ویدئو سفری به درون هواوی Pura 70 Ultra را تماشا کنید


با رونمایی سری هواوی پورا ۷۰ باید گفت که نسل جدید از پرچمدارهای این برند چینی ظهور کرده‌اند. حداقل براساس نام‌گذاری جدید و متفاوت باید اینطور گفت. اگر به پریمیوم‌ترین مدل این خانواده یعنی مدل اولترا علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنم ویدئو سفری به درون هواوی Pura 70 Ultra را تماشا کنید.

سفری به درون هواوی Pura 70 Ultra

هواوی پورا ۷۰ اولترا با طراحی متفاوت نسبت به نسل‌های قبلی خود ارائه می‌شود. این تفاوت را می‌توان در بخش طراحی قاب دوربین به وضوح دید. با این حال فرمول کلی طراحی نمای جلو تقریبا همان چیزی است که از یک پرچمدار Huawei انتظار داریم.

هواوی پورا ۷۰ اولترا

هواوی پورا ۷۰ اولترا

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، قاب پشتی چرمی در کنار مجموعه دوبین می‌تواند کنتراست زیبایی داشته باشد. فریم فلزی دستگاه نیز به استحکام آن کمک می‌کند. در مجموع البته باید بدانید که وزن این دستگاه ۲۳۲ گرم است که کمی سنگین به نظر می‌رسد.

یکی از جذابین‌های طراحی هواوی Pura 70 Ultra دوربین اصلی با لنز جمع شونده است. این طراحی به لنز دوربین اجازه می‌دهد تا زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید با جزیره دوربین هم‌سطح بماند.

این نه تنها از لنز در برابر خط و خش محافظت می‌کند، بلکه مکانیزم جمع‌شدنی آن به هواوی اجازه می‌دهد تا حسگر بزرگتری را در فضایی نسبتا فشرده قرار دهد.

مکانیزم متحرک لنز دوربین هواوی پورا ۷۰ اولترا از موتورهای پله‌ای استفاده می‌کند و همزمان دارای گواهی IP68 ضد گردوغبار و ضد آب هم هست که جای تحسین دارد.

بیاید نگاهی به داخل Huawei Pura 70 Ultra بیاندازیم:

 

 

در قلب پورا 70 اولترا یک تراشه ساخت هواوی به نام Kirin 9010 قرار گرفته است. امتیازات بنچمارک آن در حال حاضر با تراشه‌های قدیمی‌تر Snapdragon 888 و Dimensity 8200 مطابقت دارد.

با این حال، عملکرد CPU در مقایسه با Kirin 9000s در Mate 60 شاهد بهبودهایی بود. مکانیسم خنک کننده محفظه بخار هواوی یکی دیگر از جنبه های جالب دستگاه است.

در حالی که به نظر می رسد شبیه به محفظه بخارهای آلیاژ مس معمولی است، در این ویدئو عنوان می‌شود که به طور قابل توجهی سبک‌تر و نازک‌تر از رقبا است. از این رو می‌توان گفت که ممکن است هواوی از یک ماده کامپوزیت در این محفظ بخار استفاده کند که رسانایی حرارتی بهتری را ارائه می دهد.

سری هواوی Pura 70 در چهار مدل رسماً معرفی شد

نظر شما درباره این پرچمدار پریمیوم هواوی در سال ۲۰۲۴ چیست؟



منبع