تاریخ رونمایی شیائومی Watch 2 Pro مشخص شد: ۴ مهر ماه


شیائومی در سال های اخیر مجموعه ای از ساعت های هوشمند را روانه بازار کرده است. از ساعت های مقرون به صرفه گرفته تا محصولاتی با کریستال یاقوت کبود. اما هیچوقت ساعت های هوشمند این غول فناوری چینی به Wear OS گوگل مجهز نبودند. این شرکت ترجیح می‌داد از پوسته سبک شده MIUI استفاده کند. هم اکنون، وقت تغییر فرا رسیده است. تاریخ رونمایی Watch 2 Pro شیائومی با مشخص شده؛ این ساعت هوشمند از Wear OS برخوردار خواهد بود.

ساعت هوشمند Watch 2 Pro احتمالا در کنار سری شیائومی 13T رونمایی می‌شود

شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X، تاریخ رونمایی Watch 2 Pro را به اشتراک گذاشت. این محصول در ۲۶ سپتامبر به طور جهانی معرفی خواهد شد. این گجت پوشیدنی در طی رویدادی در برلین و احتمالا در کنار سری Xiaomi 13T معرفی می‌شود. شیائومی هیچ مشخصاتی از این ساعت هوشمند را فاش نکرده است. تنها می‌دانیم که این محصول از سیستم عامل Wear OS استفاده خواهد کرد. در حقیقت، دیگر رابط کاربری MIUI در این ساعت به کار گرفته نخواهد شد. گزارش شده که Xiaomi Watch 2 Pro از تراشه Snapdragon W5+ Gen 1 با ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به دست کاربران خواهد رسید.

Watch 2 Pro

همان طور که منبع این گزارش اشاره کرده است، انتظار می‌رود که این گجت پوشیدنی به یک صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل (تراکم ۳۲۶ پیکسل در اینچ) مجهز شود. این محصول دارای یک باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و با یک بار شارژ تا ۷۲ ساعت شارژدهی خواهد داشت. این ساعت هوشمند دارای نسخه LTE نیز خواهد بود. قیمت Watch 2 Pro به بیرون درز کرده است. نسخه پایه این گجت با قیمت ۲۶۹,۹۹ یورو به دست کاربران می‌رسد. نسخه LTE این محصول نیز با پرداخت ۳۲۹,۹۹ یورو قابل تهیه خواهد بود. قیمت این دستگاه از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت خواهد بود.

رندر شیائومی Watch 2 Pro به همراه مشخصات و قیمت این ساعت هوشمند فاش شد

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره Xiaomi Watch 2 Pro چیست؟