جزئیات تراشه و نرم افزار شیائومی ۱۳ اولترا فاش شد


ماه دسامبر بود که سری شیائومی ۱۳ در چین معرفی شد. همانند سال گذشته این غول فناوری چینی تصمیم گرفت که مدل اولترا را در کنار نسخه استاندارد و پرو معرفی نکند. شیائومی ۱۳ اولترا در ماه آوریل معرفی خواهد شد؛ و هم اکنون جزئیات تراشه و نرم افزار این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است.

شیائومی ۱۳ اولترا در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است

گفته می‌شود که گران قیمت ترین نسخه Xiaomi 13 Ultra به ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد شد. اکنون به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است. یک گوشی ناشناخته با برند شیائومی در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است. برخی منابع ادعا می‌کنند که این دستگاه، همان شیائومی ۱۳ اولترا خواهد بود. این گوشی دارای شماره مدل 2304FPN6DG (جهانی) و 2304FPN6DC (چین) است. این دستگاه با اسم رمز «Ishtar» در دست توسعه قرار دارد. «ایشتار» الهه عشق، جنگ، و باروری در میان ساکنان بین النهرین بوده است.

شیائومی ۱۲ اس اولترا

پایگاه داده MIUI، نشان می‌دهد که پرچمدار آینده شیائومی به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 14 مجهز می‌شود. این منبع همچنین جزئیات تراشه به کار گرفته شده در شیائومی ۱۳ اولترا را فاش می‌کند. این تلفن هوشمند از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه سنسور دوربین ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX989 را حفظ خواهد کرد. همان‌طور که در گذشته برای شما نوشتیم، احتمالا Xiaomi 13 Ultra به دوربین پریسکوپی فوق العاده ای مجهز می‌شود. انتظار می‌رود که شیائومی برای نمایشگر پرچمدار آینده خود به سراغ پنل E6 Super AMOLED سامسونگ برود. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، صفحه نمایش این گوشی هوشمند لبه های خمیده خواهد داشت.

خوشبختانه شیائومی رسماً تایید کرده است که نسل بعدی پرچمدار «Ultra» این شرکت به بازار های خارج از چین نیز راه خواهد یافت. با این توصیفات، انتظار داریم که شیائومی ۱۳ اولترا در سطح جهانی عرضه شود.

شیائومی 13 اولترا احتمالا به دوربین پریسکوپی حیرت آور مجهز خواهد شد

 

نظر شما درباره این گوشی هوشمند پرچمدار چیست؟