رندر گلکسی M54 سامسونگ در رنگ‌های سورمه‌ای و نقره‌ای فاش شد


سامسونگ درحال آماده‌شدن برای رونمایی رسمی از گوشی‌های پرچمدار سری Galaxy S23 خود است. این شرکت سه گوشی هوشمند پریمیوم را در رویداد 2023 Unpacked در تاریخ 1 فوریه/12 بهمن معرفی خواهد کرد. اندکی بعد، غول فناوری کره‌ای احتمالاً گوشی‌های میان‌رده خود شامل سری گلکسی AX4 و همچنین سری گلکسی MX4 را عرضه خواهد کرد. تاریخ دقیق عرضه گوشی‌های سری M آینده مشخص نیست. بااین‌حال، اخیرا وب‌سایت MySmartPrice رندر گلکسی M54 5G را منتشر کرده است که طراحی گوشی میان‌رده آینده سامسونگ را در دو رنگ سورمه‌ای و نقره‌ای نشان می‌دهد.

رندر گلکسی M54 سامسونگ

سامسونگ Galaxy M54 5G یک گوشی میان‌رده 5G جدید است که در رو رنگ عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی خیلی زود وارد بازار شود. قبل از عرضه رسمی، رندرهای این گوشی جزئيات کامل طراحی آن را فاش می‌کند. گلکسی M54 5G طراحی جدیدی در پنل پشتی خود خواهد داشت که شامل یک دوربین سه‌گانه در لنزهای جداگانه مانند اکثر گوشی‌های آینده این شرکت در سال آینده است.

پنل پشتی دارای سه لنز دایره‌ای و یک فلاش LED است. این گوشی همچنین به‌احتمال‌زیاد دارای بدنه پلی‌کربنات خواهد بود و با رنگ سورمه‌ای و رنگ گرادیان نقره‌ای با سایه‌های آبی، صورتی و سبز عرضه می‌شود.

رندر گلکسی M54 سامسونگ

رندر گلکسی M54 سامسونگ

در قسمت جلو، این گوشی دارای یک سوراخ نمایشگر در قسمت مرکز و بالای صفحه‌نمایش خود می‌باشد. نمایشگر تخت این دستگاه از هر طرف حاشیه‌های باریکی دارد. همچنین می‌توانیم شاهد عملکرد دکمه پاور به‌عنوان اسکنر اثرانگشت در لبه سمت راست باشیم. کلیدهای تنظیم صدا در بالای دکمه پاور وجود دارد. در لبه سمت چپ گوشی نیز سینی سیم‌کارت قرار گرفته است.

گلکسی M54 5G اخیراً با شماره مدل SM-M546B در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است که فاش می‌کند این دستگاه دارای یک تراشه s5e8835 سامسونگ است که احتمالاً به پردازنده Exynos 1380 مربوط می‌شود. همچنین انتظار می‌رود این گوشی با 8 گیگابایت رم و One UI 5.0 مبتنی‌بر اندروید 13 عرضه شود.

جزئیات دیگر در مورد این گوشی درحال‌حاضر مشخص نیست. اما ما اطلاعات بیشتری را درصورت در دسترس بودن به‌اشتراک خواهیم گذاشت.

نظر شما درباره رندر گلکسی M54 سامسونگ چیست؟