تاریخ رونمایی شیائومی ۱۳ اولترا رسماً مشخص شد: ۲۹ فروردین ماه


غول آینده دوربین گوشی های هوشمند در راه است! سرانجام رسماً تأیید شد که تاریخ رونمایی شیائومی ۱۳ اولترا هجدهم آوریل (۲۹ فروردین ماه) خواهد بود. شیائومی چندی پیش تأیید کرد که پرچمدار آینده این شرکت در ماه جاری میلادی معرفی می‌شود. و امروز، به طور دقیق، تاریخ رونمایی آن اعلام شد. با ترنجی همراه باشید تا به جزییات این خبر بپردازیم.

اکانت توییتر شیائومی تاریخ رونمایی Xiaomi 13 Ultra را مشخص کرد

اکانت رسمی Xiaomi در توییتر با انتشار پستی، تاریخ رونمایی شیائومی ۱۳ اولترا را مشخص کرد. این تلفن هوشمند پرچمدار، در هجدهم آوریل ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد. پوستر منتشر شده از سوی شیائومی، شایعات پیشین را تأیید کرده و بار دیگر ماژول دوربین دایره ای شکل بزرگ 13 Ultra را نشان می‌دهد. در این ماژول چهار لنز دوربین دیده می‌شود. در پوستر منتشر شده، لوگو لایکا نیز خودنمایی می‌کند. می‌دانیم که دوربین Xiaomi 13 Ultra با همکاری لایکا توسعه یافته است.

پوستر منتشر شده از سوی شیائومی

همان طور که GSMArena اشاره می‌کند، این گوشی هوشمند دارای لنز جدید Leica Vario-Summicron خواهد بود. و با توجه به نوشته‌های بین لنزها، انتظار داریم که دوربین اصلی دارای دیافراگم f/1.8 باشد. گشودگی دیافراگم f/3.0 نیز برای دوربین تله فوتو این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است. یک فلاش LED دوگانه در سمت چپ ماژول دوربین وجود دارد که با تمام رندرهایی که تاکنون دیده‌ایم متفاوت است. صحبت از رندر شد! روز گذشته، واضح ترین رندر های Xiaomi 13 Ultra منتشر شدند.

رندر Xiaomi 13 Ultra

انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند پرچمدار آینده شیائومی از سنسور ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX989 برای دوربین اصلی استفاده کند. دوربین اولترا واید این دستگاه نیز رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار داریم که دو دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی (یکی دارای لنز پریسکوپی) در این گوشی هوشمند به کار گرفته شود. رویداد معرفی شیائومی ۱۳ اولترا در ساعت ۷ عصر در چین، ۱۶:۳۰ در هند و ظهر در لندن برگزار خواهد شد. این یک رویداد جهانی است. بنابراین انتظار داریم که شیائومی به قیمت و تاریخ عرضه جهانی این تلفن هوشمند نیز اشاره کند.

تصویر زنده شیائومی 13 اولترا ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهد + انواع حافظه و قیمت احتمالی

 

نظر شما درباره Xiaomi 13 Ultra چیست؟