی با باتری هیولایی ۲۲ هزار میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود و از اتصال 5G هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند همچنین مجهز به بلندگوهایی است که می توان از آنها برای موسیقی در فضای باز استفاده کرد.

گوشی مقاوم Oukitel WP33 Pro با باتری ۲۲ هزار میلی آمپر

گوشی Oukitel WP33 Pro با صفحه نمایش 6.6 اینچی عرضه شده است که ادعا می‌شود توسط گوریلا گلس محافظت می‌شود. رزولوشن صفحه نمایش 2408 در 1080 پیکسل و رفرش‌ریت 60 هرتز است. طراحی آن به عنوان یک گوشی مقاوم در گوشه‌های تقویت شده فریم دستگاه منعکس شده است. WP33 Pro در برابر آب، گرد و غبار و قطرات آب محافظت می شود.

باتری 22000 میلی آمپر ساعتی WP33 Pro می تواند گوشی هوشمند را به مدت یک هفته تامین کند. این گوشی می تواند تا توان 33 وات شارژ شود. همچنین به دلیل باتری بزرگ آن می تواند به عنوان پاوربانک عمل کند و تا 18 وات خروجی داشته باشد.

گوشی Oukitel WP33 Pro مجهز به چیپست مدیاتک Dimensity 6100 Plus است که از 5G هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی با پشتیبانی از دو سیم کارت و حافظه رم ۸ گیگابایتی در کنار حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس است.

طبیعتا با شنیدن باتری ۲۲۰۰۰ میلی آمپری، سوالی برای شما پیش می‌آید که وزن و ضخامت آن چقدر است؟ این گوشی 27.2 میلی متر ضخامت و 577.5 گرم وزن دارد. به هر حال خرید یک گوشی سنگین‌تر از نیم کیلو هم چالش‌های خود را دارد.

گوشی WP33 Pro به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین دید در شب 20 مگاپیکسلی مجهز شده است. حداکثر صدای بلندگوی گوشی هوشمند 136 دسی بل و قدرت آن 5 وات است.

قیمت Oukitel WP33 Pro

برند Oukitel قیمت 240 دلاری را برای این دستگاه عنوان کرده است. درباره رنگ بندی یا مدل‌های با حافظه‌های مختلف صحبتی نشده است.

نظر شما درباره این گوشی خاص چیست؟



منبع