تلویزیون ۱۰۰ اینچی شیائومی Redmi Max با HyperOS و پنل ۲۴۰ هرتزی رسما معرفی شد


شیائومی در زمینه تولید تلویزیون نیز فعالیت دارد، نه تنها خودش بلکه زیربرندهای آن مانند Redmi نیز محصولاتی در این دسته تولید می‌کنند. به تازگی تلویزیون ۱۰۰ اینچی شیائومی Redmi Max با HyperOS و پنل ۲۴۰ هرتزی رسما معرفی شده که می‌تواند یک محصول قابل توجه باشد.

تلویزیون ۱۰۰ اینچی شیائومی Redmi Max

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Redmi Max 100 قطعا اندازه 100 اینچی عظیم آن است. البته رزلوشن آن 4K انتخاب شده که شاید برای این ابعاد کم باشد. در این تلویزیون با پشتیبانی از فناوری رفرش‌ریت متغیر (VRR) شما تا فرکانس 144 هرتز را خواهید داشت. البته یک حالت ویژه برای آن تعبیه شده که به 240 هرتز هم خواهد رسید. برای کنترل حرکت نرم‌تر، تلویزیون از جبران حرکت MEMC تا 120 هرتز استفاده می کند.

این صفحه نمایش می تواند 1.07 میلیارد رنگ را بازتولید کند، به این معنی که صفحه نمایش 10 بیتی است و 94 درصد از طیف رنگی گسترده DCI-P3 را پوشش می دهد. علاوه بر این، دقت رنگ در ΔE≈2 رتبه بندی شده است که نشان دهنده درجه بالایی از دقت بازتولید رنگ است. این تلویزیون همچنین دارای فناوری محافظت از چشم Qingshan اختصاصی شیائومی است.

در بخش اتصالات، این تلویزیون دارای سه پورت HDMI، دو USB-A، یک اترنت، یک ورودی اپتیکال، یک ورودی AV و یک پورت آنتن است. دو درگاه از سه پورت HDMI از استاندارد HDMI 2.1 برای تاخیر ورودی کمتر در حین بازی پشتیبانی می کنند.

آنها همچنین از VRR، ALLM (حالت تأخیر کم خودکار) و فناوری AMD FreeSync برای تجربه بازی بهتر پشتیبانی می کنند.

تلویزیون Redmi Max 100 شیائومی مجهز به چهار بلندگو برای صدا است. همچنین پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Vision و Dolby Atmos برای بهبود تجربه صوتی، با سازگاری DTS-X برای پردازش صوتی با کیفیت بالا وجود دارد.

منبع تغذیه این تلویزیون یک پردازنده 4 هسته ای A73 است که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. گزینه های اتصال بی سیم شامل Wi-Fi 6 برای پخش روان و دسترسی به اینترنت است.

این تلویزیون از نمایش صفحه نمایش چند منظوره برای به اشتراک گذاری آسان محتوا از دستگاه‌های تلفن همراه پشتیبانی می کند. شما یک کنترل از راه دور صوتی بلوتوث با عملکرد NFC داخلی دریافت می کنید که ناوبری و تعامل را تسهیل می کند.

این تلویزیون ۲۰۲۵ شیائومی با جدیدترین سیستم عامل HyperOS با پشتیبانی از برنامه‌های شخص ثالث ارائه می شود. همچنین Xiaoai، دستیار مجازی شیائومی، برای کنترل صوتی هوشمند وجود دارد.

قیمت تلویزیون ۱۰۰ اینچی شیائومی ردمی مکس ۱۰۰

تلویزیون 100 اینچی Redmi Max 2025 در چین 8999 یوان (تقریباً 1243 دلار آمریکا) قیمت دارد. این قیمت به نظر منطقی و رقابتی است، نظر شما درباره این تلویزیون چیست؟



منبع