رندر موتورولا Moto G stylus 2023 را ببینید


زمانی بود که سری گلکسی نوت تاثیر قابل‌توجهی در بازار داشتند. البته تقریبا هیچ‌وقت یک رقیب رده پریمیوم برای آن پیدا نشد اما ال‌جی و موتورولا همواره یک گوشی اقتصادی با قلم استایلوس داخلی معرفی می‌کردند. یکی از آن‌ها سری Moto G Stylus بود. اگر طرفدار این نوع دستگاه‌ها هستید، حالا می‌توانید رندر موتورولا Moto G stylus 2023 را ببینید.

رندر موتورولا Moto G stylus 2023

سری موتو جی استایلوس موتورولا معمولا نمایشگر بزرگ به همراه داشتند. همچنین قلم استایلوس داخلی که درون بدنه دستگاه جای می‌گیرد یکی از دیگر از ویژگی‌های شاخص آن است.

همانطور که در رندر بالا می‌بینید، همچنان حضور قلم درون این دستگاه تایید می‌شود. جایگاه قلم در سمت چپ قاب پشتی (سمت راست نمای جلویی) قرار دارد. البته این قلم مانند قلم گلکسی نوت یک نمونه فعال نیست و قابلیت‌های زیادی ندارد ولی برای نوشتن راحت تر یا عدم تکیه به لمس دستگاه با انگشت، مفید خواهد بود.

رندر موتورولا Moto G stylus 2023

رندر موتورولا Moto G stylus 2023

روی قاب پشتی یک جزیره دوربین مستطیلی با ارتفاع کم دیده می‌شود. درون این جزیره دوربین یک دوربین دوگانه قرار دارد، یک فلاش LED و یک نوشته که به f/1.8 اشاره دارد.

آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، هر دوی این ۲ دوربین رزلوشن ۵۰ مگاپیکسلی دارند. یکی از آن‌ها دوربین اصلی و دیگری زاویه دید عریض است. استفاده از ۲ دوربین رزلوشن بالا در یک دستگاه اقتصادی می‌تواند جالب باشد. چرا که دوربین زاویه دید عریض معمولا در این دسته محصولات کاملا کم کیفیت است.

موضوع دیگری در این رندرها تایید نمی‌شود. نمایشگر بزرگ و کم حاشیه که یک سوراخ برای دوربین سلفی دارد هم موضوع کاملا قابل انتظاری برای طراحی موبایل‌های این روز‌هاست که در این دستگاه هم می‌بینیم.

نظر شما درباره طراحی موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ موتورولا چیست؟