تلویزیون ۲۰۲۳ وان پلاس معرفی شد: OnePlus TV 65 Q2 Pro


رویداد جدید OnePlus یک تلویزیون تازه هم به همراه داشت. این تلویزیون در حقیقت جانشین محصول سال ۲۰۱۹ این شرکت یعنی OnePlus Q1 Pro است. تلویزیون ۲۰۲۳ وان پلاس با نام OnePlus TV 65 Q2 Pro شده و این شرکت می‌گوید بهترین تلویزیون آن‌ها تا به امروز است.

تلویزیون OnePlus TV 65 Q2 Pro

همانطور که از نامش پیداست، OnePlus TV 65 Q2 Pro یک تلویزیون ۶۵ اینچ است. تلویزیون قبلی این برند ۵۵ اینچی بود و مدل جدید با ۱۰ اینچ افزایش در قطر صفحه نمایش تلویزیون همراه است.

این یک پنل QLED با رزلوشن 4K با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است که اساندارد HDR را همراه با پوشش ۹۷ درصدی فضای رنگی DCI-P3 ارائه می‌کند.

تلویزیون وان پلاس

تلویزیون وان پلاس

این تلویزیون دارای یک ساندبار ۷۰ واتی است که صدای 2.1 کاناله را شبیه سازی می کند و دارای ووفر 30 واتی است. این اسپیکر دارای گواهینامه Dolby Atmos بوده و توسط شرکت صوتی دانمارکی Dynaudio تنظیم شده است.

تلویزیون هوشمند OnePlus TV 65 Q2 Pro دارای Google TV با اندروید 11 و رابط کاربری سفارشی OxygenPlay 2.0 است. شما می توانید از گوشی هوشمند OnePlus برای کنترل تلویزیون از طریق OnePlus Connect 2.0 استفاده کنید.

قیمت تلویزیون ۲۰۲۳ وان پلاس

وان پلاس همین اندازه ۶۵ اینچی را برای تلویزیون جدیدش انتخاب کرده است. به همین دلیل ۱ مدل بیشتر از آن وجود ندارد.

این برند چینی از ماه آینده و با قیمت معادل ۱۲۱۱ دلار این تلویزیون را به بازار جهانی عرضه خواهد کرد. نظر شما درباره تلویزیون جدید OnePlus چیست؟