گوشی ارزان شیائومی Redmi A3 به معرفی رسمی نزدیک‌تر شد


سری گوشی‌های ارزان Redmi A کم‌کم به دریافت یک عضو جدید نزدیک می‌شوند. گوشی ارزان شیائومی Redmi A3 با دریافت گواهی‌های لازم یک قدم دیگر در جهت رسیدن به رونمایی رسمی، برداشت.

گوشی ارزان شیائومی Redmi A3

گوشی هوشمند ارزان‌قیمت آتی ردمی یعنی Redmi A3 اخیرا در پلتفرم‌های صدور گواهینامه‌های مختلف از جمله NBTC، IMDA و EEC دیده شده است. این محصول اکنون به پلتفرم صدور گواهینامه BIS راه یافته است که نشان‌دهنده عرضه قریب‌الوقوع آن در هند است.

ردمی A3

ردمی A3

در گواهی BIS، گوشی مذکور با شماره مدل “23129RN51H” دیده می شود. این کمی با مدل‌های قبلی متفاوت است. شاید به این معنی باشد که می‌تواند یک مدل دیگر از Redmi A3 باشد که به طور خاص برای بازار هند در نظر گرفته شده است.

جالب اینجاست که در این فهرست به نام پوکو در زیر برچسب برند نیز اشاره شده است که به احتمال تغییر برند Redmi A3 اشاره دارد. این موضوع با استراتژی پوکو در ری‌برندینگ مدل‌های موجود Redmi مطابقت داشته، بنابراین جای تعجب ندارد!

با این حال، لیست BIS در مورد مشخصات A3 سکوت می کند. انتظار می‌رود A3 به‌عنوان یک دستگاه بسیار ارزان، قابلیت‌های اساسی مناسب برای استفاده روزمره را ارائه دهد.

از آن‌جایی که این محصول جانیشن ردمی A2 خواهد بود احتمالا یک نمایشگر HD با تراشه اقتصادی مدیاتک و حافظه رم و داخلی محدود برای آن قابل تصور است.

شما منتظر عضو جدید سری Redmi A هستید؟



منبع