تراشه های کوالکام S5 Gen 3 و S3 Gen 3 برای هدفون‌های بلوتوثی رسماً معرفی شدند


کوالکام به‌تازگی دو تراشه صوتی پیشرفته خود را با معرفی نسل جدید آن‌ها به‌روز کرده است: Qualcomm S3 Gen 3 و Qualcomm S5 Gen 3 Sound. این تراشه‌های جدید تجربه‌های صوتی پیشرفته‌ای را به دستگاه‌های مخصوص پخش صدا به‌خصوص هدفون‌های بلوتوثی می‌آورند.

تراشه های کوالکام S5 Gen 3 و S3 Gen 3

تراشه Qualcomm S3 Gen 3 مخصوص دستگاه‌های میان‌رده است و ازطریق برنامه افزودنی صوتی و موسیقی Qualcomm از ویژگی‌های شخص ثالث مختلف پشتیبانی می‌کند.

این ویژگی‌ها کیفیت صدا را افزایش می‌دهند، ازجمله راه‌حل‌هایی مانند بهبود شنوایی و صدای فضایی. این پلتفرم انعطاف‌پذیری را به سازندگان دستگاه ارائه می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند محصولاتی با تجربه‌های صوتی غنی ایجاد کنند.

این تراشه از Snapdragon Sound با پخش موسیقی 24 بیتی 48 کیلوهرتز aptX Lossless پشتیبانی می‌کند و صدای با کیفیت بالا را به دستگاه‌های سطح متوسط می‌آورد. این تراشه همچنین بلوتوث 5.4 را برای اتصال بهتر ادغام کرده و از LE Audio پشتیبانی می‌کند.

تراشه های کوالکام S5 Gen 3 و S3 Gen 3

تراشه های کوالکام S5 Gen 3 و S3 Gen 3

تراشه صوتی Qualcomm S5 Gen 3 دستگاه‌های پیشرفته‌تر را هدف قرار می‌دهد. این تراشه سه برابر قدرت محاسباتی و 50 برابر قدرت هوش مصنوعی بیشتر نسبت‌به نسل قبلی خود دارد. این پیشرفت‌ها، امکان تجربه صدای یکپارچه متناسب با محیط‌های مختلف را فراهم می‌کند.

با حافظه و قدرت پردازش بیشتر، این تراشه موارد استفاده مختلف مانند گوش دادن به موسیقی و بازی را بهبود می‌بخشد. این تراشه شامل فناوری‌های صوتی ممتاز مانند Adaptive Active Noise Cancelling و Snapdragon Sound Technology Suite برای کیفیت صدای برتر است.

تراشه صوتی پیشرفته جدید کوالکام از Snapdragon Sound با aptX Lossless برای پخش موسیقی با کیفیت بالا پشتیبانی می‌کند و بلوتوث 5.4 را برای اتصال بهتر ادغام می‌کند. S5 Gen 3 همچنین قابلیت پخش صوتی LE Audio و Auracast را برای تجارب فراگیر فعال می‌کند.

برنامه افزودنی صوتی و موسیقی Qualcomm

این برنامه ارائه‌دهندگان راه‌حل را با تولیدکنندگان مختلف برای بهبود ویژگی‌های صوتی متصل می‌کند. این برنامه توسعه‌دهندگان را تشویق می‌کند تا راه‌حل‌های نوآورانه‌ای برای تراشه‌های صوتی بلوتوثی ایجاد کنند و از تولیدکنندگان با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و راه‌حل‌های برتر بهره‌مند شوند.

Dino Bekis، معاون راهکارهای پوشیدنی و سیگنال‌های ترکیبی در Qualcomm Technologies، در مورد تراشه‌های صوتی جدید می‌گوید:

«در سراسر مجموعه، تعهد ما تزلزل‌ناپذیر باقی می‌ماند: ارتقای تجربه صدا در هر سطح از تراشه فوق‌العاده برتر با S7، تا ممتاز با S5، و سطح متوسط با S3. ما هیجان‌زده‌ایم که جدیدترین نوآوری‌های خود یعنی تراشه‌های قدرتمند S5 Gen 3 و S3 Gen 3 را رونمایی کنیم که آماده پیشروی در عصر جدیدی از فناوری برتر صوتی است.

     مصرف‌کنندگان امروزی به‌دنبال ویژگی‌های غنی‌تر و تجربیات غوطه‌ورتر در قیمت‌های قابل‌دسترس‌تر هستند. ازطریق برنامه افزودنی صوتی و موسیقی Qualcomm، تولیدکنندگان مزیت رقابتی قابل‌توجهی به‌دست می‌آورند و از فناوری‌های صوتی پیشرفته برای متمایز کردن پیشنهاد‌های خود استفاده می‌کنند.

     در سطح برتر، معماری پیشرفته تراشه صوتی Qualcomm S5 Gen 3 و قابلیت‌های افزایش‌یافته هوش مصنوعی آن به تولیدکنندگان برای ایجاد دستگاه‌های هوشمندتر قدرت می‌دهد. این دستگاه‌ها نه‌تنها خود را با فعالیت‌های کاربر تطبیق می‌دهند، بلکه به‌طور هوشمندانه محیط اطراف خود را زیر نظر دارند و سطح جدیدی از پاسخ‌گویی و عملکرد را به‌ارمغان می‌آورند.»

دیدگاه شما پیرامون تراشه های کوالکام S5 Gen 3 و S3 Gen 3 چیست؟



منبع